Sınıfa girer girmez şok oldum. Çok ilgimi çeken mavi saçlı çocuk bir kızla öpüşüyordu. İstemsizce üzülmüştüm kalbim kırıldı. Sınıftan direk çıkıp lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp sınıfa gidiyordum. Aklıma hep o pis an geliyordu. Unutmak için kafamı iki yana salladım. Sınıf kapısının önünde Chanyeol o görünce mutlu oldum. Direk yanına gidip koluna girdim.
B : Chanyeol bu mavi kafalı çocuk kim? Dedim
C : O mu o Yoongi ama bazıları Suga diyo. Dedi
B : Peki anladım çıkışta bir yere gidelim mi cafeye falan yada alışverişe?
C : Olur önce alışverişe sonra cafeye gideriz ama önce ecrin gitmem gerek Basketbol oynadım üstümü değiştirmem gerek ;)
B : Tmm olur ;)
Çıkışa 1 ders kalmıştı ders matematik di SIKICI kafamı sıraya koyup uyumaya karar verdim. Kafamı sıraya koydum. Tam uykuya dalıyodum ki biri beni dürttü. Chanyeol beni dürtüyordu. Ne? bakışı attım. Tahtayı gösterdi . Demek hoca çağırıyordu. Hemen ayağa kalkıp özür diledim. Hoca sert bir tavırla otur dedi. Adama uyuz oldum. Direk oturdum ve Chanyeol a teşekkür ettim.Okul bitmişti. Chanyeol lâ ayrıldık o eve bende eve gittim. Üzerimizi değiştirip buluşacaktık. Eve gittim ve çantamı yatağımın üstüne atıp duşa girdim. Kısa bir duştan sonra üzerime bunları giydim.
Hafif bir makyaj yapıp Chanyeol u aradım. Az sonra çıkacağını benim cafede beklemeli söyledi tmm deyip kapattım.
(Chanyeol un giydikleri)(Çanta yok)
Cafede bekledim sonunda geldi. (Garson- G)
G : Ne alırsınız efendim?
B : Ben bir limonata alıyım
C : Ben cola alırım
G : Hemen geliyo efendim :)
İçecekler geldi içip çıktık. Sıra alışverişte. Ne için alışveriş yapıyoruz merak ediyosunuzdur. Okul başladığı için bir açılış partisi gibi bişeydi. Ben elbise almak istiyorum ama çok abartı olmayacak. Hemen bir tane denedim Chanyeol 👎hyr dedi. Bir tane daha bir tane daha derken sonunda ölüyodum ama Chanyeol beğenmiyordu.
B : CHANYEOL ARTIK BIKTIM SEN SEÇ O ZAMAN. dedim
C : Bekle ;) dedi
Elinde çok güzel bir elbiseyle geldi. Hemen denemek için kabine girdim.
(Elbise)Elbiseyi giyince çoook güzel oldu. Çok beğendim. Üzerinde de çok güzel durdu.
C : (Islık çalarak) çok güzel olmuşsun prenses. dedi
B : Teşekkürler utandırma beni :(
C : Bişiy olmaz kanka ;)
Güldüm ve elbiseyi aldım. Sıra Chanyeol a geldi onada aldı.
(Chanyeol un kıyafeti)İ
kimizde alıp evlerimize dağıldık.
Arkadaşlar bu bölüm nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum sizi seviyorum... Kısa oldu ama üzgünüm.
:(