כריס
*נקודת מבטו של כריס*
כל הבוקר אריק דיבר עליה, על ליה. פגשנו אותה בארוחת בוקר כשאריק הביא אותה לשבת איתנו, היא נראית טוב וגם מתלבשת יפה. לא יצא לי לדבר איתה המון אבל ממה שיצא לי היא נשמעת די נחמדה.
שסיימנו לאכול עלינו לחדרים, אני הלכתי רגע לחדר של ריצ׳רד, ג׳ואל וזבדיאל כדי לקחת משהו מזבדיאל ואז הלכתי לחדר שלי ושל אריק. כשאריק פתח את הדלת זה היה נראה כאילו הוא מצפה למישהו אחר או למישהי...
״מה ציפית למישהו אחר? או שאני אגיד למישהי?״ שאלתי אותו וצחקתי הוא התחיל לצחוק ביחד איתי.
״היא באה״ הוא אמר ״מי באה?״ שאלתי אותו ״ליה״ הוא אמר. שנייה אחרי שהוא אמר את השם שלה נשמעה דפיקה בדלת זאת הייתה ליה. אריק פתח לה את הדלת,אמר לה ״היי״ נתן לה חיבוק ונשיקה על הלחי. התקדמתי לכיוון הדלת ״היי״ אמרתי לה ״היי״ היא ענתה בחזרה, נתתי לה חיבוק, ונכנסתי למקלחת.
תיארתי לעצמי שהם מדברים. אריק אף פעם לא הסתכל ככה על מישהי, ואני מכיר אותו מספיק זמן כדי לראות את זה, אני לימדתי אותו כל מה שהוא יודע.
כשיצאתי מהמקלחת ראיתי אותם מדברים, אריק התקרב אליה ונישק אותה. הרגשתי במצב לא נעים כל כך.. ״אני מפריע?״ שאלתי אותם. הם מיד התנתקו מהנשיקה והתרחקו אחד מהשנייה. ״לא, לא ממש לא אני גם בדיוק הולכת.״ ליה אמרה נשמעת מובכת.
״תחכי פה אל תלכי אני כבר חוזר״ אריק אמר וליה נשארה לשבת על המיטה.
״ליה״ אמרתי לה ״מה״ היא השיבה. ״שתדעי שהוא אף פעם לא הסתכל ככה על מישהי״ אמרתי לה, היה נראה כאילו לקח לה כמה שניות להבין ולעכל מה אמרתי לה או מה אני רוצה ממנה. ״על מה אתה מדבר?״ היא שאלה אותי ״אני רואה איך הוא מסתכל עלייך, ובנוסף כל הבוקר הוא דיבר עלייך״ אמרתי לה. היא הייתה בהלם והתחילה להסמיק.
״לא יקרה בנינו כלום, הוא עם ג׳סיקה״ היא אמרה ונאנחה. ״את לא יכולה לדעת מה יקרה ומה לא, ואריק גם סיפר לי אתמול שג׳סיקה התקשרה והוא ענה וניתק אחרי שנייה כי הוא רצה לדבר רק איתך באותו הזמן ולא עם אף אחת אחרת.״ אמרתי לה. ״אני מבולבלת נורא עכשיו״ היא אמרה לי ״את לא צריכה להיות. זה העובדות.״ אמרתי לה ״יש לו חברה והוא אוהב אותה, הוא בטח רואה אותי רק כידידה ולא מעבר״ היא אמרה לי ונשמעה קצת עצבות בקול שלה. נשמעה דפיקה בדלת ואריק יצא והלך לפתוח את הדלת.*****
*נקודת מבטו של אריק*
זאת הייתה ג׳סיקה שדפקה בדלת.
רציתי לאכול את עצמי מבפנים. לא ידעתי מה לעשות.
מצד אחד התגעגעתי אליה אבל מצד שני רציתי להמשיך להיות עם ליה. הרגשתי אבוד באותו הרגע.
״הפתעה״ היא אמרה לי בקול שמח וישר חיבקה אותי ונתנה לי נשיקה. ״אוי כמה שהתגעגעתי אליך אהוב שלי״ היא אמרה לי ונתנה לי עוד נשיקה. ״מה לא התגעגעת אליי?״ היא אמרה ״בטח שהתגעגעתי אני פשוט מופתע שבאת״ אמרתי וחיבקתי אותה. ראיתי את הפרצוף של ליה זה היה נראה כאילו היא רוצה לבכות או שהיא מחפשת איפה לקבור את עצמה.
הרגשתי כל כך לא נעים, מלפני שנייה נישקתי את ליה ועכשיו ג׳סיקה הופיעה לי בדלת.. מה אני אמור לעשות עכשיו?!
ליה וכריס היו בחדר. ג׳סיקה התקדמה וראתה אותם, היא ידעה שאני וכריס ביחד בחדר אבל לא ידעה מה ליה עושה איתנו פה. ״שלום גם לך״ היא אמרה לכריסטופר והוא קם ונתן לה חיבוק.
״היי אני ג׳סיקה מי את?״ ג׳סיקה שאלה והיה לה מבט קנאי ורצחני בו זמנית. ״אני ליה״ ליה אמרה לה בפרצוף מובך. ״מה את עושה פה?״ ג׳סיקה שאלה את ליה, ראו שג׳סיקה רוצה להעיף אותה מפה. ״היא מעריצה שלנו מישראל והיא ישנה כאן במלון אז הזמנו אותה להיות איתנו״ אמרתי לה כדי שתרד ממנה.
״טוב נראה לי שאני אלך״ ליה אמרה במבט מבואס.
״ ליה חכי הכל בסדר אל תלכי״ אמרתי לה בתקווה שהיא תישאר איתנו ״לא,לא הכל טוב אני לא רוצה להפריע לכם״ היא אמרה ויצאה מהדלת. כריסטופר יצא אחריה לנסות לדבר איתה אולי להסביר לה את הכל..
אני מבולבל נורא עכשיו וזה שג׳סיקה פה גורם לי להרגיש נורא עם עצמי ולהיות עוד יותר מבולבל.
זה הגיוני בכלל שתוך יום אני ארגיש דבר כזה למישהי?! ועוד יתנשק אותה? זה לא אני, אני בחיים לא כזה ועוד במיוחד אם אני מכיר אותה רק יום.
YOU ARE READING
LA PRIMERA VEZ QUE TE VI
Romance״יש לך חברה זה לא אמור לעניין אותך בכלל״ היא אמרה לי. ״זה מה שאת חושבת?״ שאלתי אותה ״כן״ היא אמרה ״אז את טועה״ אמרתי. ״אם אני טועה אז למה זה בדיוק מעניין אותך?״ היא שאלה אותי ״כי את פאקינג מוצאת חן בעיניי ואני מרגיש אלייך משהו! מרתיח לי את הדם לראות...