Tanrı ATEİST Mi ?

123 1 9
                                    

Sizce Tanrı Ateistmidir ?

Düşünsenize tanrıda başkasına inanıyor

-O zaman tanrının yüceliği nerde ?

Kutsal kitaplarda da yazdığı gibi tanrı kimse tarafından yaratılmamıştır.

-Buda tanrının ateist olduğununun kanıtıdır

Ateist kelimesi günümüz Türkiyesinde pek hoş karşılanmaz nedense ? Ateistlikte bir inanç türüdür.

-Benim düşüncem her türlü inança saygılı olmaktır.Çünkü en başta insanlık bunu gerektirir

Tanrı madem yüce ve tek güç neden bu kargaşaları durdurmuyor ?

-Yoksa bu olayları durdurucak kadar gücü mü yok ?

-Yada bu kadar gücü olmasına rahmen durdurmuyor ve sırf milyonlarca masumun canını alarak bizleri mi sınıyor ?

Bunu anlamamız imkansız.İnsanlık doğduğundan beri bişeyleri sorgular ve sonuçlarına katlanır

Buda işte bir neden-sonuç ilişkisidir.Kimisi tanrıya inanır kimisi reddeder ama sonuç olarak ortak birşey var TANRI

Tanrı bizi neden yarattı ?

Tanrı yüceliğini bizden mi alıyor ?

-Bence yüceliği biz veriyoruz düşünsenize herkes ateist ve kimse tanrıya inanmıyo o zaman tanrının ne yüceliği kalır ki ?

İnsanlar sadece bir çatı altında mı inanmak zorunda ? Neden evlerimizde dini inançlarımızı gerçekleştiremiyoruz ?

Bir Hristiyan neden kiliseye gitmeden inançlarını gerçekleştiremez ?

Bir Müslüman camiye gitmeden namaz kilabiliyorsa bir Hristiyanda bence evinden tanrı ile iletişim kurabilir.Eğer inanan bir insansan zaten tanrı seni görüyordür.İllede cami veya kiliseye gitmek zorunda değilsin.Kalbinden inanıyorsan zaten başlangıç orada olmalıdır yoksa gerçekten inanmadan ibadetlerini gerçekleştirmen o kadar saçma bir davranıştır ki.

İnsalık başlangıcından beri birşeylere inanma ihtiyacı vardı.

İlk başta taş ağaç doğal olaylara daha sonra güneş ay ve yıldızlara insanlık geliştikçe onlarında yüceliği yok oldu. Ortaya putlar tahta parçaları çıktı gün geçti onlarda yüceliğini yitirdi.

Bunlardan sonra 4 farklı kutsal kitap indirildi ve her biri diğerini yok olarak gördü.

Ama bir fark vardı 4 kitap da 4 farklı toprağa indi hepsi dünyanın farklı yerlerine ve nedense bizlerden 1 kitaba inanmamıza diğer kitapların yanlış olduğu söyleniyor peki ya hepsi yanlışsa ?

Tanrı yüce ve tekse neden başlarda çok tanrılı dinler ortaya çıktı ?

Tanrı kimseye inanmak zorunda değil ama biz zorunda bırakılıyoruz

Kabul edersen ve ibadet edersen ödüllendirilirsin ama reddedersen cezalandırılıcaksın buda bir zorlama değilmidir ?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 10, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aman Tanrım !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin