Όχι σπόιλερ εδώ οκ;
Το split είναι γενικά καλό, όλοι το ξέρουμε μα είναι unbreakable?
With that bring said ας ξεκινήσουμε:
To split ή αλλιώς το comeback του Shyamalan, είναι ταινία του 2016 με τον απίστευτο, oscar worthy Τζέημς Μκαβοη.
Υπόθεση:ο Κέβιν Γουεντελ Κραμπ έχει μέσα του 23 προσωπικότητες και έχοντας απαγάγει τρία κορίτσια, η 24η, γνωστή και ως "Το Κτήνος", είναι έτοιμη να φανερωθει.
Και το λέω από τώρα πως αγαπώ αυτή την ταινία:
9/10-Τελειο
Τώρα η ταινία έχει θέματα με ένα ειλικρινά γελοίο plot hole μα άμα τα βάλουμε στην άκρη μένει μόνο η ουσία. Και παιδιά...ο Σιάμαλαν έφτιαξε για άλλη μια φορά ταινιαρα.
Τώρα για ερμηνείες. Γιατί ο Τζέημς Μκαβοη δεν πήρε Όσκαρ; Είναι εξαιρετικός! Η ταινία στέκει εξαιτίας του. Και τα τρία κορίτσια με την κυριότερη από τις άλλες την Άνια Τεηλορ Τζοη είναι τόσο καλές επεισης. Θα την χαρακτήριζα την ταινία σχολή ηθοποιίας μόνο για αυτούς. Και αυτό πάει να πει σωστό casting.
Δεν είναι λοιπόν απλά ταινιαρα. Έχει το χιτσκοκικο μουντ και το πετυχαίνει τέλεια. Πολλοί θα πουν πως είναι σαν ταινία Χίτσκοκ μα η ταινία θέλει να το λέτε αυτό γιατι το δείχνει και το χαίρεται που το δείχνει.
Τώρα τα τελευταία δεύτερα της ταινίας είναι το plot twist που βουλώνει plot holes και το κάνει εξαιρετικά.
Ειλικρινά οτιδήποτε άλλο πω θα ειναι σπόιλερ πηγαίνετε δείτε την, νομίζω πως το νετφλιξ την έχει οπότε εισαστε κομπλέ και εσένα φίλε hardcore θα σε φτιαξει όσο δεν πάει.
ΥΓ: Απλά δείτε το τρέιλερ και θα καταλάβετε τι εννοώ με το ταινιαρα!...
...Είχα δίκιο;
ВЫ ЧИТАЕТЕ
(Horror) Movie Reviews
ЮморΑν ειστε fan των horror ταινιων ή απλά cinefil όπως εγώ (και τα δύο) εδώ θα σας σωσω από μεγάλα bombs ταινιών (τρόμου) και θα σας συστήσω classics που υπάρχουν καιρό ή μόλις γεννήθηκαν!