32. Co se děje?

106 4 2
                                    

Dny a měsíce plynuly a Sam už měl 6 let.
Péťa s Prokopem se ráno vzbudili. Péťa se posadila a trochu jí zabolelo břicho. Nijak to neřešila a šla vzbudit Sama. ,,Sami, vstávej" nakoukla do jeho pokoje a  rosvítila mu světlo. Pak šla do kuchyně a začala chystat snídani. ,,Péťo co mám Samovi udělat na svačinu?" Zeptal se Prokop. ,,Hele něco najdi. Myslím že by tam měl být ten bezlepkový chleba a pak něco najdi v ledničce" usmála se a dala Samovi snídani na stůl. Sam po chvíli přiběhl už oblečený a pustil se do snídaně. ,,Same nezapomeň, že máš po škole fotbal. Vyzvedneme si tě ve 4 až pojedem z práce jo?" Řekla Péťa a dala Samovi svačinu do batohu. ,,Jasně" kývl Samík a utíkal si vyčistit zuby. Péťa si sedla na židli a napila se. ,,Ty dneska nesnídáš?" Sedl si k ní Prokop. ,,Asi ne..nějak mě bolí břicho, ale to přejde" pousmála se Péťa a šla do předsíně. Prokop vzal Samovu aktovku a šel taky. ,,Same pospěš!" Zavolal Prokop. ,,Už běžím!" Přiběhl tam Sam a obul si boty. Péťa mu podala mikinu a všichni tři vyrazili k autu. Alvin štěkl na rozloučení a Sam ho pohladil. Pak nasedli do auta a vyjeli do školy. ,,Tak ahoj" řekl Sam před školou a vyskočil z auta. ,,Ahoj" řekli Péťa s Prokopem dohromady a vyjeli na urgent. Šli se převléct na lékařák a pak šli za Mery. ,,Nezastavujte se, vezou příjem" zasmála se Mery a šla k příjmu. ,,Žena, našli jí ležet v lese. Je podchlazená a je zaintubovaná" řekl Šimon. ,,Doktor Hlinka, box 1" podala Prokopovi papíry a šli na box. ,,Dáme kapat ohřátou infuzi" řekl Prokop a Péťa vše udělala. Ještě jí změřila teplotu. ,,34, 2" řekla Péťa, když se podívala na teploměr. ,,Musíme jí hlídat, snad se zlepší" řekl Prokop.
Když se paní zlepšila, Péťa si odběhla na lékařák, kde potkala Vali. ,,Jé ahoj Péťo" řekla Vali s úsměvem. ,,Ahoj" pousmála se Péťa a sedla si vedle ní. ,,Děje se něco?" Zeptala se Vali. ,,Asi nic.. jen mě bolí břicho" řekla Petra. ,,No a nemohlo by to být...ty víš co" koukla na ní Vali. ,,Myslíš?" Řekla trochu nervózně Péťa. ,,Udělej si těhotenský test doma" pousmála se Vali a odešla na příjem. ,,To není možné abych byla těhotná..." podepřela si hlavu a přemýšlela.

Teď, nebo nikdyKde žijí příběhy. Začni objevovat