Sabahın köründe beni başımdan aşağıya buz dokerek uyandirdi kim meydan okudu lan banaaaaaaa "ya sen nesin yaa als hastalığına dikkat çekmek için biri bana meydan mı okudu da ben mi bilmiyomm" " salak saçmalamayı kesss hadi uya servis gelcek 15 dakkaya hadi kalk amq" "ÇIK ODAMDAAANN"diye böğürdüm ve anında çıktı çünku benim anırmama kimse dayanamıyooo hemen duş aldım tabikide kaynar suyla 5 dk sonra çıktım saclarımı tarayip işlerimi halletikten sonra çıktım altıma kot şortumu üstüme bol bi tişört giyerek çantamada iki defter atıp kavanozdaki 20 lirayı alip çıktım serviste gelmiştı zaten Hüsnü amcaya selam verip her zamanki yerime geçtim ve telefonumdan rastgele bir sarkıya bastim o ne yaaaaa Ajdar çıktı hayır ben yüklemedim bunu acaba kimmm yükledi tabıiiii yaaa ben geçen telimi ceydaya vermiştim kesin o yükledi hemen ceydaya baktım o da anlamış olcakki bana pic smile yapıyodu. Ama ben bunun altında kalmam elbet hesaplaşacaz ceyda hanım bakışı atıp telefonumdan Duma. açıp dinlemeye başladım servis durduğunda okula geldiğimizi alayıp servisten indim ve sınıfa yürümeye başladık tabi bizimkilerde yanımıza geldiler bizimkiler dedigimde ahmet mert selçuk zeki özgür buse gizem evet baya kalabalıgiz e yani koskoca sevgi oz un arkadaslarii yanii ne bekliyodunuz sınıfa girdik ve arka arkaya oturduk ve hocayı beklemeye başladik herkes telefonuna sokulmuştu bende pou oynıyim dedim tabi hala silmedim 38. bölüme gelmişim bide silcemmi cok beklersiniz neyse hoca geldi ben tabiki dersi dinlemiyom hemen kfamı vurup yattim sıraya 2. dersin sonunda yine buz la uyandırıldım bu ne yaaa sabah öğle allahta n aksam uyudukmu bida sabah kaklkıyozz :-)
Hikaye okunmuş ama vote yok lutfen votede yapın şimdiden hepinize teşekkür ederimm