Forbud!!!!!!

503 11 3
                                    

Jeg vågner ved min mobil ringer, jeg griber ud efter den. Der er mørkt i rummet, vi må være faldet i søvn.
Jeg kigger ned, fuck det er far der ringer, Jeg tager den.

Hej far,

Øh Marcus hvor er du henne,

Jeg er.... øhhh

Jeg går i stå og ved ikke hvad jeg skal sige,

Marcus er du klar over hvad klokken er?

Nej, jeg er ked af det men vi faldt i søvn.

Hvor er du henne Marcus?


Jeg er hos Erin, vi ville lave noget på opgaven også....

Marcus stop. Send mig adressen så kommer jeg efter dig.

Han ligger på, jeg kigger på uret, fuck den er 22:30.
Har vi virkelig sovet så længe? Erin stryger mig over ryggen, undskyld Marcus det er min skyld.
Jeg vender mig ind til hende, nej det er det ikke søde, jeg skulle have holdt øje med tiden.
Jeg skynder mig og sende adressen til min far. Fuck nu bliver der ballade, et er at jeg er sammen med Erin, men jeg ved han bliver sur over jeg har løjet om det. Han kan ikke have man er uærlig, men for fanden de giver os jo ingen andre muligheder, vi må for fanden ikke date.
Jeg smider mobilen på sengen, og ligger mig ned.Erin ligger sig på mit bryst, jeg smiler for hun er så smuk. Hva så var han sur? Jeg nikker ja og jeg får helt sikkert en kæmpe Balle når jeg kommer hjem.
Det skulle slet ikke være sådan Erin, de skulle vare blive glad for jeg har fundet en sød og vidunderlig pige.
Hun smiler, sød og vidunderlig? Ja jeg har mødt den smukkeste dejligste helt igennem vidunderlig pige, men der er bare et problem, hun må ikke blive min for hav heksen og trolden.
Hahahha Marcus, ikke sige sådan. Nej jeg ved det, men det er bare ikke fair.
Nej det er det ikke, og jeg håber da også at de finder ud af at det er uholdbart at give jer forbud. Jeg smiler, hun er så fandens velformuleret af en pige i 8 klasse. Hvad smiler du af Marcus?
Af dig smukke, du er så fandens klog.
Mmmh det må du lærer at leve med, jeg er desværre ikke en dum blondine.
Hahahah smukke, nej heldigvis. Min mobil vibrer.

Jeg tager den op, SMS fra far.

Jeg er her nu!

Nå smukke, jeg må heller komme ud inden han bliver endnu mere sur.
Vi rejser os og jeg samler mine ting sammen, jeg kysser Erin inden vi åbner døren,

Vi ses smukke, jeg skriver senere.
Ja jeg glæder mig til at høre om du overlever Marcus.
Jo men mon ikke? Jeg kysser hende hurtigt og er ude af døren.

Erin står i døren og kigger ud, far vinker til hende. Nåå så er han heller ikke mere sur.
Jeg åbner døren til bilen og sætter mig ind.
Hej Marcus
Hej far.
Han køre og jeg kigger op til Erin, hun smiler og lukker døren.

⭐️⭐️⭐️

Men det kan i for helvede ikke mene, hey unge mand snak ordentlig,
Jeg rejser mig, jeg hader jer! Jeg vender mig og skal til at gå,
Marcus sæt dig ned, jeg vender mig imod dem.
Hvorfor? Der er jo ikke mere at snakke om, i har jo valgt for mig.
Marcus sæt dig, far kigger på mig med et alvorligt blik.
Jeg går modvilligt hen til stolen og dumper ned på den.
Tak, smiler mor.
Jeg kigger ned, hvorfor er det de er så unfair? Jeg har jo ikke gjort noget galt,
ja jeg ved godt tiden løb fra mig, vi opdigtede en historie og jeg løj om Erin, ja okay så måske ikke helt uskyldig men alligevel?
Jeg er blevet forelsket, jeg har ikke meddelt dem at jeg starter som muslims terrorist i en moske i Oslo.

Marcus,
jeg kigger op og møder mors varme øjne, hun smiler. Du må ikke misforstå os, vi er glade for du og Erin har mødt hinanden, og at i er blevet så glade for hinanden. Men du må forstå at vi jo har regler, og dem forventer vi man overholder.
Jeg kan bare ikke forstå hvorfor der er regler for kærlighed, hun smiler for det er netop det hun selv sagde.
Far smiler også,

for fanden Marcus, der er regler for at beskytte jer. I kan ikke bare rende rundt og føjte med en hver pige. Vi bliver nød til at passe på jer,

Erin er ikke en hver pige, jeg kan mærke jeg bliver sur. Som om Erin bare er en simpel tøs jeg har samlet op til en tilfældig ungdoms fest, ja okay mine mod argumenter holder bare ikke idag. Hvordan skal jeg kunne forsvare mig selv, når jeg ingen gang kan gøre det inden i mig selv.
Men skal jeg det? Jeg kigger op,

Erin er ikke en simpel tøs far, jeg holder meget af hende. Hun er både sød og klog, og jeg er sikker på hun ville kunne klare det her.

Han smiler, Marcus jeg siger heller ikke hun er en simpel tøs, jeg har mødt Erin og hun virker som en fornuftig pige. Men der er regler og dem må vi følge, ellers kan vi ikke køre det her løb.

Jeg sukker, jeg synes i skal tænke over det.
Far nikker, vi vil tænke over det ja men jeg tror ikke udfaldet vil blive anderledes. Og ind til da vil jeg gerne have du ikke ser noget til Erin, hverken før i eller efter skole
Hvad nej det kan jeg ikke!!!!!

Måske det kan hjælpe lidt på det hele at vi tager til Oslo i morgen efter skole og 4uger frem.
Øh hvad???? Hvorfor så lang tid?
I skal snakke lidt med forskellig presse, også i studio.
Han smiler, jeg mærker hvor meget jeg ødelægges inden i. Hvorfor fanden er det at det er så svært alt det her, det er som om de tager det som jeg skal giftes med hende. Lige nu forstår jeg hvordan muslimske piger har det.
Marcus, jeg kigger på mor igen,
Jeg ryster på hovedet,
NEJ!!!!! I kan forbyde mig at se hende efter skole, men i kan ikke forbyde mig at være sammen med hende i skolen. Ellers må i jo tage mig ud ad skolen.
I skal bare vide jeg hader jer for den her beslutning....
Jeg rejser mig, løber op ad trappen og smækker døren til mit værelse,
Fuck jeg hader dem!!!
—————————

Så kom der et nyt afsnit, håber i får en god weekend.
Skal i lave noget vildt? Godt? Hyggeligt?

Jeg skal lave det ton af lektier jeg har for,
Håber i kan lide det nye afsnit.
Xoxo Mali

Venner med sukker på(AFSLUTTET)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora