1 CARPEDİEM 1

75 3 84
                                    

optikyazar2075'e ithafen

Ben sadece yalnızlığı tek dostu bilmiş bir kızdım. İnsanların kırdığı bu kanatları her seferinde kendisi onaran, ve yine her seferinde tekrar kırıldığına şahit olan, dışından güçlü durduğu halde içinde minik bir kedi yavrusu misali narin olan bir kızdım, ama kimse bu narinliği anlayamamıştı, şimdiye kadar. Her sevdiğim kişiyle ilişkimizin sonu hep mutsuz olmuştu. Anlayacağınız benim diğer prensesler gibi mutlu bir hikayem yok. Peki bunu yazan kişi...neden benim hayatı mı yazmak istiyor? Tamam belki bir sevgilim yok, ailem yok, normal arkadaşlıklarım yok, tamamiyle yalnızlığın vücut bulmuş haliyim ama o var, bu zamana kadar arkamda olduğunu her zaman hissettiren meleğim var...Zeynep'im var. Onunla 12 yaşlarımın sonuna doğru tanışmıştık. İnternetten tanıştığım ilk kişiydi. Bana güvenli hissettiren tek kişiydi. 11 Temmuz. 11 Temmuz'da tanışmıştık. Hayatımın en mutlu günü o gündü. O günden sonra en mutlu günümse, onu ilk gördüğüm gündü.
Şöyle;

1. İlk tanışmamız,

2.Onu ilk gördüğüm gün,

3.Onunla aynı üniversiteye başlamamız,

4. Ve son, onunla aynı eve çıkmamızdı.

Peki madem bu kızla aynı evdeyiz, neden hala konuşmadı? Söylesene yazar hanım, niye konuşmuyor benim balım?

Tuvalette şuan~

Bokunu tutsa şaşardım zaten-_-

Şöyle anlatayım ben size; O kız benim hem annem, hem babam, hem abim, hem ablam, hem kız kardeşim, hem erge- ay çok uzadı her şeyim işte.

Size onunla yaşamanın en güzel yanını söyliyeceğim...KAHVALTIYI O HAZIRLIYOR.

-LAN MAL NAZLI 2 SAATTİR SESLENİYOM CEVAP VERSENE!

Siktir bu sinirlenmiş ehehe biraz daha sinir etsek ne olur?

+Ne var lan tirrek!

-Peçete getir götümü silicem.

+Okey balım geliyor.

+Kanka, tuvaletin deliğine mi düştün?

-Aynen kanka düştüm gel çıkar beni.

Dediğinde hızla tuvaletin kapısını açıp elimdeki kağıt havluyu kafasına fırlatıp salona doğru koşmuştum. Ağzıma sıçacaktı...

Kolidorda ayak sesleri duyunca olduğum yerde dikelmeye başladım.

-LAN SALAK NAZLI! KAFAMA NE ATIYON OROSPU?

+Kanka affet anlık zevkti yemin ediyorum.

-Yakalarsam görcen anlık zevki!

Dediği anda hemen topuklamaya başladım. O da arkamdan geliyordu. Hemen evin dış kapısını açtım ve botlarımı allak bullak giyip şansıma hazırda bekleyen asansöre bindim. Zaten hazırdım, çantam buradaydı. Çantamın içinde de diğer eşyalar vardı işte. Asansörün o nefret ettiğim sesi duyulunca zemin katta olduğumuzu anladım ve kapılar açıldığı anda kendimi asansörden dışarı attım. Tamam 23 yaşındaydım ama hala korkuyordum şu zımbırtıdan. Apartmanın çıkış kapısından da çıktıktan sonra karşı kaldırıma park etmiş olduğum arabama doğru ilerledim. Tam o sırada apartmanın önüne bir kova su döküldü. Tabikide bunu benim deliş kızım yapmıştı. Allahtan ıslanmamıştım.

-Nazlı'm gel dövmiycem bak, kahvaltı yap.

+Bebeğim işe geç kaldık zaten ben bari hemen gidiyim. SENİ SEVİYORUM, BEN YOKKEN EVE ERKEK ATMA!

dediğimde camın önünde duran yani Zeynep'in yanında olan çiçeğimi atarmış gibi yaptı bende sakin bir o kadarda sinirli sesimle 'Atarsan akşam komşular inlemelerinden ötürü uyuyamaz!' Dedim ve arabama binip kafemize doğru yol aldım.

Yazaaar kişiyi değiştir iş yerimiz şuan önemli değil.

Nazlı farkındaysan sen bensin istersen değiştirebilirsin...~

İyi o zaman DEĞİŞ!

~ Bölüm sonu ~

YHA OROSPU YAZAR NİYE BİTİRİYON HANİ ZEYNEP'E GEÇİCEKTİK!

~ OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM ~

TAK LAN BENİ!

Nazlı bi siktir olup gider misin? Saat  2.11 ve yarın erken kalkıcam.~

NOT:Bu arada yatmadım dksksk bu not bir kaç gün sonra eklendi dkekdk o gün en son saate baktığımda 8.30'u geçiyordu.

İYİ LAN OROSPU!

O ünlem var yaa

Ne olmuş ünlemi me?

Götüne girmiş!

Küstüm, gidiyom ben!

Bye!

~ Cidden bölüm sonu ~

~ Okuduğunuz için teşekkürler ~

~ Kelime sayısı: 547 ~

~ Diğer bölümde görüşmek üzere ~

Z♡N

🍁11.07.2018🍁Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin