Zaparkovala som motorku vedľa novej vily. Na môj vkus trocha moc pre modernizovaná, ale bola celkom pekná. Toto by presne vybral Oliver. Niečo, na čo keď sa pozrie cudzí človek, bude vedieť že tam býva niekto prachatý. Veľmi prachatý. Videla som to všetko moderné zabezpečenie, ktoré dali namontovať. Vedela som o umiestnení všetkých kamier, a tak som vedela, že ma ešte neuvideli. Vybrala som zbraň, a namierila som ju na najbližšiu kameru. A strelila som. A takto som im postupne rozstrieľala všetky. V dome sa zatiaľ nič nedialo, tak si to asi nevšimli. Mala som navyše tíšič na pištoli. Zazvonila som na zvonček. Po chvíli ticha bolo počuť Brandonove ,,Čo chcete?" Usmiala som sa. ,,Vitajte v LA. " povedala som a strelila som do zvončeku. Za malú chvíľu stáli pred bránou už všetci. Celá moja mafiánska rodina. Oliver, Sebastián, Jessie, Brandon, Aaron a Jacob. Ľudia, ktorým som v minulosti verila úplne najviac. A ešte stále verím. Otvorili mi bránu. ,,Pekný deň prajem." Pozdravila som ich slušne. ,,Čo tu robíš Terez?" Opýtal sa ma Aaron. V ich očiach bolo prekvapenie. Nečkali ma tu. Hlavne nie po stretnutí so Sebastiánom. ,,Prišla som sa porozprávať." Povedala som vážne. Otvorili mi bránku a pozvali ma dnu. V dome to mali pekne zariadené. Posadali sme sa okolo stola. Jacob ponalieval whisky. Moju obľúbenú. Zamiešala som tekutinu v pohári. Chvíľu bolo napäté ticho, a každý pozeral do svojho pohára. ,,Viem, že sme s tým všetkým skončili," kývla som na moju zbraň vyloženú na stole, ,,ale potrebujem vás. Potrebujem gang." Oliver sa zachechtal. ,,Takže ty si odídeš, necháš nás len tak, a potom chceš, aby sme za teba riskovali naše životy? Nie ďakujem pekne." Jeho dvojča sa pridalo ,,Máme ti skákať za riťou len kvôli tomu, že si niečo vyviedla? Máme robiť špinavú prácu za teba, a ty si zatiaľ budeš užívať s ďalšou tvojou bábkou?" Jessie si vzdychol ,,Prečo? Prečo teraz? Aký máš k tomu dôvod?" oprela som sa rukami o opierky kresla. Napila som sa whisky a užívala som si príjemne štipľavú tekutinu v hrdle. ,,Vyhrážajú sa mi bossovia California Killers." Povedala som jednoducho. Nemá význam tu teraz chodiť okolo horúcej kaše. Vypúlili oči. Vždy boli od nás lepší. Vždy boli California Killers a potom až Death Angels. Náš gang. Tetovavie okrídlenej hlavy leva s iniciálmy D.A. Presne na srdci. ..Prečo?" opýtal sa po chvíli Brandon. ,,Neviem." Povedala som úprimne. ,,Veď to kurva musí mať nejaký dôvod." Nasral sa Oliver. ,,Nemôžu sa ti len tak vyhrážať. A vlastne čím sa ti vyhrážajú?" uchlipla som si. ,,Kvôli jednému chlapcovi." Povedala som potichu. ,,No a sme doma." Vzdychol si Jacob. ,,Kto je to tentoraz?" pokračoval. „Prezidentov syn? Člen iného gangu? Alebo to bude nejaký tajný agent, možno zločinec?" Pomaly na mňa kričal. Zavrtela som smutne hlavou. „Tak? Kto je ten šťastný?" povzdychol si Oliver. „Priateľ dievčaťa, ktorá platí California Killers." Povedala som mu. Chvíľu na mňa len čučali. „Piče." „Kurva!!!" začali nadávať. „Prosím ťa vysvetli nám celú situáciu." Povedal Sebo. „Ide o Zacha Herrona. Priateľ Loren Gray. A ona im platí. A teraz sa vyhrážajú, že zabijú jeho, aj zvyšok jeho kamarátov." Vychrlila som zo seba. „Spravia to ak čo?" oprel si hlavu o ruku Aaron. „Ak neprijmem ich výzvu do ringu." „To nerob. Zabijú ťa. Radšej ich ako teba." Rýchlo zo seba dostal Oliver. Jeho slová mi pripomínali to, čo mi povedal Logan aj Jake. „Už sa stalo. Traja Paolovci, proti trom zabijakom." Začali nadávať. „Čo od nás teda chceš? Lebo úprimne? Teraz ti už nepomôžeme." Venoval mi Sebastián jeden zo svojich vážnych pohľadov. „Mne nepomôžete, ale im áno. Tí skurvysyni mi síce dali slovo, ale ich slovo stojí tak za kýbeľ sračiek. Chcem aby ste ich strážili. A ja s vami." Každému z nich som sa pozrela do očí. Boli to ľudia, ktorí mi zachránili život. A ja im. A nie raz. Stáli sme pri sebe v najťažších chvíľach. Poradili sme si zo všetkým čo prišlo. A vždy sme stáli pri sebe. ,,Dobre vieš, že ťa ľúbim. A spravím pre teba hocičo. Idem do toho." povedal Aaron. ,,Ja tiež. " povedal Jessie a pridali sa aj ďalší. Posledný svoje áno povedal Oliver. ,,Závidím tomu tvojmu Zachovi. To čo preneho robíš, je viac než obdivuhodné. Musíš ho mať veľmi rada," odmlčal sa, ,,a presne preto idem s vami. Kvôli tomu, aby si bola šťasná" usmiala som sa na nich. Sklonila som hlavu. ,,Nezaslúžim si takých úžasných ľudí ako ste vy. Ďakujem. " povedala som. Chalani prišli ku mne, a objali sme sa. ,,Viete čo to chce?" Opýtal sa nás rozrušene Jacob. ,,Klub, alkohol, kurvy a tanec. A nové tetovania. " zasmial sa Oliver.
Ako veľká voda sme nasadli na motorky, a spravili sme divadlo celému LA. Vyzliekla som si koženku, chalani tričká. A neuveriteľnou rýchlosťou sme sa hnali cez plné ulice. Robili sme rôzne triky a skoky pri múrikoch. A ja som sa cítila voľná. A vďačná, za každého jedného z mojich skurvene úžasných kamarátov.
Došli sme k nejakému tatérovi. Bol taký dobrý, že nás bol ochotný tetovať hneď. Chceli sme zväčšiť a vylepšiť naše staré levie hlavy. Prví išli chalani a ja posledná. Ľutujem tatéra. Muselo byť veľmi obtiažne, tetovať tak dokonale vyzerajúce dievča bez podprsenky. Bola som už trocha pripitá, takže som bolesť necítila.
Po tetovaní sme bežali do klubu. Jessie doniesol vodku a my sme sa začali zabávať. Tak ako kedysi. A ja som zabudla na Zacha, Loren, KSIho aj na Daniela. Bola som voľná. Bavila som sa, a nič ma netrápilo. Nič ma neťažilo, a ja som bola skurvene spokojná. Boli to moji najlepší kamaráti, ktorých ľúbim. A ktorí sú pri mne, nech sa stane čokoľvek. Ľudia ktorých potrebujem.
Vybehal som na pódium a začala som tancovať. Bola som riadne opitá. Naladila som sa na rytmus pesničky, a začala som krútiť bokmi. Tverkovať. Cítila som sa úžasne. Naťahovalo sa za mnou kopec rúk. Smiala som sa, a užívala som si pozornosť. Keď som už naozaj nevládala zoskočila som z pódia. Neviem kde boli chalani, ale predpokladám že práve niekde klátili nejakú kurvu. Nech si užívajú.
Bola som zmačknutá v dave tancujúcich ľudí. Obtierali sa o seba, bozkávali a obchytkávali sa. Chytila ma nejaká siln ruka. Ťahala ma preč z davu. Snažila som sa vytrhnúť, ale v mojom stave to bolo viac akonemožné. Nevidela som mu do tváre, ale doviedol ma až von, pred klub. ,,Čo tu kurva robíš Tereza?" Zavrčal mi pri uchu známy hlas, pri ktorom som sa mimovoľne zatriasla. ,,A čo tu robíš ty, Zach?"🌹
Dlho rozmýšlam o Chracter ask. Neviem, ja to vždy v príbehoch preskakujem, ale keby ste vy chceli, tak môžte rovno dolu do komentárov písať otázky. ❤️❤️❤️❤️❤️
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SK
ФанфикLáska je krutá. Je jej jedno, aký je môj milovaný kokot. Proste si povie ,,Hey bitch, toho miluješ. A ty sa pýtaš prečo? Lebo vyzerá ako anjel. Vnútri je však skoro rovnako skazený ako ty. Má dokonalé oči, lícne kosti, a sama dobre vieš, že aj vták...