Słońce o brzasku to jest coś pięknego, przyjemnie się na to patrzy.
Pewnego słonecznego dnia Paulina wyszła z domu o godzinie 6:00 pobiegać, to było jej ulubione zajęcie. Było lato środek lipca, z rana najlepiej, bo nie jest tak gorąco, przynajmniej w Polsce. Ale wracając do kontynuacji, założyła słuchawki bezprzewodowe, włączyła swoją ulubioną piosenkę, którą ma na pierwszym miejscu na swojej play liście, mianowicie: Dean Fujioka, History maker.
Zapomniałam wspomnieć, że Paula jest złotą medalistką jazdy na lodzie.
Wybaczcie już się ogarniam.
Pobiegła przez las po specjalnej dróżce i wsłuchiwała się w muzykę, nie ważne ile razy ją słuchała, za każdym razem kochała ją coraz bardziej.
Po jakiś dwóch godzinach biegania, postanowiła się trochę porozciągać,
Lecz najpierw poszła do pobliskiego sklepu i kupiła sobie butelkę wody.
Kiedy wyszła ze sklepu schyliła się, aby zawiązać sznurowadła. Jak się podniosła zrobiło jej się słabo i miała mrocznki przed oczami, miała nogi jak z waty. Kiedy już nie panowała nad sobą bezwładnie opadła na ziemie.
...18 latka obudziła się w szpitalu, nie wiedziała co się dzieje spanikowała chciała uciec, jednak ból głowy jej na to nie pozwalał, wtem do sali weszła jej mama i rzekła:
- Boże jak dobrze, obudziłaś się...- Podeszła do Pauly i ją czule przytuliła, w końcu się odezwała:
- Mamo co się stało czemu tu jestem?-
- Niczego nie pamiętasz? Wyszłas z rana z domu, aby pobiegać jak to miałaś w zwyczaju, no i sprzedawca sklepu do, którego się wybrałaś, żeby sobie kupić wodę powiedział, że kiedy wyszedł na papierosa zobaczył jak leźysz nie przytomna na ziemi. Jak najszybciej zadzwonił na karetkę a ratownicy zadzwonili do mnie, bo jedna z ratowniczek to moja dobra znajoma, ale to nie ważne jak się skarbie czujesz?- Zapytała z troską.
- Źle nie wiem co mi się stało ja nic nie pamiętam, ja...- Doktor wszedł do pokoju.
- Pani Paulina Grodzka?-
- Tak to ja, doktorze proszę mi powiedzieć ile byłam nieprzytomna?- Paula nic nie pamiętała.
- 3 dni, zrobiliśmy pani badania, niestety z przykrością muszę stwierdzić, że ukazały u pani prawdopodobieństwo choroby Amnezja. Zostały pani, tylko 3 miesiące życia, bardzo mi przykro.- I wyszedł.
- Co? Ale to niemożliwe?- Powiedziała do mamy, ale ta patrzała na nią, Paula już wiedziała, że mama ma coś do ukrycia.
CZYTASZ
Amnezja= 3 Miesiące Życia!!?
Teen FictionWitam, witam i zapraszam do czytania moich powieści. Pokaże wam zawierające krew w żyłach sytuacje, o których nie będzie tak łatwo zapomnieć!