Sınıfa çıktım ders işledik. Baya yorucutdu bide akşama partı vardı. Okul bitince direk eve koştum. Sıcak bi duş alıp giyinmeye başladım. Abim ve derya dışarı çıkmış o yüzden yanlızım. Aşağıya inip elma aldım. Onu yiye yiye yukarı çıktım elbiseyi ayakkabılarımı giydim.
Sıra saç ve makyajda
Herşeyi hal ettiğime göre sıra Suga yı aramakta.
B : Alo Suga geliyo musun?
S : Geliyorum sen hazır mısın?
B : Evet hadi gel
S : Tamam geldim
Aşağı indim kapı çaldı direk açtım karşımda dünya yakışıklısı Suga vardı galiba aşık oldum bileSuga bana dönüp
S : Çok güzel olmuşsun prenses :)
B : Teşekkür ederim sende çok yakışıklısın ;)
Birlikte Suga nın arabasına binip partı yerine gittikOrada Chanyeol ve Suga nın tayfası vardı. V nin yanında Güldeniz Jimin in yanımda Rabia Jungkook un yanında Saadet vardı diğerlerinin yanı boştu. Arkadan abim ve Derya da geldi. İçeri geçip oturduk. Garson gelip ne içeceğim izin sordu herkez cola istedi. İçeceklerimizi içerken partı başladı. Herkez dans ediyodu. İlk başta Abim Derya yı dansa kaldırdı. Sonra diğerleri kalktı. Eşleri olmayanlar birbirleriyle dans etti. Masada sadece ben ve Suga kaldık ben dansa kaldırmasın diye dua ederken Suga dans edelim mi dedi. Offff ben dans etmeyi bilmem ki hyr da diyemem offf off. Tmm ama dans bilmiyorum dedim. Sadece bana eşlik et dedi. Tamam deyip kalktım. Dans ederken kafamı göğsüne koydum. Çok güzel kokuyordu. Suga bi an beklemediğim bi soru sordu.
S : Parfümünün markası ne çok güzel kokuyor dedi
Çoooooooooooook utandım
B : Şeyy aslında parfüm kullanmıyorum kendi kokum deyince şaşırdı.
S : Bu kökü beni mayıştırıyor çok güzel dedi. (Yazar öldü el fatiha)
B : Suga seni ilk gördüğümden beri çok ilgimi çektin, dedim inanamıyorum kendime öldüm.
S : Biliyo musun sende benim ilgimi çektin dedi. ÖLDÜM MMMM MMM.
Sadece güldüm. Suga bi an kafamı kaldırdı ve...Üzgünüm en heycanlı yerde bıraktım jsjsj jsjsjs kötülük
Ve Güldeniz - Rabia - Saadet - Derya
Bunlar arkadaşlarım ve hepsi biasıyla sevgili. Kızlar ot verin yorum atın sizi seviyorum.