- Gumball'ın annesi iyi bir kung fu eğitimi almıştır. Birkaç bölümde dövüş hareketlerini gösterir
- Bazı yerler, otoyollar, okul, evler vs gibi yerler böyle bir yerin gerçekten varolduğu doğrudur.
- Bir okul otobüsünde "Watterson High School" yazısı vardır.
- Gumball'ın evinin çatısının duvarlarlarından birinde anahtar vardır.
- Sır bölümündeki Darwin'in Gumball'a söylediği yalanın gerçeği bölümün sonunda çıkmıştır.
- "Adobe Photoshop" adlı programını temsil eden "Shotofop" adlı bir program var.
- Hector'un annesi büyücü olmasına rağmen Hector bir dev. Annesi ona büyü yapmış olabilir.
- Felaket Ormanına uzaktan bakarsanız şeklinin bir kurukafa olduğunu görebiliriz.
- Gumball'ın yatağının altında bir kılçık var. Kılçık Darwin'in amcasıymış ve onu yemişlerdi.
- Gumball'daki diğer karakterler dışında Rachel adında bir karakter vardı. İlk sezonda gösteriliyordu. Sonra Rachel
adında bir karekter yok 2.sezon ve diğer sezonda hiç görülmedi.
- Çizgi filmde gökkuşağı çıkması: Çizgi filmde kan yerine gökkuşağı konulması. Team Fortress 2 de pyronun hayalinde
de alev yerine gökkuşağı çıkıyordu.
- Çizgi filmde hiç insan olmamasına rağmen Sweaters bölümünde bir kaç insan ortaya çıkmıştır. Bu bölümde bir
çizgifilme yapılan gönderme olabilir.
- Kadınların çalışkan erkeklerin tembel olması: Bu çizgi filmde kadınları zeki erkekleri ise tembel aptal olmasıdır.
Örneğin: Nicole ve Anais'in zeki olması Gumball, Darwin ve Richard'ın tembel ve aptal olması.
Yukarıdaki verilenlerin hepsi gerçektir ama bazıları ilginçtir.
Atlanılan Senaryolar:
-Gumball daha küçükken Darwin'in amcasını yemiştir.
-Larry Needlemeyer, daha önceleri Richard Watterson gibi tembelmiş. Daha sonra tembellik unvanını Richard'a
kaptırınca Larry tembellikten vazgeçmiştir. Larry'in her yerde çalışması sizce ilginç değil mi?
- Miss Simian 300.000 yaşındaymış. Gumball'ın annesinin zamanında da görülmüştü ve yine aynı öğretmendi.
- Gumball 11 yaşına kadar bez bağlamıştır.
- Çizgi filmde bazı nesneler konuşabiliyor. Tıpkı insan gibi hareket ediyor.
Gumball çizgi filmi de diğerleri gibi easter eggleri vardır. Aklıma ilginç bir soru geldi: Rachel niye diğer bölümlerde yok.