Seçilmiş - Beden Hırsızı - Tini

889 21 10
                                    

Bölüm 1

   Seçilmişler Sınıfı ...

   İsmi ne garip değil mi? Sadece ismi değil, sınıftaki çocuklar da garip. '' Beden Hırsızı '' yani Tini de bu çocuklar arasında yer alıyor. Tini, Jorge yani '' Ölülerle Konuşan '' çocuğa aşık bir genç kız. Tini gücünü öğrendiği zaman 8 yaşında idi. Çok sevdiği büyükbabası kanserdi. Ona hem çok üzülüyor hem de çok acıyordu. Bir gece büyükbabası uyurken ona acıyan gözlerle bakıyordu. Ve daha ne olduğunu bile anlayamadan büyükbabasının bedenine girdi.

   Şu an Madam Clara ile bu konu hakkında konuşuyorlar. '' Tini, büyük ihtimalle gücünü birine gerçekten acıdığın zamanlarda kullanabiliyorsun. ''

   '' Fakat Madam ben bu gücü istemiyorum. Her sabah aynaya baktığımda kendimi değil, bir başkasını görüyorum. Ve ben bu durumdan sıkıldım. '' dedi Tini.

   Jorge araya girdi. '' Sadece sen sıkılmıyorsun Tini. Ben de sıkılıyorum. Sürekli bir ölü benden bir şeyler istiyor. ''

   '' Biliyorum çocuklar hiç biriniz bu durumdan hoşlanmıyorsunuz. Ama yapacak bir şey yok. ''

   Çocuklar ve Madam bu konu hakkında konuşurken tenefüs zili çaldı. Tini, Jorge ile birlikte dolabına doğru yürümeye başladı. Tini'nin dolabına ulaştıklarında Valeria orada onları bekliyordu.

   Valeria, Tini'nin dostuydu. Ancak Tini ona katlanamıyordu. Çünkü onunla her konuda yarışıyordu.

   Tini içinden '' Ahh... Yine mi bu kız? '' dedi.

   Tini, Jorge 3. sınıfta onu öptüğünden beri ona aşıktı. Tini bunu Valeria'ya anlattığı için Valeria da o andan beri Tini ile yarışmaya ve Tini'yi kıskanmaya başladı. Yani Valeria'nın onunla yarışmasının tek nedeni Jorge idi.

Seçilmiş - Beden Hırsızı - TiniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin