פרק 3

1.8K 55 2
                                    

*נקודת מבטו של אריק*
כל הלילה לא הצלחתי להוציא את ליה מהראש שלי ואת מה שהיא אמרה לי.
כשראיתי שהשעה כבר 03:30 עצמי את העיניים וניסיתי להירדם. דמיינתי אותה בראש שלי לפני שנרדמתי. כריסטופר בא להעיר אותי כדי שלא נפספס את הארוחת בוקר. השעה הייתה 08:40 בבוקר. כריס נכנס להתקלח ואני אחריו. נכנסתי לחדר האמבטיה, צחצחתי שיניים שטפתי פנים ונכנסתי למקלחת.
הייתה בי תקווה שאני אראה אותה בבוקר, ציפיתי לזה. כשאני וכריס סיימנו להתארגן ולהתלבש הלכנו לחדר של שאר הבנים ואמרנו להם להתארגן מהר כדי שלא נאחר. בזמן שחיכינו להם דיברתי עם כריס, סיפרתי לו את כל מה שקרה אתמול, הוא היה די בשוק ממני. הוא היה נראה נורא מבולבל כאילו לא הבין מה קרה, ״למה היא התעלפה?״ הוא שאל אותי ״נפל לה הטלפון והיא התכופפה להרים אותו, כנראה היא עשתה צעד לא נכון ונפלה אחורה, כבר כששמעתי את הבום מהנפילה של הטלפון שלה אני הסתובבתי, פתאום היא נפלה וקיבלה מכה בראש ובגלל זה היא התעלפה..״ עניתי לו. ״על מה דיברתם?״ הוא שאל ״דיברנו על כל כך הרבה דברים שאני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל לספר לך אפילו. היא הייתה כל כך מעניינת ולא הפסקתי להוריד ממנה את העיניים, היא כל כך יפה והיו לה עיניים יפות ממש. הרגשתי כאילו אני יכול להמשיך לדבר איתה שעות על גבי שעות , היו בה כל כך הרבה דברים שעניינו אותי ורציתי להכיר אותה יותר ולראות בה את הצדדים שלא יצא לי לראות.״ אמרתי ״וואו״ הוא אמר לי הוא היה בהלם. כריס מכיר אותי טוב, הוא יודע שאף פעם לא דיברתי ככה על מישהי, אפילו לא על ג׳סיקה.. שאני מרגיש נורא עם כל הדבר הזה כי אני לא רוצה לפגוע בה. ״אף פעם לא דיברת ככה על מישהי״ הוא אמר לי, ״כן אני יודע..״ השבתי לו ״מה אתה תעשה עם ג׳סיקה?״ הוא שאל אותי ״לא יודע, אבל ליה פשוט לא יוצאת לי מהראש״ השבתי לו. ״אני לא רוצה לפגוע בה אבל יש בליה משהו אחר משהו מיוחד שאני פשוט לא מצליח להוציא מהראש..״ אמרתי ״אחי אתם מכירים יום״ הוא אמר לי ״כן אני יודע, ואני גם יודע שזה מוזר, פשוט אתמול היה יום מטורף ודיברנו על כל כך הרבה דברים שלפעמים זה היה מרגיש כאילו אני מכיר אותה שנה ולא יום״ אמרתי לו. פתאום נשמעה דפיקה בדלת, קמתי לפתוח ואלה היו הבנים. הלכנו כולנו לחדר אוכל, כל אחד לקח לעצמו מה שהוא רצה והתיישבנו בשולחן. הייתי בטלפון, כשהרמתי את העיניים שלי מהמסך ראיתי אותה, את ליה. היא התלבשה יפה והיא בעצמה הייתה יפה. לא הפסקתי להסתכל עליה והמבטים שלנו נפגשו כמה פעמים. היא ואמא שלה לקחו לעצמן אוכל והלכו לשבת. ״על מי אתה מסתכל?״ כריס שאל אותי ״עליה״ אמרתי לו וכיוונתי את ראשי לכיוון של ליה. ״זאת היא?ליה?״ הוא שאל ״כן זאת היא״ אמרתי לו ״היא יפה״ הוא אמר לי ״כן אני יודע״ אמרתי לו. קמתי מהשולחן והחלטתי ללכת אליה. נראה לי שהיא לא ציפתה לזה כל כך ובטח שלא בבוקר. ״היי, את בסדר?״ שאלתי אותה. לקח לה כמה שניות לענות ״כן,כן תודה על הדאגה״ היא ענתה לי. ״טוב ליה אני סיימתי, אני עולה לחדר תעלי כשתסיימו פה״ אמא שלה אמרה, ״בסדר״ ליה אמרה לה. ״תגידי את רוצה לשבת איתנו בשולחן?״ שאלתי אותה, ״בטח אני אשמח, רק קודם כל ממש בא לי שוקו חם אז אני אלך לעשות לי ואני אבוא״ היא אמרה לי. היא אמרה את זה עם חיוך קטן על הפנים, יש לה גומות קטנות וחמודות כאלה והחיוך שלה יפה כל כך. ״אז אני אבוא איתך, רק למקרה שלא תתעלפי שוב״ אמרתי ושנינו צחקנו, יש לה צחוק מתגלגל, מתוק כזה. בזמן שהיא הכינה את השוקו שלה עזרתי לה, והיא עשתה לי  חשק אז החלטתי להכין גם אחד לעצמי. ״איך ישנת?״ שאלתי אותה ״קצת כאב לי הראש אבל סהכ בסדר״ היא ענתה לי. ״איך אתה ישנת?״ היא שאלה אותי ״בסדר, המון מחשבות עברו בראש שלי אבל בסופו של דבר הצלחתי להירדם״ עניתי לה. זה היה נראה כאילו היא מנסה להיכנס לי לראש ולדעת על מה חשבתי כל הלילה, חשבתי עליה, כל מחשבה שהייתה לי בערך הייתה עליה, על השיחה שלנו, אבל בעיקר על מה שהיא אמרה לי לפני שהלכה. כשהיא סיימה להכין לעצמה את השוקו היא חיכתה לי עד שאני אסיים להכין את שלי. כשסיימנו הלכנו שנינו לשולחן. ״בוקר טוב״ הבנים אמרו לה, היא הייתה טיפה אדומה, אולי התרגשות או לחץ ״בוקר טוב״ היא השיבה להם והתיישבה. היא ישבה מולי, בין ריצ׳רד לזבדיאל ולידי ישב כריס. ״אז בגללך אריק בקושי אוכל״ ריצ׳רד אמר לה וכולם צחקו. לא ידעתי איך להגיב, חיפשתי איפה לקבור את עצמי. ״מה זאת אומרת?״ היא שאלה ועלה לה חיוך על הפנים והיא צחקה קצת והסמיקה. ״לא משנה תעזבי אותו״ אמרתי לה, מנסה להוריד את רמת המבוכה. סיימנו לאכול כולנו, פינינו את המגשים ועלינו לחדרים. למזלי ליה ישנה חדר מולי ולידי החדר של הבנים כך שכולנו קרובים אחד לשני. ריצ׳רד,זבדיאל וג׳ואל נכנסו לחדר שלהם (כריסטופר ואני ישנים ביחד באותו החדר), כריס הלך איתם לרגע כדי לקחת משהו מזבדיאל ובזמן הזה התקדמתי עם ליה. היא פנתה לכיוון החדר שלה, תפסתי את ידה וסובבתי אותה. ״מה את לא באה?״ שאלתי אותה ״לאן?״ היא שאלה אותי ״את לא באה איתנו לחדר?״ שאלתי אותה. ״בסדר, אני אבוא״ היא אמרה ״אני רק אלך להודיע לאמא שלי כדי שהיא לא תילחץ״ היא אמרה ״טוב אז אני בחדר״ אמרתי לה וכל אחד נכנס לחדר שלו. אחרי חמש דקות נשמעה דפיקה בדלת, הלכתי לפתוח, קיוויתי שזאת תהיה ליה, זה היה כריס. ״מה ציפית למישהו אחר? או שאני אגיד למישהי?״ הוא שאל אותי והתחיל לצחוק, צחקתי ביחד איתו. ״היא באה״ אמרתי לו ״מי באה?״ הוא שאל אותי ״ליה״ אמרתי לו.
נשמעה דפיקה בדלת, הפעם זו הייתה ליה.
״היי״ אמרתי לה ונתתי לה חיבוק ונשיקה על הלחי ״היי״ היא אמרה בחיוך. כריסטופר ניגש לדלת גם הוא ״היי״ הוא אמר לה ונתן לה חיבוק ״היי״ היא השיבה לו וחיבקה אותו בחזרה. ״טוב אני נכנס רגע להתקלח״ כריס אמר. בזמן שהוא היה במקלחת אני וליה התיישבנו על המיטה ודיברנו. יצא לי להכיר עוד דברים שלא הספקתי להכיר בה אתמול. הסתכלנו אחד לשנייה בעיניים, התקרבתי אליה, ביד אחת העברתי לה את השיער מאחורי האוזן וביד השנייה ליטפתי אותה בפנים. התקרבנו יותר והשפתיים שלנו היו כל כך קרובות אחת לשנייה. החזרתי את ידי ושמתי אותה על הלחי שלה, התקרבתי אליה ונישקתי אותה.

*********

*נקודת מבטה של ליה*
אני לא מאמינה שהוא נישק אותי! הנשיקה הייתה רגועה וטובה, נהניתי מכל רגע. היא נמשכה כמה שניות טובות עד ששמענו את קולו של כריס שיצא מהמקלחת ״אני מפריע?״ הוא שאל. מיד התנתקנו מהנשיקה והתרחקנו. ״לא,לא ממש לא אני גם בדיוק הולכת.״ אמרתי ״ תחכי פה אל תלכי אני כבר חוזר״
אריק אמר לי ונשארתי, למרות כל המבוכה שהייתה באותו הרגע. כריס ניגש אליי וישב לידי ״ליה״ הוא אמר ״מה״ השבתי. ״שתדעי שהוא אף פעם לא הסתכל ככה על מישהי״ הוא אמר לי ולא כל כך הבנתי מה הוא רוצה ״על מה אתה מדבר?״ שאלתי אותו ״אני רואה איך הוא מסתכל עלייך, ובנוסף כל הבוקר הוא דיבר עלייך״ הוא אמר לי. הייתי בהלם לא ידעתי מה אני אמורה לעשות או להגיב לזה, התחלתי להסמיק כמו ילדה בגן. ״לא יקרה בנינו כלום, הוא עם ג׳סיקה״ אמרתי ונאנחתי. ״את לא יכולה לדעת מה יקרה בניכם ומה לא, ואריק גם סיפר לי אתמול שג׳סיקה התקשרה והוא ענה לה וניתק אחרי שנייה רק כי הוא רצה לדבר איתך באותו הזמן ולא עם אף אחת אחרת״ הוא אמר לי. ״אני מבולבלת נורא עכשיו״ אמרתי לו ״את לא צריכה להיות. זה העובדות״ הוא אמר לי ״יש לו חברה והוא אוהב אותה, הוא בטח רואה אותי רק כידידה ולא מעבר״ אמרתי ונשמעה קצת באסה בקול שלי. מה אני אמורה לעשות עכשיו?! קול אחד נשמע בראשי. תירגעי קודם כל הכי חשוב שלא יראו שאת לחוצה יותר מדי הקול השני בראשי אמר. פתאום נשמעה דפיקה בדלת, מי זה יכול להיות? אולי אחד מהבנים. אריק בדיוק יצא מהשירותים ופתח את הדלת. לא האמנתי למראה עיניי

LA PRIMERA VEZ QUE TE VIWhere stories live. Discover now