Histerik bir gülüş attı." Peki ya ilk aşkın olduğumu söylesem. "
Hayır benim Jungkook'um uzun yıllar önce ölmüştü. Olamazdı..
"Ama.. S-sen kaza geçirmiştin. Sen yerde kanlar içindeydin, hastaneye götürülmüştün."
Aklım sanki düşünme kabiliyetini yitirmişti. İmkansızdı. O bana öldü denmişti.
"Evet kaza geçirdiğim doğru Ae Cha. Kazadan sonra hastaneye kaldırıldım. Kısa süreli bir komaya girmişim. Ailem tedavim için yurt dışına götürmüş beni. Uyandığımda bazı şeyleri hatırlamakta güçlük çekiyordum. Ama seni asla unutmadım Ae Cha."
Bir adım geri attım, gözlerimi yere dikmiş anlattıklarını sindirmeye çalışıyordum. Babam bana onun öldüğünü söylemişti. Bana" Onu unut." demişti.
" Ş-şey ben eve gitmeliyim. Zaten Tae'de barda kaldı. Ben onu ararım, sen git. " dedim, siyah irislerine bakarak.
"Gitmemi mi istiyorsun? " şaşırmıştı. Sanırım kollarına atlamamı falan bekliyordu.
"Üzgünüm Jungkook. "
"Ben seni unutmadım ama sen beni çoktan unutmuşsun Ae Cha. " dedi, kırılgan sesiyle.
"Görüşürüz." hızlıca yanından geçip adımlarımı bara çevirdim.
Belki de yaptığım yanlıştı ama şuan onu düşünmeyecektim.
Tekrar bardan içeri girdiğim de Tae hızlıca yanıma gelip elini koluma koymuştu. "Sen iyi misin? Neredeydin?"
Sıcak bir tebessüm yerleştirdim dudaklarıma. "Buranın havası bunaltmıştı. Biraz dışarı çıkayım dedim." ilk baş yüzümü inceledi. Doğru söyleyip söylemediğimi anlamaya çalışıyordu tahminen. Ardından o da gülümsedi.
"Gidelim mi artık?"
"Olur. Zaten bende kendime göre birini bulamadım." kıkırdadım. "Az önce ki kıza noldu?"
Kulağıma eğilip çalan yüksek müziğe rağmen fısıldadı. "Aramızda kalsın ama kızın ağzı soğan kokuyordu. Dudaklarımı o dudaklara değdiremezdim."
Koluna vurup onu kapıya itekledim. Bozuk olan keyfimi yerine getirmek için yaptığını biliyordum.
Bardan çıkıp Tae'nin beyaz Porche'sine bindik. Amcamın elinden almadığı tek mal bu beyaz Porche'ydi.
Her halde alsa Tae intihar ederdi. Onun için arabasından daha kıymetlisi yoktu. 2 hafta da bir mutlaka yıkamaya verirdi. Arabanın içinde sigara içmeye veya yemek vb. şeyler yemeye izin vermezdi.
Arabaya bindiğimiz de kalorifer nedeniyle mayışmıştım. Zaten yarı uykulu gelmiştim bara. Eve gidince mutlaka uyuyacaktım. Gerçi bu aklımdakilerle nasıl uyuyacaksam.
"Aç mısın? İstersen eve gitmeden önce yemek yemeye gidebiliriz."
Kapalı olan gözlerimi açmadan konuştum. "Hayır, istemiyorum. Sadece uymak istiyorum."
Onaylayan mırıltılar çıkarıp yola devam etmişti. Eve geldiğimiz de hiç konuşmadan odama geçmiştim. Üstümdekileri bile çıkartmadan yatağa sırt üstü uzandım. Bir süre tavanı izledim. Belki yarım saat, bilmiyorum. Ama uzun bir süreydi.
Sonra.. Sanırım orada uyuya kaldım.
VOTE+YORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
NULL | JJK
Genç Kurgu"Yine içiyorsun?" dedi bana dönerek bir süre yüzümü inceledi. Ne yani daha önce beni görmüş müydü? "Okulun ilk günü de içiyordun." bu sefer bana bakmamıştı. "Yani?" dedim, donuk Bi tavırla. "Zararlı. " dedi, kısaca. Omuz silktim. Sigarayı tekrar d...