פרק 6

1.2K 59 0
                                    

*נקודת מבטו של אריק*
ראיתי אותה רוקדת עם כריס, נראה לי שזאת הפעם הראשונה שראיתי אותה מחייכת מאז שנכנסנו למסיבה. אני מתאר לעצמי שהפרצוף המבואס שלה היה בגללי ובגלל ג׳סיקה שלא הפסיקה לנשק אותי. בשלב מסוים התחלתי להרגיש שהיא מנשקת אותי כדי שליה תבין את הרמז ותתרחק ממני. נראה לי ששברנו שיא עם כל הנשיקות. היא לא הפסיקה לנשק אותי. כל פעם מחדש שהיא נישקה אותי הסתכלתי על ליה מבלי שהיא תשים לב, הפרצוף שלה היה נראה מדוכדך. כל פעם שהסתכלתי עליה ג׳סיקה סובבה את הפנים שלי בחזרה אליה והמשיכה לנשק אותי. כנראה שדווקא ברגעים האלה ליה הסתכלה וזה נתן לה עוד סיבות למה לא להאמין שאני באמת מרגיש אליה משהו. אני כבר לא יודע מה קורה לי. שתי בנות פשוט לא יוצאות לי מהראש. האהבה הראשונה שלי והנערה שהכרתי שלשום וכבר הספיקה לתפוס לי מקום בלב.
אני מרגיש אליה משהו. לא נראה לי שהרגשתי לג׳סיקה את מה שאני מרגיש אליה. זה נשמע מטומטם שאני מרגיש משהו למישהי שהכרתי רק מלפני יומיים אבל זה איכשהו קרה לי. אני עם ג׳סיקה יותר משנה והיא האהבה הראשונה שלי אבל אני חושב שאף פעם לא הרגשתי אליה את מה שאני מרגיש לליה.
ראיתי את כריס הולך לליה ומדבר איתה. אחרי כמה דקות הוא לקח אותה איתו והם הלכו לרקוד. באותו הזמן ג׳סיקה ואני ישבנו על הספה והיא התיישבה עליי ונישקה אותי. אחרי זה היא קמה ממני ולקחה אותי לרקוד. פתאום שמו שירי סלואו, רומנטיים כאלה. זה מה שחסר לי, שליה תרקוד סלואו עם כריס בזמן שאני רוקד עם ג׳סיקה. כבר בהתחלה שראיתי שהיא וכריס רוקדים ביחד התחלתי להתעצבן. העצבים זרמו לי בגוף, הדם שלי רותח רק מלראות אותה עם מישהו אחר גם אם זה כריס. ג׳סיקה ואני רקדנו סלואו ובאותו הזמן גם כריס וליה. ג׳סיקה נישקה אותי ופתאום ראיתי את כריס וליה מתנשקים. מה?! מה הולך פה?! ממתי הם כאלה?! כריס יודע שאני מרגיש אליה משהו. למה הוא עושה את זה?! התחלתי להתעצבן יותר ויותר. ליה עצרה את הנשיקה שלהם. אחרי זה הם הסתכלו אחד על השנייה והתנשקו שוב. רציתי להרביץ למישהו במיוחד לכריס. הדם שלי רתח, העצבים לא הפסיקו הרגשתי שאני רוצה למות. התנתקתי מהנשיקה עם ג׳סיקה, הרגשתי שאני לא יכול לעשות את זה. אחרי זה ראיתי את ליה הולכת. תיארתי לעצמי שהיא הולכת לחדר שלה. לקחתי את עצמי והלכתי מהאולם אחריה.
ראיתי אותה נכנסת לחדר שלה. חיכיתי בחדר שלי כמה דקות ואז הלכתי לחדר שלה ודפקתי על הדלת.
״אנחנו יכולים לדבר?״ שאלתי אותה ״אנחנו צריכים״ היא אמרה. ״אני יכול להיכנס?״ שאלתי ״כן״ היא אמרה ונכנסתי.
״מה זה היה?״ שאלתי אותה ״על מה אתה מדבר? מה היה?״ היא שאלה אותי ״כריס״ אמרתי לה
״מה איתו?״ היא שאלה אותי כאילו לא ידעה על מה אני מדבר. ״אני לא אתייחס לריקוד כי ראיתי שהתחברתם, זה כן עצבן אותי אבל אני לא מתייחס לזה כרגע, אבל מה זה היה הקטע עם הנשיקה?!״
שאלתי אותה והרמתי קצת את הקול שלי, לא בכוונה כמובן פשוט כל מה שקרה הטריף אותי. ״לא יודעת זה פשוט קרה אני לא שלטתי בזה״ היא אמרה לי ״את הרחקת אותו מהנשיקה ואז הסתכלתם אחד על השנייה והתנשקתם שוב״ אמרתי לה. ״איך בכלל ראית? כל הערב היית דבוק לשפתיים של ג׳סיקה״ היא אמרה לי והייתה נשמעת קצת עצבנית. ״אני מצטער, אבל לא יכולתי להזיז אותה ממני היא חברה שלי ואני כן התגעגעתי אליה וגם כל פעם שניסיתי לעזוב לרגע את הנשיקה וכל פעם שהסתכלתי עלייך היא לקחה אותי ונישקה אותי שוב אז זה לא שהיו לי כל כך הרבה ברירות״ אמרתי לה בעצבים. ״אז לך מותר להתנשק עם מי שבא לך אבל לי אסור נכון?״ היא שאלה אותי והרימה את הקול שלה ״מה זה קשור?״ שאלתי אותה ״אם זה לא קשור אז למה אתה עושה לי רגשות אשמה ונוזף בי על זה שהתנשקתי עם כריס?״ היא שאלה אותי לא עניתי. היה שקט בחדר לכמה שניות. אני שונא שקט. ״יש לך חברה זה לא אמור לעניין אותך בכלל״ היא אמרה לי. ״זה מה שאת חושבת?״ שאלתי אותה ״כן״ היא אמרה ״אז את טועה״ אמרתי. ״אם אני טועה אז למה זה בדיוק מעניין אותך?״ היא שאלה אותי ״כי את פאקינג מוצאת חן בעיניי ואני מרגיש אלייך משהו! מרתיח לי את הדם לראות אותך ככה עם מישהו אחר וגם אם זה כריס! זה מעצבן אותי אני נטרף מזה!״ אמרתי לה, או יותר נכון צעקתי את זה. נראה לי ששמעו אותי בכל שאר החדרים בבית מלון מרוב שצרחתי את זה חזק. שוב פעם היה שקט רק שהוא היה מוגזם. הוא נמשך לאיזה חמש דקות שלמות. כמו שכבר אמרתי, שקט מטריף אותי אני שונא שיש שקט!
״אריק אנ..״ היא אמרה וקטעתי אותה באמצע המשפט. הנחתי את הידיים שלי על צדי הפרצוף שלה. ״תסתכלי לי רגע בעיניים״ אמרתי לה. היא הרימה את הראש והסתכלה לי בעיניים ואני הסתכלתי בשלה. כל פעם מחדש אני נזכר כמה שהעיניים שלה יפות.
התקרבתי אליה ונישקתי אותה. הנשיקה הייתה ארוכה ומלאה בלהט. כל רגע שהסתכלתי עליה רציתי לנשק אותה. לא יכולתי להתאפק יותר פשוט נישקתי אותה בבום. התקרבתי אליה מהר והצמדתי את השפתיים שלי לשפתיים שלה. זה היה כל כך נעים. היה נראה לי ששום דבר לא היה יכול לעצור את הלהט וה״להבה״ הזאת שהייתה בנינו באותו הזמן, עד שכריס התקשר. למרות כל העצבים, החלטתי לענות. הוא אמר לי ללכת לחדר מהר כי ג׳סיקה עכשיו יצאה לחפש אותי שם. ״אני חייב ללכת״ אמרתי לה ״מה קרה? הכל בסדר?״ היא שאלה אותי ״כן, כן הכל בסדר פשוט ג׳סיקה בדרך לחדר אז כדאי לי מאוד להיות שם״ אמרתי לה והיא צחקקה. היא ליוותה אותי לדלת. הסתכלתי עליה ופשוט לא יכולתי לעצור את עצמי. נישקתי אותה לפני שאני הולך. נצמדנו לקיר והמשכנו להתנשק. היא עצרה אותי באמצע ״ג׳סיקה בדרך, אתה צריך ללכת אריק״ היא אמרה לי בהתחלה סירבתי ורציתי להמשיך אבל היא הרחיקה אותי ממנה. ״כיף לי עכשיו אבל אני מעדיפה שתלך״ היא אמרה ופתחה את הדלת ויצאתי.

סליחה שהפרק יצא קצר😊

LA PRIMERA VEZ QUE TE VIWhere stories live. Discover now