🌸

1.9K 106 29
                                    

'Aşk bir kelimeden ibarettir, ta ki ona anlam yükleyen biri gelene kadar.'

Penceremin senin pencerene denk gelen mesafesi,hayatıma armağan edilen en güzel olay gibi gelirken,seni daha yakından görebilme şerefine laik olmak bile içimi güzelleştiriyor.

Uzaktan belli olan yüz hatların,her sabah pencereni açtığında denk geldiğim uykulu gözlerin ve sabah güneşinin esintisiyle savrulan o sonbahar renkli saçların...Tüm bunlar son günlerde, klasikleşmiş tüm rütinlerimi bana unutturan seni izlemek alt başlıklı işlerim.

Kemanımdan çıkan her nota,tam karşı binamdaki sen ile anlam kazanırken tek başıma yaşadığım evimde;büyük bir salon önünde gösteri veriyormuş hissi yaşatıyor,gözlerimi senden alamıyorum.

Hiçbir şekilde konuşmadığım sen hakkında bildiğim tek şey,gözleri kör edecek bir yakışıklılığa sahip olman ve dünyanın diğer ucundaki insanı kıskandıracak bir auraya sahip olmandır.

Bu öyle bir aura ki, sabahın erken saatlerinde elimde kahvemle pencereme oturarak manzara kotamın sınırlarını parçalayan,beni akşama kadar sersemleten,içmeyi sevdiğim sıcak kahvemi bana unutturarak soğutan türden bir aura.O kadar güçlü,o kadar beni herşeyden soyutlayan ve o kadar çok etkisinden çıkmak istemediğim etki.

Bu etkinin hayatımda kalıcı olarak yer alacağını her sabah yüzümde seni göreceğim diye oluşan gülümsemeyle uyandığımda farkına varmıştım.

Bilmeni istiyorum,kimisi için sıradan gelen her hareketin bende mevsimlere,koca kütleli okyanuslara,yok edici rüzgarlara eş değer. Senin hakkında basit düşünemiyorum,zihnim buna izin vermiyor.

la Vie en Rose  •pjm&jjk•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin