- Liza szemszöge -
Itthon vagyok. Fekszem a kemény földön és a plafont bámulom. Üvölt a zene, de nem elég hangos, hogy elnyomja a gondolataim. Hasamra fordulok és bekapcsolom a telefonom. Azt mutatja, érkezett egy üzenet. Mikor meglátom, kicsit megmosolyogtat. Ő mindig meg tud. Egy szót írt, de nekem ez épp elég olyankor, ha a gondolatok szétfeszítik fejem.
Vörös.sas: Szia!
Én: Szia! - meglepetésemre, máris érkezik a válasza. Talán kis életkedvvel is megszán ha szépen kérem.
Vörös.sas: H vagy? - azért meg kell spórolni azt a három betűt, túl sok idő.
Én: Mint mindig. Te?
Vörös.sas: Ha első alkalom óta ezt mondod, nehéz megtudnom mit jelent ez.
Én: Nem is kell. Te hogy vagy?
Vörös.sas: Mint akit most oktatott ki a parancsnoka.
Én: Na mesélj! - imádom a történeteit. Talán azért, mert mindig részese akartam lenni egy ilyen csapatnak. Fantasztikus érzés lehet tartozni valahova.
Vörös.sas: Csak megkérdeztem, miért lenne jó az a terv nekünk.
Én: Mindent értek. Mennem kell - pötyögöm gyorsan, mikor hallom az ajtóban forduló kulcsot. Meg se várom a választ. Zenét kikapcsolom és mellettem heverő történelem könyvet és Rákosi vonásait kezdem tanulmányozni. Nem olyan izgalmas, mint ahogy hangzik, csak a baj, hogy hallásra is iszonyú. Inkább merengek erről a ,,vörös.sas"-ról. Ki lehet ő? Azt se tudom, hogy hívják. Lehet így kötődni egy emberhez? Ő az, akivel tudok beszélgetni. Iskolában négy emberrel el tudok hülyülni, de a többiek magasról szarnak rám. Nem baj az. Jobb, mintha tettenék a barátságot, de ennyire visszataszító vagyok? Mi lehet az a hibám ami miatt csak ezzel a vörös.sassal tudok beszélgetni? Vele is csak amiatt, mert nem kell élőben. A szavakkal lenne a gond? Lehet, pedig a versek is szavakból állnak. Még a gondolataimban is kevés vagyok. Mindenhol. Talán örökre az maradok.- Ádám szemszöge -
Otthom fekszem az ágyamban és igazgatott vagyok egy zseniális ötletemtől. Várom a választ ami nagyon nem akar érkezni attól a sráctól.
Versek: Miről beszélsz? Kérlek, mondd el érthetően - miért nem érti? Pedig logikus.
Én: Találkozzunk. Lenne egy kérésem és élőben szeretném.
Versek: Akkor jól értettem.
Én: Ééés...
Versek: Ugye nem a kezem akarod megkérni? - honnan tudja, hogy biszex vagyok? Lehet csak baromság? Igen, biztos az.
Én: Te teljesen hülye vagy.
Versek: Jó, akkor miért?
Én: Majd elmondom.
Versek: Rendben.Hamar tisztáztuk, hol. Úgy megörültem, hogy egy kerültben lakunk. Azt nehezebb volt megbeszélni, honnan ismerjük fel egymást. Képet nem akart küldeni, ezért csak én küldtem. Ő meg közölte, hogy full feketében lesz, vállig érő hajjal. Kicsit csodálkoztam. Srác és vállig ér? Ha ilyen vagány, illene is közénk. Ahhoz több kell, tudom. Mégis így érzem. Talán...
YOU ARE READING
Egy vers volt az oka - Pál utcai fiúk
FanfictionA 21. századba átrepítjük Molnár Ferenc szereplőit. Egy mai iskolába és körülmények között fog játszódni. Egy internetes oldalon ismerték meg egymást. Hamar jóban lettek. A srác elgondolkozott, hogy de jó lenne egy induló és a barátja biztos nagyon...