Тази вечер беше много доходоносна. Отидохме с Кичка в един наргиле бар, а там бе ПЪЛНО с отчаяни кифли и малоумни нацепени батки. Пияни и с айфони в ръцете, с включени предни камери за селфи: най-лесните жертви. Пробутахме им толкова много пилешки крака, колкото не можете да си представите. Сега имам толко' мно'о пари, че Бил Гейтс мога да го купя на черния пазар и даже да ми останат пари за Макдоналдс. Но няма да направя това. Ще използвам парите си, за да стана президент. След това ще взема парите на Кичка и ще сбъдна другата си мечта: ще си направя фалшива лична карта, ще отвлека Путин и ще замина за Вегас. Там руският президент ще стане цар на хазарта, а аз ще си наема главорези да ми помогнат да намеря скритите пари на Пабло Ескобар. В един сериал за него чух, че ги е пъхнал в дивана в къщата на майка си. Ще ги намеря и с тях ще изпълня третата си мечта: ще си купя биткойни. След време те ще станат още по-скъпи. Тогава ще си ги обменя, ще взема много пари и с тях ще осъществя четвъртата си мечта: ще си построя замък, където ще живея с моя нелегално придобит син - вампира Кирчо. Ще си купя подли камериерки и след това ще ги продам за повече пари на някой терорист, за да ги държи като заложнички. С парите ще си купя ЕДНО ФЕРАРИ С ЦВЯТ ЧЕРВЕН и ще ПОЧНА ДА КАРАМ, БАТЕ! Тогава всички мацки ще ми се лепят. Ще искат да дойдат в замъка, но понеже аз съм лош, дързък и сексапилен, ще им отказвам. Ще си наема и придворна стража, състояща се от бесни гъски, щото в Китай използвали гъски като нощен патрул. Та нали да съм модерен и аз. Началникът гъска ще се казва Дъмбълдор и ако види озъбен маняк или изнасилвач пред портата, ще го омагьоса. Как се питаш? Ма ти прост ли си, к'ъв си?! Ще ги превръща в патки и ще ги хвърли в моя ров с крокодили.
Я най-добре да се захващам с президентството. Ама как да изпълня другото... Може би ще пратя Кичка в затвора, защото името ѝ звучи грешно. Тогава тя ще се прекръсти на Кутка, но аз ще я затворя, защото така. И след това ще ѝ взема парите. Да.
BẠN ĐANG ĐỌC
Дилър на пилешки крака
Ngẫu nhiênИсторията на един обикновен кукловод, който денем бачка в Кауфланд, а нощем пласира пилешки крака по наргиле баровете на пъпчасали тийнейджърки без СОЦиален живот. Дали той ще срещне сродната си душа или ще го изнасили мамут? Дали ще успее да сп...