ALLAH AŞKINA DURUN

1.6K 82 0
                                    

                           Aslıdan...
Sabah büyük bir gürültüyle uyandım.Baktım ECE kahvaltı hazırlıyo  gürültünün nedeni ise Ezgi Sudeyi  kovalıyo.
        Uykulu ama bir o kadarda ciddi bir ses ile
  -kızlar ne oluyo sabah sabah

  Sude:Aslığğğ kurtar beniğ.
Deyip arkama saklandı.
     Ben:hop hop hop! Ne oluyo burada Ezgi ilk günden  neden şapşal Sudeyi kovalıyon.
      Sude:1.  Aslıcım lütfen şapşal falan yani böyle sözlere gerek yok
               2.Evet yani niye beni kovalıyon???
      Ezgi:AH bide ne yaptığını bilmiyon gibi rol yapma Sude.Aslı bu akıllı(!)geldi sabah beni bir kova bak bardak da değil ya kova buzlu su ile beni uyandırdı.Arkadaşım hadi suyu döktün yatağada geldi o su ya bide.O yüzden gel buraya Sudeee!!!

    Deyip kovalamaya başladı geri aynı zaman da arkadan sabah sabah kim açtıysa bu müziği artık şu şarkı çaldı.
Policman şarkısı çalıyordu.
       Ben artık dayanamayıp:

!!!ALLAH AŞKINA DURUN!!!
   
       Diye bağırınca Sudede Ezgi de durdu.
    
        Ben:Haydi kavgaya son verelim ve kahvaltıya oturalım ha ne dersiniz???
       Sude-Ezgi:Olur derim Vallaha kurt gibi açım
        Deyince aynı anda sonra gülmeye başladılar ve sarıldılar.
        Keyifli bir kahvaltı yaptıktan sonra okula doğru yola çıktık.Okula üç kere drift çekerek girdiğimde herkes okul panosuna bakıyordu.
       Ne oluyo diye baktığımda okulda şarkı yarışması düzenleniyormuş.Tabi biz bunu kaçırırmıyız okulun sahibi olduğumuz için sıranın en önüne biraz zor da olsa gelebildik.E sesimiz güzel niye katılmayalımki.Seçmelerde geride 17 kişi bıraktık ve 3 kişi kaldık 1 grup daha gitti kaldık başa baş kazanmak için okulun önünde hem dans hemde şarkı söyleyecekmişiz.Aramızda iş bölümü yaptık Sude ile Ezgi çalgılarda benle Ece de solistlik yapacaktık(umarım doğru yazmışımdır😁)

        Bakalım kim kazanacak ve hangi şarkı söylenecek ödül ne olacak vb herşey bir sonraki bölümde:)))
                   BYE BYE (Bu sefer öpüldünüz demedim  :D )
   

KIZLAR ÇETESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin