(aikahyppy viikonloppuun eli leirille lähtöön)
Jungkook pov.
Tänään olis lähtö sinne leirille. Ootan ihan sairaan paljon. Ensinnäkin siksi, että saan olla koulusta pois. Toiseksi saan viettää enemmän aikaa Taen kanssa. Istun alakerran sohvalla ja selaan puhelinta. Näen, että Tae on laittanut instagramiin kuvan.
kimtaehyung
❤️: minyoongi, parkjimin ja 267 muuta
kimtaehyung tänään lähtö with @jeonjungkook
parkjimin hei unohits sä mut ja yoongin!?
minyoongi Jimin sä tiiät miks se sano vaan Jungkookien
parkjimin aa no joo totta.. sori Tae ;)Vitsi se on söpö.. Okei mä alan myöntää mä.. joo mä tunnen jotain Taea kohtaan. Se on mulle tosi vaikee myöntää koska oon hokenu aina et juu juu oon 100% hetero. No näin ne ajat muuttuu. Sit pitäis vaa saada se Taelle ilmi.
Taen pitäisi kohta tulla meille ja on kuvasta päätellen jo matkalla. Mua jollain tapaa jännittää tosi paljon. Mut oon super super innoissani.
Yoongi ja Jimin tulee meidän kanssa samalla bussilla. Nyt vaan odottelen, että Tae tulee tänne ja lähdemme yhdessä bussipysäkille.
Ovikello soi ja hyppään sohvalta ylös. Kiirehdin nopeasti ovelle ja avaan sen. Edessäni seisoo Tae.. vihdoin. Hänellä on musta reppu selässään ja valkoinen lippis väärinpäin päässään.
"Oota hetki käyn hakemassa mun laukut yläkerrasta" Sanon Taelle ja juoksen yläkertaan harppoen portaat aina kaksi askellusta kerralla.
Tämä jää katsomaan perääni ja odottaa eteisessä. Juoksen huoneeseeni ja otan laukkuni maasta. Kävelen peilin ohi ja jään asettelemaan hiuksiani. Ääh Jungkook mitä sä teet. Ei Taea kiinnosta miten sun hiukset on. Ravistan päätäni ajatuksistani ja jatkan matkaani kohti alakertaa. Juoksen Taen luokse eteiseen laittamaan kenkiä jalkaani. Otan mustan nahkatakkini naulakosta.
"Lähdetäänkö" Sanon Taelle hymyillen.
Taehyung pov.
Jungkook ehdottaa lähtöä ja harppoo jo reippaana ovesta ulos. Se on niin sulonen. Lähden Jungkookin perään ja lähdemme kävelemään kohti bussipysäkkiä.
YOU ARE READING
just the two of us |vkook ff
FanfictionJungkook ja Taehyung ovat olleet parhaita ystäviä 7 luokalta asti. Jungkook alkaa tuntea jotain omituista Taehyungia kohtaan. Tunteeko Taehyung samoin? Kuinka käy kun tunteet menevät ystävyyden yli?