•2•

191 12 3
                                    

Kada smo završili sa jelom , krenuli smo ka kući.
N : želiš li da te ispratim do kuće?
S : Svejedno , ako ti nije problem .
Bio je mrak , a zna da se ja jakoo bojim mraka . Stegla sam ruku u pesnicu i cela sam se stisnula jer sam de jako usplašila .
N : ne brini , ja te čuvam .
Rekao je to tiho , ali sam ja ipak čula . Nasmejala sam se i pocrvenela .
Kada smo stigli ispred moje kuće pozdravili smo se i krenuli svako svojim putem .
N : Sutra dolazim po tebe , imamo misiju .
Rekao je to glasno jer se već malo udaljio od mene .
Samo sam klimnula glavom . Ušla sam kući , inače živim sama jer sam izgubila roditelje još kao mala . Obavila sam higijenu i legla sam ranije jer sutra imam misiju .
Nisam mogla da zaspim ... U glavi su mi se vrtele scene iz detinjstva .

-10 years ago -

Krenula sam kući , ali su me zatekli neki dečaci .
X : Gde si pošla , bilbord čelo ?
X2 : Sa tolikim čelom ne možeš da prodješ kroz ovako malu stazu HA-HA-HA .
Odjednom me je jedan lik gurnuo i jako udario u stomak . Počela sam da gubim svest . Nastavili su da me udaraju , ali ja više ništa nisam osećala , našla sam se u nesvesti . Odjednom sam se probudila i videla Naruta kako je rasterao one likove . Likovi su se uplašili , a Naruto je potrčao ka meni , da vidi da li sam dobro .
N : Jesi li dobro , Sakura-chan ? Idemo u bolnicu . I ne brini , ti tupani te više nikada neće dirati , zauvek ću te štititi!
Počela sam da plačem od sreće .
S : Hvala ti Naruto-kun , hvala ti previše .
Rekla sam uplakano i zagrlila sam ga . Jako je poceveneo i zagrlio je i on mene . Nismo otišli u bolnicu jer nije bio potrebe , ali mi je pomogao da se vratim kući .

Eto , to mi se vrti po glavi . Ne mogu da zaspim jer ne znam kako da se odužim Narutu za to što me je spasao . Ja sam samo beskorisno go**o koje ne može da uradi ništa!
Ustala sam , obukla se i otišla da treniram . Bilo je kasno uveče , bojala sam se jako, ali morala sam da dodjem do mesta za trening . Kada sam stigla , počela sam da treniram . Naporno sam trenirala , celu noć nisam stala . Najviše sam vežbala taijutsu ( to vam je borba rukama i nogama , ako ne znate ) . Iskreno , mislim da sam se jako poboljšala i da ću moći pomoći Narutu !
Svanulo je i krećem kući mrtva umorna . Gospa Tsunade ( ona je Hokage , glavna je u selu i jedan je od najjačin ninja ) : Sakura , dolazi ovamo moraš da nam pomogneš u bolnici !
S : Ali idem već na misiju !
T : Iciće neko drugi na misiju , požuri sad .
Bukvalno mi se sve srušilo ... Ovo mi je bila prilika da budem sa Narutom i da mu se odužim , da prvi put ja njega spasem , a ne on mene !
Spuštenom glavom sam išla ka bolnici i na putu sam srela Naruta.

Moj Andjeo čuvarWhere stories live. Discover now