Benimkisi tam ilk görüşte aşktı.Tarih 16.09.2013 yılıydı 8.sınıfa yeni başlamıştım.Sınıfa ilk girdiğimde çoğu kişiyi tanımıyordum.Biraz telaşlı ve heyecanlıydım.Çoğu yer dolmuştu.Boş bir yer bulup hemen oturdum.Ben başka şeylerle uğraşırken kapıdan bir çoçuk girdi.O sınıfta boş bir yer ararken bende ona hayranlıkla bakıyordum.içimden geçiriyordum ne olur boş yer bulamasın benim yanıma otursun diye dua ediyordum dualarım o zaman kabul olmuştu aslında bu boş sıra bulmuştu.Oraya oturduktan sonra yanıma gelip oturdu yanıma benim kalbim yerinden çıkacakmış gibi atıyordu.Elim,ayağım titriyor yüzüne dahi bakamıyorumdum bazıları derki sevdiğimin yüzüne bakarım ne varmış öyle olmuyor bu işler çok zordu.Arada kafamı kadırıp yüzüne bakabiliyordum o kadar pürüsüz ve güzel cildi vardıki baktıkça bakasım geliyordu ben onu ilk gördüğüm anda çok sevmiştim.Daha sonra bu arkasına dönüp kızlarla sohbet etmeye başladı ben hala çok heyecanlıydım.Sonuçta hoşlandığım çoçuk yanımda oturuyordu.Sürekli sevdiğim çoçuk diyip duruyordum evet çünkü daha ismini bile bilmiyordum.Sınıfa hocanın girmesiyle yanımdan kalkıp gitti yerine oturdu.Bende sürekli arkamı dönüp dönüp ona bakıyorum elleriyle saçlarını düzeltiyordu o kadar güzel gözüküyorduki.O anda ben ona bakarken bianda hocanın yoklama alırken Samet demesiyle,burdayım demesi bende bianda şok etkisi yaratmıştı.Artık sevdiğim çoçuğun ismini öğrenmiştim ismi Sametti o kadar güzel ismi vardıki normalde Samet ismini duysam benim için sıradan gelirdi ama artık benim için normal değildi.kapıdan giren çoçuğun benim hayallerimi süsleyen adam olacağını tahmin edmezdim.Ve bir yıl boyunca bu böyle sürdü ben onu sevdim o beni hiç farketmedi...
Devamında nemi oldu bir sonraki bölümde merak bekleyenler için
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞkın en güzel tarifi
RomanceAşk nedir? Aşka en yakın olduğun zaman, kalbini birine koşulsuzca açtığın zamandır. Karşılık vermese bile, bir gün onun da sana aşık olabileceğini umarak sabırla beklediğin zamandır. Birlikte olabilme ihtimalin yoktur. Aşka kural işlemez ama bazen e...