Ep _ 21 +++🔥

2.5K 94 16
                                    

Baekhyun တစ္ေယာက္ Kyung soo သူ႕ကို ေခ်ာ့သိပ္သြားခဲ့ေပမဲ့ လံုးလံုးႀကီးေတာ့ အိပ္မေပ်ာ္ခဲ့.....
ႏိုးတစ္၀က္ အိပ္တစ္၀က္ျဖင့္ ေစာင္ပံုထဲ ေကြးလို႔ေနသည္..........

မနက္ေစာေစာပင္ရိွေသးသည္မို႔ ငွက္ကေလးမ်ားမွာလည္း ျပတင္းေပါက္နား တက်ီက်ီ ပ်ံ၀ဲလို႔ေနသည္......

သူမ်ားေတြအတြက္ သာယာေပမဲ့ baekhyun အတြက္ ထိုတတြတ္တြတ္နဲ႔ ငွက္ဆိုးထိုးသံမွာ သာယာနာေပ်ာ္ဖြယ္မရိွ.....

အိပ္ေရးပ်က္သည္ဟုဆိုကာ အနားလာေသာငွက္အား ကိုင္ေပါက္မည္ တကဲကဲ....

သူ႕ဘာသာသူေနသည့္ ငွက္အား စိတ္ေတြဆိုးကာ ကုတင္အထက္ လူးလိွမ့္လို႔ေနသည္.....

ထို႔ေနာက္ အခ်ိန္တန္ၾကာေမွးစက္ရာမွ တစ္စံုတစ္ေယာက္မွ တံခါးဖြင့္သံအား ၾကားရသည္......

အိမ္မွာ Kyung sooတစ္ေယာက္တည္းသာရိွသည္မို႔ kyung soo အထင္ႏွင့္ မထေတာ့ပဲ ဆက္သာေမွးေနလိုက္သည္....kyung soo လာႏိႈးရင္လည္း ထလိုက္႐ံုေပါ့....သူ႕ဗိုက္ကလည္း ဆႏၵျပေနၿပီေလ.......

မၾကာ...baekhyun ရဲ႕ ပါးျပင္အား တစ္စံုတစ္ေယာက္မွ မြတ္မြတ္သည္းသည္း နမ္း႐ံႈ႕လို႔လာသည္.....

Kyung soo ဆိုသည္မွာလည္း သူ႕အား နမ္းရဲေလာက္သည္အထိ တင့္ရဲမည္မဟုတ္ဆိုတာ baekhyun အသိပင္....

ဒါဆို ေလးငယ္လားဆိုေတာ့လည္း မဟုတ္ျပန္....
အလြတ္ရေနသည့္ ေလးငယ္ရဲ႕ ကိုယ္သင္းနံ႔မဟုတ္တာေၾကာင့္ ေလးလံေနသည့္ မ်က္ခြံတို႔အား အားယူၿပီး ဖြင့္ၾကည့္လိုက္ေတာ့ baekhyun ပါးျပင္အား ခပ္ဖြဖြကိုင္ကာ ခပ္ၿပံဳးၿပံဳးၾကည့္ေနတဲ့ Wu Yifan.....

"hyung ဘယ္... ဘယ္လိုလုပ္ဒီေရာက္ေနတာလဲ"

ပါးျပင္ေပၚမွ လက္အား အလန္႔တၾကား ဖယ္ထုတ္ကာ Baekhyun ထမည္ျပဳေတာ့ ႏွာေခါင္းအထက္ အ၀တ္စတို႔ျဖင့္ ပိတ္ခံလိုက္ရသည္...
ထို႔ေနာက္ baekhyun ႐ုန္းရင္ဆန္ခတ္အေနအထားျဖင့္ ေနရာမွာတင္ ေမ့ေမ်ာသြားခဲ့သည္.....

Baekhyun ကို ပိုင္ဆိုင္ရၿပီဆိုေသာ အသိႏွင့္ ရင္ထဲ အေပ်ာ္တို႔က ျမဴးထူးခုန္ေပါက္ေနတာကေတာ့ Wu Yifan ရယ္ပါ.....

Baekhyunနဖူးအထက္ ၀ဲက်ေနေသာ ဆံစေလးအား အသာ သပ္တင္ေပးကာ ဖေယာင္းပမာႏႈးညံ့လြန္းလွသည့္ ျဖဴဥဥမ်က္ႏွာေလးအား အခ်ိန္အတန္ၾကာ ၾကည့္လို႔ေနေသးသည္......

လေးငယ်.... (Completed) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon