Capitolul 2-Evadarea
-Pai,seful ma cheama in fiecare zi la el la ora 2 ca sa ne bem cafeaua...De fapt,doar el bea cafea,pentru ca mie nu imi da...Zice ca nu e sanatoasa!
-Ok,ok....Eu vreau sa scap de aici,nu sa aflu cand isi bea seful tau cafeaua!
-Pai,cand ma cheama eu iti voi dezlega mainile si picioarele,iar tu vei fugi...Suntem foarte departe de orasul din are te-am luat,dar la cativa kilometri e Londra,asa ca te poti duce acolo...O sa iti dau eu o adresa la cere sa te duci,ii spui ca ma cunosti si o sa primesti o slujba.Sa nu te astepti la ceva prea bun,probabil ca femeie de srevici,dar cel putin vei avea asigurat un loc de munca si o casa...Dar,ca sa fac toate aste apentru tine,am o singura conditie...
-Care?am intrebat eu,fiind sigura ca e ceva complet irealizabil si ca va trebui sa imi iau gandul de la eveadare.
-Vreau sa imi spui numele tau...
-Numele meu este Isabella.
-Imi pare bine...Peste 10 minute ma cheama,asa ca hai sa iti tai legaturile...Uite adresa si ai aici niste servetele ca sa iti stergi sangele.Poti merge?
-Cred ca da...
-Nu trebuie sa crezi,ci sa stii,pentru ca va trebui sa fugi foarte repede,daca vrei sa scapi.Daca o sa te prindem iar,seful o sa te impuste si nu cred ca vrei asta!Ok?
-Da.O sa fug cat de repede pot...
Nici nu cred ca pot sa ma tin pe picioare,ranile ma dor foarte tare,dar trebuie s aplec de aici.Indiferent cat de mizerabila si oribila este viata mea,nu vreau sa se termine asa,sa ajung la produs sau ceva de genul asta...Am planuri mari pentru mine.Vreau sa muncesc,sa strang bani si sa fac facultatea de Drept,sa apar toate femeile si copii care sunt agresati....trebuie sa imi indeplinesc visele si asa o sa fac.
Imediat ce Luca a plecat din camera,m-am ridicat si eu si am vazut ca desi ma doare,pot merge.L-am auzit pe Luca vorbind cu cineva,dupa care o usa trantita si nimic.Am vazut o usa metalica si am presupus ca era de la iesire,pentru ca celelalte usi erau din lemn.Era incuiata,dar jos,langa ea era o cheie mica.Am reusit sa o deschid si in cateva secunde fugeam pe un drum de tara.In ambele parti nu erau decat lanuri nesfarsite de grau,iarba verde,nimeni care m-ar putea indruma,dar fugeam,fugeam foarte repede,p[ana cand am reusit sa disting ceva foarte inalt din departare.Crd ca era Big Eye London,asa ca am continuat sa alerg in aceeasi directie.
Picioarele ma dureau ingrozitor,simteam ca cedez,dar incepusem sa ajung intr-un loc mai populat,vazusem cativa oameni care au incercat sa ma jute,dar le-am zis ca sunt bine si i-am rugat sa ma indrepte catre adresa pe care o tineam in mana.In cateva minute am ajuns in Londra,unde aglomeratia urbana era indescriptibila,abia aveai loc sa respiri si toti acei oameni incercau sa ma ajute,sa ma duca la spital si chestii de genul asta,dar le multumeam frumos si imi continuam drumul.
Am ajuns la casa ce corespundea adresei mele.Era o casuta mica,frumoasa...Asa ca am batut in usa.Aceasta s-a deschis si un baiat cam de vreo 15 ani a aparut.I-am zis:
-M-a trimis Luca!
Dupa care durerea m-a rapus si cred ca am lesinat.
M-am trezit intr-o camera mare,luminoasa...Nu mai fusesem intr-o astfel de camera de cand murise mama...Tata vanduse casa ca sa joace la jocurile de noroc si sa isi ia bautura iar eu ajunsesem sa stau pe strazi.Am observat ca aveam haine noi.O rochita frumoasa alba....Langa patul meu statea baiatul care imi raspunse la usa.A vazut ca ma cam holbez la el si mi-a spus:
-Stai linistita...nu eu te-am schimbat!Am rugat-o pe mama...
-A,nu de asta ma uitam ciudat la tine.Nimeni nu a fost asa bun cu mine vreoudata...Multumesc!Eu sunt Isabella!
-Imi pare bine,eu sunt George!Luca nu a mai trimis pe nimeni aici,dar mi-a zis ca e posibil sa o faca si ca eu trebuie sa ii dau un loc de munca acelei fete si sa o las sa locuiasca..Asa ca ce vrei?Am bucatareasa,femeie de servici si meditator...
-Bucatareasa..mi-e frica sa nu otravesc pe cineva,femeie de servici,mai bine nu...Iar meditator???La ce materie,pentru ce clase....
-Matematica si engleza,pentru mine...Sunt varza la astea,iar de cand s-a mutat frate-miu,mai am putin si pic...
-Tu ai un frate?
-Luca e fratele meu....
-Aaaa...trebuie sa imi dau seama!In fine,mi-a iesit 10 si la mate si la romana,deci presupun ca ai un nou meditator!
YOU ARE READING
Zambeste tu si pentru mine
RomanceEste o poveste ciudata despre o fata care trebuie sa indure suferintele vietii de copila orfana...Pana cand cineva vine si reuseste sa ii faca sufletul sa zambeasca!