1

383 15 0
                                    

Rose'nin ağzından

Ooff başımda ki şu alarm zır zır ötüyor. Alarma dayanamayıp kalktım ve ilk önce lavaboya gittim. Tabii ki de sürüne sürüne. Sonra aklıma birden bugün yeni okula gideceğimiz geldi. Hemen yüzümü yıkayıp unnielerim ve lisa'nin yanına gittim. "Kızlar siz ne zaman kalktınız?" Diye sordum. Çünkü içeri girdiğim an hepsi koltukta bana bakıyorlardı. "Aahh rose sen daha yeni mi kalıyorsun?" "Neden ki siz ne zaman kalktınız?" "Unnielerim ve ben saat 6:30'da uyandık. Sen dün geç yattığın için biraz geç kalmış olmalısın." Off cidden. Beni neden uyandırmadılar merak ediyorum. " off tamam okula giderken ne giyineceğiz biz" "rose biz kendimizinkileri ayarladık. Hadi sende git giyin." "Tamam." Gidip odama girdim ve üzerime birşey bulmaya çalıştım. "LISAAA BEN BIRŞEY BULAMIYORUM BANA YARDIM ET!" Diye seslendim Lisa'ya. "Ne oldu rose neden bağırıp duruyorsun?" "Şey ben üzerime birşey bulamadım bana yardımcı olur musun diyecektim de." "Hmm bi bakalım. Bu nasıl. Yok buda değil bu forma olmaz buda olmaz he bu olur. Al bunu dene bakalım sonra aşağıya gel." Tamam dedim ve üzerimi giyindim. Birçok okuldan kovulduğumuz için birçok da okul formamız vardı. Üstümü giyinip aşağıya indim. Onlarla beraber çok güzel ve swag gözüküyorduk.

Rose

Lisa

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lisa

Jennie

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jennie

Jennie

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jisoo

Sonra hep beraber okulun yolunu tuttuk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sonra hep beraber okulun yolunu tuttuk. Aslında okullardan atılma sebeplerimizin çoğu kızların kıskancı yüzünden oluyordu. Bizi kıskanıyorlar ve sataşıyorlardı. Tabi dayak yiyorlardı. Ama ben vurmaz sadece izlerdim. Ama artık alışmıştık. Neredeyse 12 tane okul değişmiştik.

Okulun kapısına geldik ve okula hep beraber bir kez bakıp içeri girdik. Genellikle ilk gittiğimiz okullarda derse geç girerdik. Ve yine herkes derse girmişti. Bizde daha önce sınıfımızı öğrendiğimiz için 12\B sınıfını aramaya başladık. Nöbetçi öğrenci gördük ve bize yardımcı oldu. Sınıfa girince öğretmen bizi süzdü. Sonra konuştu. "Ilk günden geç geldiniz aslında Aferim. Çünkü ilk önce siz başardınız. Şeytan diyor bir tane kafa at. Ama ben istemsizce kafamı eydim. Napim kendime engel olamıyorum. Sonuçta utangaç bir insanım ben.

Sonra yine konuştu. "Hadi gelin ve kendinizi tanıtın. Orada öyle beklemeyin." Aishh cidden neden böyle gıcık davranıyor ki? Hemen jennie atladı ve swagliğini belli ederek konuşuyordu. "Benim Adım jennie dışımdan bakmayın iyi biriyimdir. Ama sizinle arkadaş olmak istemiyorum. Hem benim uykum var. Neden burada boşuna konuşuyorum ki? Hocam ben nerede oturacağım?" Jennie yine her zaman ki tanıtımını yapıp konuştu. "Arkadaşların kendini tanıtsın sonra yer değişikliği yapacağım zaten." Sonra jisoo kendini tanıttı. "Merhaba arkadaşlar benim adım jisoo kim jisoo Yakınlarım bana jichu der. Isterseniz sizin ile arkadaş olabilirim. Arkadaşım jennie'ye bakmayın onun karakteri böyle yani kendisi swag ve uykucu bir insan. Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim." Jisoo hep böyleydi hep kendisinden başkalarını düşünürdü. "Benim Adım Lalisa Manabon yani iyi anlaşırsak bana lisa diye seslenebilirsiniz. Yani çabucak sevebilen bir insanım. Sizinle iyi anlaşacağıma inanıyorum." Dedi. Tanrım çok tatlı. Sıra tanıtma işlemi bana gelmişti. "Merhaba sınıftaki öğrenciler b-benim adım c-chaeyeong yani park chaeyeong. Umarım i-iyi anlaşırız." Eveeett yine utangaçlık point lütfen. Bu huyumdan hemen vazgeçmem lazım. "Tamam şimdi yer değiştirme işlemine başlayabiliriz. Jimin oradan kalkar mısın ve şu en arkada ki sıraya geç yanına da chaeyeong sen otur. Jhan lee sen oradan kalk ve Lalisa sen jhan lee'in kalktığı yere otur. Ya da bir saniye jhan lee sen oradan kalkıp eski yerine geç ve Lalisa sen jungkook'un yanına otur lütfen. Kai oradan kalk ve jennie sen yoongi'nin yanına geç. Jin sen oradan kalk kai sen jin'in kalktığı yere otur. Şu boş kalan sıraya da jin ve jisoo siz oturun bakalım. Tamam böyle gayet güzel gözüküyorsunuz."

Off ders bitmek bilmiyordu. Yanımda oturan jimin mi ne o bile kafasını kaldırıp bana bir kez olsun bakmadı. Off canım çok sıkılıyor. Acaba onu dürtüp bana bakmasını mı sağlasam? Tamam iyi fikirmiş. "Hşştt jimin az kafanı kaldır be ders başladığından beri bir kez bile kafanı kaldırmadın. "Off ne oluyor ya sana uykum var benim dokunma bana." Neyi vardı bunun diyerlerine baktığımda bir saniye sınıf çok gürültülü. Bi baktım ki hoca sınıftan çıkmış. Off jennie ve yanında ki her adı her neyse onlar uyukluyorlar zaten. Jisoo ve yanında ki yakışıklı çocuk sohbet ediyorlar. Lisa'ya baktığımda yanında ki çocuk ile kavga ediyordu. Bir saniye ne? Neden ki? "Hey jimin şu çocuğu tanıyor musun?" Diyerek Lisa'nın yanında ki çocuğu gösterdim. "Evet adı jungkook neden sordun. Yoksa ona aşık mı oldun?" Diye sorunca sinirlenmedim değil. "Hayır sadece sordum" dedim. "Arkadaşın ile uğraşır ben sana söyleyeyim." "Neden benim arkadaşım ile uğraşacak ki?" "Çünkü jungkook ilk tanıştığı kisilere böyle davranıyor." Sonra zil çaldı ve bende sınıftan çıktım. Birde ne göreyim lisa yüzünü kapatmış ve koşarak sınıftan uzaklaştı. Arkasından seslendim ama beni duymadı. Kesin o jungkook denen çocuk lisa'ya bir şey yaptı. Sınıfa tekrar girdim ve o lisalar'ın sırasına doğru adımladım. Ama utangaçlığın verdiği bir tür kişilikten dolayı yaklaşmadım. Ama jimin çok değişik geldi. Yani bilemiyorum ona karşı nasıl utangaç olamadım. Cidden garip. Ama şu an Lisa'nın yanında olmalıyım. Hemen lavaboda dır diye lavaboya koştum ve içeri girdim.
Ahh Tanrım lisa yere oturmuş ve ağlıyordu. Hemen yanına koştum. İlk günden neler oluyor cidden. "Lisa ne oldu neden ağlıyorsun?" Hıçkırıklar içinde ağlıyordu. Cidden ne olmuştu.
##########

Bir bakayım. He bitmiş ya hikaye lütfen bir sürü hikayem var. Ama bu sefer ilk defa bu kadar uzun bir bölüm yazdım. Yazım hataları olursa söyleyin lütfen. Oy ve yorum yapmayı unutmayın.

good life bangtanpinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin