●Evet başlıyoruz hadi bakalımm●
Şeydayla evden abartopar çıktıkmak için hazırlanıyoriz şirkette toplantı olduğunu toplantıdan 2 saat önce ögrendik tek kelime ile R-E-Z-İ-L-L-İ-K.Neyse daha önemli bi konu var toplantıya Enes'de gelecekmiş aylar sonra yüzünü görücem tabi bakabilirsem .
Evettt İstanbulla gelmiştim bugün şirkette bi toplantı varmış. Ya youtube şirketinde toplantımı olur çok boktan olay . Bu toplantıya sanırım başak da gelecekmiş. Acaba bana bişey dermi veya iki normal ARKADAŞ gibi konuşurmuyuz pek sanmıyorum ama bi umut...
Sonunda ne giyeceğine karar verdi şeyda valla helal olsun hayatımın yarısını şeydanın kıyafet giymesiyle geçiriyorum.
Şeydanın giydiği
Başağın giydiği
Artık evden çıkabiliriz sanırım şeyda über çağırdı 15 dakikaya gelebilirmiş zaten bizim evden çıkmamız 15 dakika.
Uçakdan inince direkt havalimanında üstümü değiştirdim toplantıya eşofman ve sweetshirtle gidecek kadar ciddiyetsiz olamam sanırım.
Enesin giydiğiSonunda über geldi ve artık şirkete doğru yola çıktık. Şeydayla story çeke çeke gittik 😂Überin ücretini ödeyip şirkete geçtik. İcerde tankut yusuf baturay mami tuğçe sude(çınar) ve murat amca vardı şükür enes saha gelmemişti montumu çıkardım ve baturay ve maminin olduğu odaya geçtim. Baturayın video sözü vardı toplantıyada daha 45 dakika olduğu için çeklim dedik. Tiktok videolarını izleyip tepki verme şeysi çektik ıcerik olaraj bayaa yaratıcıyız. Tabi biz videoyu çekerken Enes ofise(Artık şirket yerine ofis diyicem) gelmiş . Mami ile karşı odaya geçtiler karşımızdaki duvar cam olduğu için görebiliyoduk. Enes arada bana bakıyodu , baturayla videoyu bitirdik ve içeri geçtik baturay ben Enes gilin yanına gidiyorum dedi güldüm ve seyda gilin olduğu odaya geçtim.
Evettt bölümüz sona erdi düşüncelerinizi belirtin ve vote vermeyi unutmayın sizi seviyorunm "261 kelime"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belki Birgün Yeniden•{EnBa}
Teen FictionBelki 30,35 yıl sonra tekrar birbirlerini hatırlayıp torunlarına anlatacaklar ve yine berabermiş ki gibi gülümseyecekler. İşte asıl o zaman diyebileceğiz "EnBa Sonsuz" diye. •Oyun bitti perdeyi çekin ışıkları kapatın• 🖤🍷Hangimiz Sevmedik Çılgınl...