Part 1 : Kush jam une ?

85 10 5
                                    

Te gjithe shkruajne per perjudhen e gjimnazit ama historia ime fillon pikerishte pas tij.

Pushimet filluan ,le te themi filluan pasi  gjithe veren do ta kaloja ne pune e rrethuar me nje tufe njerzish qe  nuk kisha as deshiren me te vogel ti njihja.U zgjova e trembur , me ate ndjenjen e frikes ne kraheror dhe teper e lodhur nga ajo nate e gjate pa gjume .A ju ka ndodhur ndonjeher qe pikerisht ateher kur ju vendosni qe ta harroni pergjithmone dike tju kujtohen edhe detajet me te vogla rreth tij , epo nese po ateher duhet tme kuptoni pasi jam duke e kaluar ate gjendje .Me fyteyre te ngrysur ,kufje ne vesh duke peshperitur vargjet e Ylli Limanit arrita ne pune . Vesha kemishen , perparsen , kapa floket dhe ngjita shkallet per tiu futur punes . Ora shkoj 7:40 dhe Suzana nuk kishte ardhur kurre me vones (suzana punonte me mua dmth un isha ndimesja e saj )kur papritur u shfaqen te dy duke qeshur . Suzana i tha Leos mi mbaj mire vajzat .

Mi mbaj mire vajzat , cfare domethen kjo , mos valle kjo ishte supriza e veres per mua, yeep bitchis une do punoja me djalin me hot te restorantit, barit dhe hotelit, epo realishte nuk ishte naj gje boom jo per mua isha ber shume no feelings kto koh.

Emri ime eshte kristina ,dhe kjo eshte jeta ime aktuale , per te mos e ber tragjike rreth para nje viti u ndava , ishte teper i vecante prandaj vuajta pak per ta harruar dhe ja tek jam sote duke jetuar pa ate e lumtur , besoj . Nuk e mora me guximin te njihesha apo te lidhesha me dike tjeter, kisha frike.Nga cfare???Nga gjykimi , a do me donin njesoj , kisha frike nga braktisja dhe kisha humbur besimin tek te tjeret , smund ti besoja me njerzve jeten time.

Pervec te gjithave isha me shume fate , kisha mike te verteta te pakten dhe nje moter qe do me kishit zili ju siguroj.

Kurse Leo, hmmm dukej perfekt , e kam njohur  rreth 6 muaj me pare dhe ende nuk di asgje per ate . Eshte shume i qete ,serjoz , shumicen e kohes ishte i perhumbur ne mendime por ai kishte buzeqeshjen me adorable qe kisha par ishte kaq e ngrohte , e bente dielin te dukej i zymte para syve te tij te qeshur. Teper i bukur per te qene i vertet , edhe une keshtu mendoja , isha thuajse e sigurt qe ai nuk ishte kaq perfekt sa dukej , edhe ai e fshihte dicka nga te tjeret, fundja te gjithe ne e fshehim nje pjese te shpirtit tone.

Fale zotit jetoj ne nje qytet bregdetar dhe pasditet i kajoja duke pare perendimet , enderruar dhe duke lexuar romancat e wattpadite. E persa i perket familjes ajo eshte gjithcka kam , eshte vetem mami une dhe motra , babi na kishte braktisur vite me pare per te mos e pare me kurre qe nga ajo dite .Per 13 vite me rredhe i fryja qirive te ditelindjes duke peshperitur vetem nje deshire te kthehet ai , sillesha mire gjithe vitin vetem qe per krishlindje ai te trokiste ne deren tone serisht dhe pastaj une reshta se besuari ne mbrekulli , ai nuk ishte ne asnje momente , nuk ishte kur une qaja , mungoj ne diten time te pare te shkolles, nuk me pa kur mesova bicikleten , nuk rrite zgjuar gjithe naten sepse une digjesha nga temperatura  e te gjitha kto me ben te lidhesha fort me nenen time aq fort sa per te mos len askend ta lendonte .

Le te kthehemi tek perendimet , secili prej tyre ishte i vecant , ndryshe, te vetmit qe harmonizojne ne menyren me perfekte dhimbjen , mungesen , dashurine , prezencen , ne dukje fund por qe sjellin gjithmon nje mundesi te dyte per nje fillim te ri  .


Vndosa ta ndaj historin me wattpain dhe shpresoj tju plq prandaj ju lutem komentoni dicka . Jam konfuze .


You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 06, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Mbi yje (shqip)Where stories live. Discover now