*7*

1.7K 101 5
                                    

- Megcsináltad. - suttogta Hope fülébe egy hang. A lány kinyitotta a szemét. Luke nézett rá. Arca megviselt és fáradt volt. De ahogy mosolyogva nézett Hopera, a lány szíve melegséggel telt meg.

- Nem emlékszem semmire. - motyogta a kis alfa.

- Ez természetes. - jött le a pincébe Liam. - Mikor teliholdkor átváltozol minden kiesik. Persze kis részletek beugorhatnak. Ilyenkor nem tudsz uralkodni magadon a tudatalattid, vagy ahogy mi nevezzük, a farkas ösztöneid veszik át az irányítást.

- És... Azt mondtad teliholdkor....

- Aha. Az igazság az, hogy bármikor átváltozhatsz. Vagyis csak az alfa. És akkor te irányítasz. Minden egyes apró részére emlékszel.

- Te?

- A pulzusomat alacsonyan tartom. Koncentrálok. Nagyon nehéz. De lehetséges. Ha mégis átváltozok tudok uralkodni magamon. Én... Vagyis mi. Vagyunk a felsőbb rendű farkasok.

- Ti?

- A családom. Genetika.... Mondhatni.

- Darcy? Vele mivan? - érdeklődött a lány.

- A csajtól én kész vagyok. Miután megittad a farkasfüvet Ő velem kezdett dumálni. Aztán átváltozásnál megkívánta a popcornt így felment. Mikor végül az összeset megette, elaludt.

- De! - érkezett meg az említett. - Előtte lefotóztalak. Hogy te nem tudsz nyugton maradni.... - csóválta a fejét.

- És mennyire emlékszel? - terelte a témát Luke.

- .... Hát... - Hope erősen gondolkodott. - Arra, hogy miután megittam azt...

- Farkasfüvet. - egészítette ki Liam.

- Azt. Mindenem fájni kezdett. Először a fájdalom belülről jött.... De aztán... Már nem csak ott... És mikor már kitéptem volna az összes hajamat... Abba maradt. Semmi nem történt. Azt hittem vége. Túl vagyok rajta. De... Nem. Minden egyes porcikámba mintha villám csapott volna bele. Borzalmas volt. Törések hangját hallottam...

- Aha. Ott tört el az összes csontod. A lábujjadtól kezdve a nyakadig. - szólt közbe Liam.

- És végül volt egy utolsó roppanás.

- A nyakad. - állapította meg a fiú.

- És minden elsötétült. És most... Itt ébredtem. - fejezte be.

- Ott haltál meg.

- Hogy mi!? - lepődött meg Darcy.

- Meghaltam? Szóval... Most zombi vagyok? - ijedt meg Hope.

- Nem. Újra éledtél. Farkas ként. Miután feljött a nap a vissza változás csak egy perc volt. Fájdalom és halál mentes. - magyarázta Liam.

- Remek. És mikor nem teliholdkor akarok átváltozni akkor is ennyire fáj?

- Nem. Akkor egy pillanat az egész.

- És az, hogy működik? - kíváncsiskodott Hope.

- Mindent a maga idejében.

- Darcy! Segítened kell. - fogta meg barátnője karját, és már száguldott is vele.

- Azzta büdös borz.... - Hope szobájában voltak.

- Hopsz. Egy emelettel lentebb. - nyúlt barátnője keze után, de Ő elhúzta.

- Lábam is van! És ez csak egy kis lépcső. Nem esz meg. Ha minden igaz.

Farkasokkal párhuzamban. ✔️/ÁTÍRÁS ALATT/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora