פרק 7

1.2K 53 2
                                    

כן, אני מטומטמת. אני לא רציתי שהוא ילך אבל לא הייתה לי ברירה. אני גם ככה מרגישה רע עם עצמי עם כל הקטע הזה אז אני לא צריכה עוד דברים על הראש ובטח ובטח שג׳סיקה לא תבוא אליי בטענות.
נכנסתי להתקלח, לשטוף את עצמי מכל היום המתיש הזה. נזכרתי במה שכריס אמר והוא צדק. אריק באמת קינא בגלל זה. אני אפילו לא יודעת מאיפה בא לי הרעיון הזה של הנשיקה.. למה בכלל עשיתי את זה?! אין לי מושג בעצמי, כנראה שלראות את אריק וג׳סיקה מתנשקים כל שנייה ושנייה חירפן אותי, אבל לפחות משהו טוב יצא מזה..
אריק קינא ובא לדבר איתי. כל מה שאריק אמר לי במהלך השיחה עדיין מהדהד לי בראש בעיקר החלק האחרון של השיחה, מה שהוא אמר לי, או יותר נכון צרח את זה עליי כי הוא היה עצבני מדי.. אבל מה שהוא הרגיש ברגע הזה שהייתי עם כריס, אפילו  לא משתווה בקצת למה שאני מרגישה מאז שג׳סיקה הגיעה. יצאתי מהמקלחת ושמתי את הפיג׳מה שלי.
ייבשתי את השיער, עשיתי לעצמי קוקו נמוך והלכתי למיטה. אריק לא יצא לי מהראש. הוא כל כך חמוד! ניסיתי להירדם כמה שיכולתי, ברגע שהבנתי שאני לא מצליחה, פתחתי את הטלפון, נכנסתי לאינסטגרם, ואז לפרופיל של אריק.
הסתכלתי עליו, על החיוך שלו. אלוהים כמה שמחת חיים יש בבן אדם אחד?! הוא כל כך יפה, אני לא חושבת שראיתי בן אדם יותר יפה ממנו כל ימי חיי.
הוא יפה גם מבפנים וגם בחוץ. הוא נשמה טהורה.
יש לו אופי כל כך טוב.
כשאני מדברת איתו אני מרגישה שאני יכולה לדבר איתו בלי הפסקה. כשהוא מנשק אותי אני מרגישה כאילו זה רק שנינו ושום דבר לא יכול להפריד בנינו ברגע הזה.
פתאום התחלתי לחשוב על כל הנשיקות שלנו.
היו ארבע נשיקות:
הראשונה הייתה בחדר שלו בזמן שדיברנו וכריס התקלח. (שנייה לפני שג׳סיקה נכנסה)
השנייה הייתה במסדרון ליד החדרים שלנו אחרי שדיברנו ליד הבריכה.
כן, שתי הנשיקות היו באותו היום.
השלישית והרביעית היו היום, ממש לפני שעה בדיוק פה בחדר.
אני נהניתי מכל רגע וזה גרם לי להתנתק מהמציאות. אבל רק לרגעים אחדים, ממש כמה שניות.
כל פעם שהנשיקה נגמרת אני מרגישה שאני חוזרת למציאות, שאני חוזרת לעצמי.
כשאנחנו מתנשקים אני פשוט נותנת לזה לקרות. שוכחת מהכל ומתרכזת רק בו ובנשיקה. כאילו אני קופאת במקום, אבל אני רוצה את זה אז אני לא אומרת כלום..
תמיד ידעתי שאני מרגישה אליו משהו, שאני אוהבת אותו. עכשיו כשבאמת פגשתי אותו במציאות וחוויתי איתו כל כך הרבה דברים בכל כך קצת זמן, הבנתי עד כמה עצומים הרגשות שלי אליו. לא נראה לי שאהבתי ככה מישהו אי פעם.
כל המחשבות עשו אותי עייפה. החלטתי ללכת לישון.
קמתי באמצע הלילה, חלמתי סיוט. זה היה נורא.
הסתכלתי על השעון, השעה הייתה 04:23 לפנות בוקר. הסתכלתי לצד השני וראיתי את אמא שלי ישנה.
בגלל שלא רציתי להעיר אותה, לקחתי את המפתח של החדר ויצאתי החוצה. ירדתי במעלית לקומה הראשונה. יצאתי לבריכה והתקדמתי לכיוון הספות שנמצאות ליד. ראיתי את אריק יושב שם ומנגן.
לא רציתי להפריע לו אז חיכיתי שהוא יסיים.
״גם אתה לא מצליח להירדם?״ שאלתי. הוא סובב את הראש וראה אותי. ״לא כל כך..״ הוא אמר לי ונאנח.
״בואי תשבי״ הוא אמר לי, הלכתי לשבת לידו.
״למה את לא מצליחה להירדם?״ הוא שאל אותי
״נרדמתי אבל קמתי בגלל סיוט״ אמרתי לו ״איזה מעצבן כשזה קורה״ הוא אמר לי. ״ולמה אתה לא מצליח להירדם?״ שאלתי אותו ״בגללך״ הוא אמר לי והסתכל עליי ואני הסתכלתי עליו בחזרה. ״את לא יוצאת לי מהראש. כל הדברים שקרו בנינו בימים האחרונים לא יוצאים לי מהראש. אני לא מסוגל. כל פעם שאני רואה אותך אני נזכר בנשיקות שלנו. נזכר איך אני מרגיש כל פעם מחדש שאני מסתכל עלייך, על העיניים שלך. אני מסתכל עלייך, על השפתיים שלך וכל מה שבא לי לעשות זה לנשק אותן. אני נזכר איך אני מרגיש אלייך. אני יודע שאת בטח חושבת שזה טיפשי להרגיש דבר כזה במיוחד אם אנחנו מכירים רק כמה ימים, אבל אני חושב שבכמה ימים האלה, הרגשתי משהו שלא הרגשתי לאף אחת. את כל כך יפה גם מבחוץ וגם מבפנים. אם ישאלו אותי איך לתאר אותך הייתי אומר ״מושלמת״ את מושלמת! ואל תחשבי שאת לא חשובה לי כי זה ממש לא נכון. אין שנייה אחת שאני לא חושבת עלייך או דואג לך או סתם חושב מה את עושה עכשיו״. אני הייתי בהלם. אף פעם אף אחד לא אמר לי דבר כזה.
היה שקט לכמה שניות, אני פשוט לא ידעתי איך להגיב למה שהוא אמר לי.
״בבקשה תגידי משהו״ הוא אמר לי. ״אין לי איך להגיב על זה. בחיים שלי לא שמעתי דבר כזה מאף אחד. תאמין לי שאני עדיין מנסה לעכל את כל מה שקרה לי איתך ובכללי בכל הימים האחרונים.״
״אני יכול לשאול אותך שאלה?״ הוא שאל אותי ״בטח תשאל״ אמרתי לו.
״מה את מרגישה אליי? אם בכלל?״ הוא שאל אותי
״כן״ אמרתי לו ״מה כן?״ הוא שאל אותי ״אני כן מרגישה אליך משהו, אני לא אשקר לך״ אמרתי
״נו אז בואי ננסה״ הוא אמר לי. ״אריק עם כמה שאני רוצה להיות איתך ואתה אפילו לא מבין עד כמה אני רוצה להיות איתך, אבל אתה עם ג׳סיקה ואני ממש לא רוצה להיות הסיבה לפרידה שלכם, ולא בא לי לפגוע בך או בה״ אמרתי לו ״תשמעי. אם אני אמשיך להיות איתה (עם ג׳סיקה) היא תיפגע יותר, כי את לא תצאי לי מהראש ואני אמשיך לחשוב עלייך. אני יודע בוודאות שאני מרגיש אלייך משהו אבל אני לא יודע מה אני מרגיש ואם זה כן יכול להסתדר. אני אף פעם לא בגדתי ואני אף פעם לא אבגוד, אבל הפעם אני צריך כדי לוודא מה אני מרגיש וכדי לא לפגוע יותר מדי בג׳סיקה ממה שהיא תיפגע. שנינו צריכים לוודא מה אנחנו מרגישים, ובתכלס אף פעם לא באמת ניסינו ובדקנו אם זה יכול להסתדר ובגלל זה אני רוצה לנסות כדי לוודא מה אני מרגיש. ולגבי הבגידה אני בוגד עם סיבה וכוונה טובה.״ הוא אמר לי.
״אני לא אעשה שום דבר ללא ההסכמה שלך. זה תלוי בך עכשיו ואני לא מתכוון לחפור לך על זה יותר מדי. אני אבין אם לא אבל ממש הייתי רוצה לנסות ולא רק בשבילי, אלא בשביל שנינו״. הוא אמר ״איך אתה רוצה שנעשה את זה?״ שאלתי אותו ״זה אומר שאת מסכימה?״ הוא שאל אותי עם חיוך על הפנים ״כן,אבל אסור לנו לספר לאף אחד״ אמרתי לו ״ברור אל תדאגי זה בין שנינו״ הוא אמר והמשיך לחייך את החיוך הכובש והיפה שלו. ״אנחנו יכולים לצאת לפעמים רק שנינו ופשוט נצא ונגיד שזה סתם בילוי של חברים טובים ואפשר פה במלון מוקדם בבוקר או מאוחר בלילה, מתי שאת יכולה״ הוא אמר לי. ״נשמע לי מעולה״ אמרתי וחייכתי. נראה לי שבחיים לא חייכתי ככה כמו שחייכתי באותו הרגע. הוא התקרב אליי והתנשקנו. נשכבנו על הספה והמשכנו להתנשק. לא קרה כלום כמובן חוץ מנשיקה. זו הייתה נשיקה חלומית. לא רציתי שהיא תיפסק. התנתקנו מהנשיקה והסתכלנו אחד על השני בעיניים וחייכנו. שמתי את ראשי על החזה שלו והוא חיבק אותי והשאיר אותי קרוב אליו. כשראינו שהשמש מתחילה לעלות, קמנו מהספה והלכנו מחובקים לכיוון החדרים שלנו. הוא נתן לי המון נשיקות קטנות כדי שיספיקו לי עד הפעם הבאה. ״לילה טוב או שבעצם בוקר טוב״ הוא אמר לי וצחקנו ״לילה טוב״ אמרתי לו וכל אחד הסתובב לדלת החדר שלו. ״אריק״ אמרתי הוא הסתובב אליי. התקדמתי אליו ונישקתי אותו. ״עכשיו אני יכולה להגיד לך לילה טוב״ אמרתי ונכנסתי לחדר.

LA PRIMERA VEZ QUE TE VIWhere stories live. Discover now