Evvel zaman içinde kalbur saman içinde evli Chanyeol ve Baekhyun oynaşırken evlerinin içinde
Baekhyun'un iki yaramaz kardeşi varmış.Bunlardan biri olan Taehyung
"Çikolatamı geri ver orospu çocuğu Jungkook"
diyerek hikayeyi başlatmış ve gerisini okumak size kalmışJungkook
"Aptal herif sonuç olarak o küfür sana da dönmüş oluyor"
Taehyung uzaklaşıp bunu düşünmeye başladığında çikolatayı gömdüm.E masaya bırakmasaydı değil mi?
Taehyung elini çenesine koyup oturdu.
"Evet kardeş olduğumuz için mantıklıydı tebrikler"
Gülümsedim.Düşünmesi uzun sürebiliyordu maalesef.Aniden kapı çaldı Taehyung yüzündeki şeytani sırıtışla bana baktı.Bunun tek bir anlamı vardı...
TAŞ,KAĞIT,MAKAS
İkimizde ellerimizi taş,kağıt,makas oynamak için hazırlamışken kapının açılma sesini duydum.Galiba bazen annemin de bu evde yaşadığını unutuyorduk.
Annemin söylenmesi koridorun sonundaki odamdan bile duyuluyordu."Eşek sıpaları 19 yaşına geldiler ama hala kapıyı ben açıyorum.Ben sizi ne için doğurdum ha ne için!"
diyerek söylendi.Alışkındım.Alışkındık.Alışkınsınızdır.Taehyung ise
"İlk denemede başarısız olup abimi yaptığınız için"Taehyung 1 - Baekhyun 0
Bu sırada içeriye bizim "küçük" abimiz kolları birbirine bağlı şekilde girdi.Büyük ihtimal eniştemle tripleşmişlerdi.Yatağıma sinirle kendini attı.
"Evet ilk denemede boy konusunda başarısız olmuşlar ikincisinde ise zeka konusunda"Taehyung 1 - Baekhyun 1
Annem ise ikisine umutsuzca bakışlar gönderirken gidip anneme sarıldım.
"Merak etme anne üçüncüsü tam bir şaheser olmuş sen aldırma"
Baekhyun yattığı yerden kalkarak bana dil çıkardı.
Bu adamın evli ve yetişkin bir insan olduğuna inanmak zordu.Sonrasında annem aylık Baekhyun'un trip atıp eve gelme seansı için odadan çıktı.Kadın bile dinlemeden bunalmıştı.
Taehyung ciddi olmaya çalışarak bacak bacak üstüne atıp ellerini kenetledi.Yapmacık bir öksürükle konuşmaya başladı.
"Evet 7 aydır evlisiniz ancak her siktiğimin ayının bir günü trip atıp geliyorsunuz.Bu seferki nedeniniz nedir?"Baekhyun kenetlediği kollarını çözdü ve üzülmüş bir ifade takındı.Sanırım bu sefer cidden üzgündü.
"Beni bu kadar özlediğini bilseydim her hafta gelirdim Tae"
Taehyung dayanamayıp Baekhyuna sarılarak özür diledi.Aptallardı.
Tek akıllı,yakışıklı,mükemmel çocuk bendim.Oturduğum yerde kıpırdanarak beni fark etmelerini sağladım.
"Tae'nin bahsetmek istediği şu abiciğim.Ne zaman size gelsek gayet iyisiniz.Hatta haddinden fazla tatlı olup kusma isteğimi getiriyorsunuz.Ancak neden ayda bir böyle oluyor?"
Taehyung ve Baekhyun birbirinden ayrılarak bana doğru döndüler.Baekhyun'un yüzünde yine o hüzünlü ifade vardı.
"Gözümün önünde salatalık yedi Jungkook"Tae oflayarak geri çekildi.Aynı şekilde ben de gözlerimi devirdim.
"Ama Jungkook ne yapabilirim inadına yaptı ben de evde kalmak istemedim"
Burun kemerimi sıktım.Sakin kalmalıydım.
"Canım abiciğim" diyerek gidip önünde bağdaş kurarak oturdum.
"Chanyeol eniştemizin seni ne kadar sevdiğini kör insan bile koklayarak anlayabilir.Ama sen böyle yaptıkça onu bıktırmıyor musun?"
Baekhyun dudaklarını büktü.
"Sanırım haklısın ya da ben sadece evi ve sizi biraz özlemiş olabilirim"Dediğim gibi aptaldı.
Tek akıllı,yakışıklı,mükemmel çocuk bendim.Tae tam bir sevgi yumağı olduğu için anında ona sarıldı.Ne yapayım aptal kardeşlerime uyum sağlamam gerekiyordu ve ben de sarıldım.Kapının çalma sesiyle ayrıldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
We Are The Champions
FanfictionEvvel zaman içinde kalbur saman içinde evli Chanyeol ve Baekhyun oynaşırken evlerinin içinde Baekhyun'un iki yaramaz kardeşi varmış.Bunlardan biri olan Taehyung "Çikolatamı geri ver orospu çocuğu Jungkook" diyerek hikayeyi başlatmış ve gerisini okum...