18.Bölüm

13.3K 1.3K 369
                                    

(Taehyung)

Yaralanmamın üzerinden geçen üç günün ardından kendimi daha iyi hissediyordum ve artık bu yatakta günlerimi dizi izleyerek geçirmek istemiyordum.

Kolumdaki sargıyı dikkatli bir şekilde yeniden kapatıp çalan telefonuma uzandım.

''Efendim Hyung?''

''Taehyung, her zamanki gibi elimdeki bulgular negatif çıktı.''

Anladığımı belirten bir mırıltı çıkardım. Zaten olumlu bir şey beklemiyordum fakat yine de ihtimaller üzerinde duruyordum.

''Sen nasıl oldun? Bugün yanına uğramayı düşünüyorum.''

Gülerek onu reddettim zira haftasonu için daha iyi bir planım vardı.

''Ae Cha ile buluşmayacak mısın? Yanında Ji A'yı da getirirse, ben de katılmayı planlıyorum.''

Jin Hyung şaşkın bir ses tonuyla beni yanıtladı.

''Ae Cha ve Ji A ile birlikte bir buluşmaya davetliyim aslında ama Ae Cha'nın arkadaşlarının da olduğu kalabalık bir ortam olacak.''

''Pekala konum atarsın bana da.''

Jin Hyung'un herhangi bir cevap vermesini beklemeden telefonu kapattım. Ji A'yı üç gündür görmüyordum ve onu görmem için önüme sunulmuş fırsatı kaçıramazdım.

......

Jin Hyung ile birlikte geldiğimiz kafenin kapısını arkaya doğru ittirip içeri geçtim. Kalabalık gruptan gelen sesler dikkatimi hemen karşıdaki büyük masaya çekerken, birçok kişinin bakışlarının üzerimde yoğunlaşmasına aldırmadım. Birkaç adım atmamla birlikte Ji A'yı fark ettiğimde yanında oturan kişi yüzünden duraksadım. Ji A ile oldukça ilgili görünen kişinin geçen gün Ji A'nın çalıştığı kafeye gelen genç olduğundan emindim ve bu durum canımın sıkılması için yeterli bir sebepti.

''Jin ve Taehyung da geldiler.''

Ae Cha, masadakilerin dikkatini üzerimize çektiğinde, Ji A nihayte bakışlarını, yanında oturan gençten ayırıp bana yönlendirdi. Yüzünde her zaman olduğu gibi şaşkın bir ifade vardı. Beni artık sürekli görmeye alışmalıydı zira onu başkasına kaptırmaya niyetim yoktu.

Kalabalık gruptan birkaç kişinin yanında boş yer açmasıyla birlikte bakışlarım bana yer vermek isteyen iki kıza kaydı.

''Buraya geçebilirsin.''

İçlerinden birisi gülümseyerek yanındaki boşluğu gösterdiğinde onu nazikçe reddettim.

''Teşekkürler, ben Ji A'nın yanına geçeyim.''

Arka tarafı dolanmam gerekse de Ji A'nın yanındaki boş sandalyeye yerleştim. Ji A'nın bana tuhaf bir şekilde baktığını hissedebiliyordum.

Birkaç dakika süren tanışma faslının ardından isminin Hoseok olduğunu öğrendiğim genç ile birlikte sağ gözümün seyirdiğini hissettim. Bu ismi daha önce Ae Cha'dan duyduğuma emindim. Üstelik Hoseok'un, Ji A ile ilgilendiğini de biliyordum. Ji A her ne kadar tanışmak istemediğini söylemiş olsa da burada olması kararını değiştirdiği anlamına mı geliyordu?

Derin bir nefes alıp ikisinin konuştuklarına kulak kabartmaya çalışıyordum. Hoseok, Ji A'ya daha sık buluşmaları ile ilgili bir şeyler söylüyor; Ji A ise işlerinin yoğunluğu sebebiyle bunun pek mümkün olmadığından bahsediyordu.

House of Cards ❧ VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin