"Prensim, KM1* ve KM2'yi uzun zamandır takip ediyorduk ve sizin arkanızdan konuştuklarını öğrendik. Sizi öldürtmek için birini kiralayacaklarmış. Ne yapmamızı emredersiniz?"
Prens, tahttan yavaşça kalktı ve kaos kılıçlarını eline aldı."Getir de biraz oyun oynayalım o zaman, Papyrus!"
Prens, her zaman insanın içini ısıtan o samimi gülümsemesini takınıp 2 tarafında bulunan Doggo ve Lesser Dog'a baktı.
"Doggo, senin gözündeki sorun için gittin mi hastaneye?"
"Evet Prens Asriel, her gün uyumadan önce kullanmam gereken bir ilaç var. O ilacı kullandığım zaman hareket etsede etmese de görebiliyorum karşımdakini."
"Güzel, sana fazlasıyla ağır bir iş vereceğim çünkü."
"Nedir?"
"Kral Asgore'ye gidip infaz için izin isteyeceksin. Şu Sıralar saray yolunda fazlasıyla haydut oluyor. Onlardan birini bile görürsen, ez geç."
Lesser Dog endişeli bir ses tonuyla, "Ama Prensim, şu efsane hakkında... Gaster gerçekten yaşıyorsa ve Doggo'ya saldırırsa?"
"Lesser, Sırf böyle düşündüğün için seni psikolog'a yollardım da, lazımsın bana."
"Hangi konuda lazımım efendim?"
"Git ve Grillby'nin mekanından Dogamy ve Dogaressa'yı buraya getir."
"Onlar yeni kral muhafızı mı olacak?"
"Aynen öyle."
"Hemen getiriyorum efendim!"
Prens Asriel Dreemurr, taht odasında tek başına kalınca tahtın arkasındaki duvara astırdığı fotoğrafa baktı.
"Annem... Seni üzen herkesten intikam alacağım.. Elleriyle konuşan adamı bulacağım ve kafasını gövdesinden ayıracağım..."
Gözyaşlarına hakim olamayan Asriel, duvara yumruk attı ve yere çöküp ağlamaya başladı.
Kapı gıcırdama sesi duyan Asriel, hızlıca gözyaşlarını sildi ve kılıçlarını saklayıp tahta geri oturdu.
Kapı açıldığında karşısında, Baş Muhafız Undyne duruyordu.
"Yanlış zamanda mı geldim?"
"Neden gelmiştin onu belirt."
"Babanız Kral Asgore hakkında.. Gaster ile taht odasında tartışıyorlar. Gaster Alphys'i attırmaya çalışıyor. Bilmek istersiniz diye düşünmüştüm."
"Bu kadar erken mi geldi yani Gaster.."
"Malesef, Prensim. Sanırım tahta oturmanız yakın."
"Babam hiçbir nedenden dolayı savaşmaz daha. Bi baksam iyi olacak."
Prens tahttan kalkarken, tiz bir çığlık sesi duyuldu. Ses Yakından geliyordu.
Ardından, Undyne'nin tam gövdesinden girip çıkan bir mızrak belirdi.
Mızrak siyahtı.
"Elleriyle konuşan adama dikkat et."
"?"
"Beni ne güzel anıyorsunuz, Asriel ve kölelerim."
---------------
KM => Kral Muhafızı
YOU ARE READING
Tehlikeli Varlık - Undertale Efsanesi
Mystery / ThrillerTehlikeli - Undertale Efsanesi - Tüm Hakları Saklıdır. "Aman Tanrım, Gaster! Yankı Çiçeklerinin Dediklerini Duydun Mu?" Yeraltı'nda bir efsane dolaşırdı. Bu Efsane, Eski Kraliyet Bilim Adamı Gaster hakkındaydı. Efsaneye göre, Frisk isimli cinsiyeti...