Bölüm Şarkısı: Güliz Ayla - Gelsin Öpsün Kalbimi
———Her geçen saniye birbirimize biraz daha yaklaşıyorduk. Dudaklarımız neredeyse değmek üzereydi.
"Ahsen hadi sahneye çıkıyo..."
Yanımıza gelen Serap'la beraber kendime gelip geri çekilirken Serap'a döndüm. Şaşkınca bize bakıyordu.
Orkun'a döndüğümde elini ensesine koymuştu ve bana bakıyordu.
"Geldim, hadi gidelim." deyip hızla köşeyi döndüm.
Aldığım nefesin bana yetmediğini hissederek ellerimle kendime hava yaparken yanıma Serap geldi.
"O neydi öyle ya?" dedi hayretle.
"Ben de bilmiyorum." dedim ve sahneye çıktım.
Çok geçmeden Orkun da gelmişti.
Hepimiz yerimize geçtiğimizde Orkun'a hiç bakmamaya çalışarak mikrofonu elime aldım.
Güliz Ayla - Gelsin Öpsün Kalbimi
Söyleyeceğimiz şarkının sözleri aklıma aklıma gelirken utançla gözlerimi kapattım.
Ksnxjsjdıf gelsin ÖPSÜN kalbimi... tabi kalbini mi yoksa başka bi şeyi mi bilemiyorum ama.....
Hava buz üşüdüm aç kapıyı
Ellerin ısıtsın yanağımı
Hani bir film izlemiştik ya
Mutlu sonlu aşklı meşkli
Öyle geçirelim bu kışıŞarkıyı söylerken etrafa bakındığımda Melih bir masada oturmuş bizi izliyor, aynı zamanda yanındaki Semih'e bir şeyler söylüyordu.
Aşık mıdır aşkın tek zanlısı
Suçlu günah mı yoksa günahkar mı
Hani o gün buluştuk ya
Siyah bir beren vardı
Gittim aldım aynısınıOlanlar saçma bir şekilde hoşuma gitmişti ama şu an utançtan Orkun'a bakamıyordum. Utanılacak ne yaptığımı bilmiyordum ama az önceki yakınlaşmamız beni fazlasıyla heyecanlandırmıştı. Sanırım bundan dolayı utanıyordum.
Hadi yolla kalbini
Gelsin öpsün kalbimi
Daha yaklaş evet
Biraz cesaret bu bizde var elbet
Bilmiyoruz mu kiYolla yolla kalbini
Gelsin öpsün kalbimi
Daha yaklaş evet
Biraz cesaret bu bizde var elbet
Bilmiyoruz mu kiNakaratı söylerken Orkun'un bir süre bana baktığını hissettim ama ben ona bakmaktan kaçıyordum. Olabildiğince bakmayacaktım.
Hep utanmaktan...
Şarkı gereği ellerimizi çırpmaya başladığımızda Yiğit ve Orkun mikrofonlarına ıslık çalmaya başladı. Müşterilerden bazıları da bize uyarak el çırpmaya başladığında Melih'e baktım. Beğeniyle etrafı izliyordu.
Gülerek şarkıya girdim.
Yolla yolla kalbini
Gelsin öpsün kalbimi
Daha yaklaş evet
Biraz cesaret bu bizde var elbetŞarkı bittiğinde durmadan başka bir şarkıya geçtik.
———
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MÜZİĞİN RİTMİ
General FictionMüziği hayatının merkezi yapmış bir grup arkadaş düşünün... Onların aşk ve dostluk dolu tatili ile tatil sonrasında olanlar diyeyim siz direkt okumaya başlayın bence ;) -- "Seni seviyorum. Seni tahmin edemeyeceğin kadar çok seviyorum. Duyduğum her...