Hepinize sevgiler okurkuşlar.
Evvet bu bölümde konu #teamalyap
Lalla lalla lalla la
Lol,4N1K ve atakan
Ooo bunlar benim canlarım.Bir aktostişten sonra yepyeni bir bölümle karşınızdayım. (Akrostişte lol kelimesi geçiyor. Lol dediğim bir oyuncak çeşidi. Ve eğer merak ederseniz youtube dan "bi dünya oyuncak dobişko tv lol bebek " yazıp rahatlıkla ulaşabilirsiniz. Ama başka kanllardada çok lol bebek videosu var.)
Herkesin de bildiği gibi ali 5 yaşından beri yaprağa aşık ve aşkını bi türlü itiraf edemiyor.
Ama filmin sezon finalinde de olduğu gibi ali yaprağa aşkını itiraf ediyor.
Hadi etti diyelim. Ama (yazık) çocuk içinde bi ton ağırlıkla yaşıyo kaç senedir.
(Kalın yazılar biraz fazla oldu sanırım ben de daha yeni fark ettim. Ve bu durum için özür dilerim okukuşkarım...)
Neyse. Geçti gitti sonuçta. Bi daha yapmamaya çalışırım.
Sizce yaprak da aliye aşık ama farkında değil mi? Yoksa gerçekten aliyi sevmiyo mu?
Bu sorların cevabını yorumlara yazın.Sevgili okurkuşkar. Biliyosunuz ki okulların açılnasına 3 gün kaldı. Heyecan varmı. Yoksa ay ya keşke okul hiç açılmasa mı diyosunuz?
Okur kuşlar en sevdiğiniz ders ne?
.
En sevdiğiniz öğretmen isminedir?Hadi şimdi bu soruların cevabını yorumlara yazın.
Unutmadan bir soru daha :
Kaçıncı sınıfa gidiyorsunuz?
Bi sonraki bölüme kadar okur kuş olarak kalın fan kuş olarak kalın #teamali kalın #teamalyap KALIN. Sizleri çoooooooooooooooooooook seviyorum ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PONÇİK SEVGİLİM ALYAP
Hayran KurguEğlence ve pislikle dolu hayatı olan bir çetenin saçma sapan maceraları. Ve kendileriyle birlikte sürüklediği arkadaşlarının hikayesi.