28. rész - Szülinapi meghívó

29 3 0
                                    

Igen. James megjelent az álmomban, de csupán annyiból állt ez az álom, hogy kettesben beszélgettünk...

-Blanca, Emmának ezt sohasem szabad megtudnia! Kérlek...

-Rendben, betartom a szavam!

-Jaj, nagyon szépen köszi-ölelt át...

Majd hirtelen felriadtam, mert megszólalt az ébresztőm. Ezt a hangot sose fogom tudni megszokni....

Ébredés után a szokásos reggeli rutinom ismétlődött meg. Röviden ennyiből állt: Felöltözés, reggeli és fogmosás. Na, go gimi!

***

A gimibe odaérve Martin fogadott a kapunál, ami most kivételesen is szokatlan volt tőle...

-Jó reggelt Blanca! Tessék, ez a tied-majd a kezembe nyújtott egy papírost.

-Neked is. Ó köszi-megnéztem-Most hétvégén lesz a szülinapod?-lepődtem meg.

-Igen, szuper buli lesz, szóval szombaton várlak-majd egy rám kacsintásával eltűnt. Meg is van a hétvégi program. Becsengettek az 1. órára, de James ismét félre húzott...

-Blanca, van ötleted arról, hogy hogyan ábránduljak ki Ramiból?

-Szia, igen van. Próbálj csak simán Emmára fókuszálni és Ramit kerülni. Mivel egy osztályba járunk így ez nehéz lesz, de ne figyelj oda rá.

-Ok, köszi. Ez lehet, hogy beválik.

-Remélhetőleg... téged is meghívott Martin a bulijára?

-Persze, gondolom már téged is.

-Ja ja. Szerinted még kiket hívhatott meg?

-Nem tudom... esetleg még Emmát, de majd úgy is kiderül.

-Igen, gyere menjünk....

-Sziasztok, hát ti mit csináltok kettesben?-jött oda hozzánk Emma.

-Sziasztok, hát ti mit csináltok kettesben?-jött oda hozzánk Emma

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-Szia Emma-köszöntem neki-mi csak...

-Mi csak épp Martin hétvégi bulijáról beszélgettünk, ugye Blanca?

-Természetesen.

-Ja, csak Martin bulijáról? Az tuti, hogy egy jó kis party lesz. No, de most már menjünk órára-jelentette ki Emma, és nyilván nem sejtettük, hogy valaki kihallgatta a 4 szem közti beszélgetésünket Jamessel... Az órán természetesen James hallgatott a tanácsaimra, mert ahogy figyeltem ő mindig hátat fordított Raminak. Amíg ezt a tökéletes percet meg nem szakították...

-Hahó Blanca, figyelsz te rám?-bökdöshetett már vagy ötödjére Martin.

-Mi? Öhm.. ja igen. Figyelek.

-Tényleg? Akkor mit mondtam utoljára?

-Hát ezt: "Hahó Blanca, figyelsz te rám?".

-Jó mindegy... ha szabad megtudnom, te miért bámulod folyamatosan Jamest?

A szenvedély viharában [ÁTÍRÁS ALATT]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin