2

330 21 15
                                    

Lisa'nın ağzından

O jungkook denen ibne (yavaş lütfen ben yazmadım) bana ne dedi hiç tahmin bile edemezsiniz. Ya bana sen nasıl öyle dersin ya. Tabi bende ağlayarak lavaboya koştum. Bana sürtük dedi. Ama ben ona soracağım. Ben sürtük değilim. Annem ne olursa olsun sana zarar vermek isteyenlerden uzak dur derdi. Galiba jungkook'da bana zarar vermek istiyor.

Rose'ye de bu olayı anlattım. Tabi benim saygı değer arkadaşım utangaçlık yüzünden onun yanına bile gidememiş. Ama benim yanımda olması bile beni biraz sakinleştirmişti. Ona sarıldım ve bana "lisa sen böyle olmamalısın sen benim gibi değilsin sen güçlüsün." "Rose sende güçlüsün. Ama haklısın da ben böyle olmamalıyım. Hadi gel zil çalmak üzere sınıfa çıkalım." Beraber önce kantinden peçete aldık. Sonra ise konuşarak sınıfa çıktık.

Sınıfa girdiğim zaman zaman jungkook'un etrafında sürü halinde kız vardı. Ama bu umrumda bile değil. Hemen sırama gittim. Ama benim yerimde başka bir kız oturuyordu. "Hey! Orası benim yerim. Kalk oradan!" Wow ben ne zaman bu kadar cesaretli oldum. Ah tabii ki de ben her zaman cesaretli oldum ihi. "Burası artık benim yerim git kendine başka bir yer bul." Ahh bu kendini ne sanıyor. Bana böyle bir emir veremez. Off layıp başka bir sıraya oturdum. Sonra bir kız gelip "hey sen şu az önce ki sarı değil misin? Orası benim yerim git başka yer bul kendine." Cidden sinirlendim. Bu ne böyle daha ilk günden ve bu kadar kötü davranış sergiliyorlar. Jungkook'un sırasına baktığımda yanında ki kızla ilgileniyordu. Sonra bana baktı ve sırıttı. Sinirden ne yapacağımı şaşırdım. Hoca sınıfa girdi. Aha şimdi sıçtım.

"Lisa neden ayaktasın sen!"

"Şey hocam yerimde başkası oturuyor da bende ayakta kaldım" dedim. Allah'tan jennie unnie uyuyordu. Yoksa o kız şu an ölmüştü.

"Tzuyu Lisa'nın yerinden kalk ve kendi yerine geç."

Tzuyu oradan kalkınca koşarak yerime geçtim. Cidden bunlar benden ne istiyorlar. Bıktım yaaa.
##################

Okul o kadar yorucu geçmişti ki. Bizim kızlar eve gidince birşey söyleyeceklerini söylediler. Neyse ben bitkin bitkin yolda yürürken bunlar bana sanki birşey olmuş gibi tedirgince bakıyorlardı. "Lisa sen neden böylesin birşey olmuş. Yoksa birisi sana birşey mi yaptı? Sen bana söyle ben onların haklarından gelirim. Kim benim küçük veletime karışan? He çıksın karşıma onun yüzünü darmadağın ederim." Ahh jennie unnie neden böyle. Herşey den beni koruyor. Aslında hepimiz rose'yi koruyoruz ama jennie unnie bana birşey olmaktan çok korkuyor. "Ahh jennie unnie birşey olduğu yok. Sadece şu yanımda ki jungkook denen çocuk hiç hoşuma gitmedi. Onunla arkadaş olmak istedim. Ama o benim ile arkadaş olmak istemiyor. Eski okulumda herkes benim ile arkadaş olmak isterdi. Ama şimdi hiçte öyle değil. Hepsi bana çok kötü davranıyor." "Lisa canını sıkma böyle şeylere. Eğer okulda sana birşey yaparlarsa gelip hemen bana söyle. Ben olmazsam jisoo'ya da söyleyebilirsin. Bunlar senin için de geçerli Rosé."

Eve çokta varmış ve yemek yemiştik. Şimdi ise rose ve benim odam da jisoo ve jennie unniemin ne diyeceklerini merak ediyorduk. "Bunu nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum ama yanımda oturan yoongi varya" hepimiz başımızı olumlu anlamda salladık "he işte o bana çıkma teklifi etti." Biz hepimiz ağımız açık jennie unnienin dediği şeyi algılamaya çalışıyorduk. "Tamam tamam şimdi beni dinleyin." Kısa bir şokun ardından şimdi ise jisoo unnienin ne diyeceğine bakıyorduk. "Ben jin ile oturuyorum ya. He işte onun ile biz çok iyi anlaştık. Ve bana dedi ki bugün bize gelin dedi. Onların evinde de yoongi, jimin ve jungkook beraber kalıyorlar. Yani birşeyler yaparız dedi. Bende size sorayım dedim. Sizce gidelim mi. Hem arkadaş edinmiş oluruz." Neeee!? Katiyen olmaz. Ben o jungkook denen alycının yüzünü okulda görmeye katlanamıyorum bide kendi ayaklarım ile yanına mı gidicem katiyen olmaz asla gitmem.
######################

Ne mi yapıyoruz? Tabii ki de ben be tatlı sıfatlılar beni oraya gitmeye ikna etmiş bulunuyor efenim. Ve biz gidiyoruz inşallah kavga çıkmaz bu sefer jungkook'u çok pis benzetirim cidden.
################

Hello

Elimden ne geliyorsa yapacağım. İnşallah beğenirsiniz. Lütfen oy ve yorum yapın. Yalan değil sizi gerçekten çok seviyorum. Okuyup oy vermeyenler hariç.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 31, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

good life bangtanpinkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin