Глава 10

915 138 18
                                    

- Хюк, какво ти е? - попита Ронджун, гледайки го въпросително.

- Нищо ми няма - почти се сопна той.

Последните няколко дни беше в ужасно настроение и се караше с почти всички. Дори не знаеше защо е толкова раздразнен.

- Хайде де, кажи какво ти е. Напоследък ръсиш по-малко простотии от обикновено.

- Хуанг, напусни, преди да съм те изритал - озъби му се той и му обърна гръб, връщайки се към видео играта си.

Ронджун изсумтя и стана от мястото си на леглото, дърпайки слушалките от ушите му.

- Ей! 

- Нали знаеш, че няма да те оставя на мира, докато не ми кажеш какво става? - каза сериозно Джун.

- Понякога наистина те мразя.

- А аз те ненавиждам. Хайде сега, стига се прави на интересен и ми кажи.

- Няма нищо за казване. Просто се скарах с онзи сопол - призна изнервено тъмнокосия.

- Кой от всичките? Всъщност има доста хора, които не те харесват.

- Не наливай масло в огъня, Джун - той метна с ръка.

- Добре, извинявай. Продължи.

- Този път сопола е Марк.

- Марк? 

- Онзи от сайта. С който се запознах преди месец.

- И какво направи?

- Нищо. Каза, че съм арогантен и куп други глупости, които дори нямат смисъл.

- Знам, че не обичаш да ти се казва истината в очите, ама въпреки това...

Донгхюк го перна зад врата.

- Ей! - възмути се Ронджун.

- Стига си хленчил. А и си го заслужи.

- Какво толкова е станало, че да се скарате? - той игнорира думите му. - До колкото помня, постоянно искаше да му пишеш.

- Просто му казах да се срещнем.

- Какво? Луд ли си?! Не помниш ли правилата на сайта?

- Нима наистина вярваш в тези измислици? - Хюк завъртя очи отегчено. - Едва ли е наложително наистина да се женим, щом се видим.

- Не е трябвало да му го казваш.

- И защо?

- Може да е разбрал погрешно.

- В смисъл?

Ронджун въздъхна и седна на леглото му, кръстосвайки крака.

- Той също е наясно с правилата на сайта. Със сигурност е помислил, че го харесваш и затова искаш да се видите.

- Това не е вярно - тъмнокосия се намръщи. - А и го познавам само от месец.

- Това не значи нищо. Въпросният сопол може да е решил, че си откачалка и го харесваш.

- О, я стига. - Хечан го замери със слушалките си. - Блокирах го и всичко свърши.

- Дали?


﹏﹏﹏﹏﹏

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

🌙🌙🌙🌙🌙🌙🌙

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Website for couples Where stories live. Discover now