PLAN

97 5 1
                                    

Po ostatnim dniu rozmowie z Lucasem wpadliśmy na głupi pomysł. Nikt nas nie wiedział, że może to źle się skończyć. Na weekend wraz z klasą pojechaliśmy do aqua park, aby miło spędzić czas. Naszym planem było, tylko aby Jay i Sara razem spędzili czas i dopilnować, aby Angeli nie strzeliło w łeb. Wszystko było gotowe, wraz z Sarą poszliśmy do chłopaków. Każdą atrakcję zjeżdżałam z Lucasem, a Sara z Jayem. Może to ryzykowne, ale nie mieliśmy jakoś innego pomysłu. Zauważyłam, że Angelia zaczęła się denerwować, dlaczego Jay jest z nami, a nie z nią. Oczywiście sama nie chodziła po atrakcji, bo przecież miała Oliwię i Lizę. Tego to wiem, że chłopak sam chciał spędzić czas z chłopakami, a nie ciągle z dziewczyną. 

Może przez chwilę straciłam wzroku i nie mogłam znaleźć Sarę. Ale kiedy usłyszeliśmy razem z Lucasem, czyjś krzyk od razu pobiegliśmy, nie mogłam uwierzyć, co się wydarzyło. Sara była w wodzie i krew leciała jej, nawet nie wiedziałam ze skąd. Bo poczułam, jak mi słabo się robi i musiałam odwrócić się, czułam ból głowy, jakbym znowu widziała gdzieś krew. Ratownicy wyciągnęli dziewczynę i zaczęli reanimować ją, zanim pogotowie przyjedzie. Kiedy pogotowie przyjechało, od razu ją zabrali. 

Każdy z nas, czyli Lucas, Bruno, Jay, Angelia i ja musieliśmy siedzieć na korytarzu. Bo my byliśmy tam i wszystko widzieliśmy. Opiekun nam powiedział, co z nią i musi zawiesić Angelię plus będzie poinformowana rodzicom. Przez to dziewczyna poszła do pokoju z płaczem. Jay był zły za to co zrobiła i nie miał ochoty za nią lecieć, po chwili wraz z Brunem poszli do pokoju. Tylko my zostaliśmy, ja siedziałam przybita, nie wiedziałam, co robić, czułam w sobie ból. A było tak pięknie.

-Miało się udać, w dobrym znaczeniu, a nie złym.-powiedziałam do Lucasa. Chłopak spojrzał na mnie smutnym wzrokiem i po chwili objął mnie, przez to moja głowa leżała na ramieniu. Same łzy mi leciały, nawet nie kontrolowałam. Nie pamiętam kiedy zasnęłam. 

School Romance [ZAKOŃCZONE]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz