•Bu ne biçim son böyle•

680 34 0
                                    

Şeyda vlog çekiyodu vloguna el salladim ve sandalyeye oturdum toplanti başlamıştı Enes e bakmadım bile çünkü neden bakayım? Algoritmaları likeları ve içerikleri konuştukdan sonra toplantı bitti herkes dağılmıştı. Şeyda Burak ben ve tankut kaldık . Baturay ile çektiğimiz videoyu tankuta verdim editlesin diye. Sonra da story çektim.

Toplantı boyunca başağa bakmadım hatta gerekde duymadım. Toplantı bittikden sonra direkt İstanbuldaki evime geçtim ve uyudum.

Burak Şeyda ve beni eve bıraktı bugün şeyda bende kalacaktı zaten. Günün olaylarını dedikodularını falan konuştuk sonra saatin sabaha karşı 04:17 olduğunu görünce uyuduk.Sabah telefonuma gelen mesajla kalktım. Mesaj enesden geliyodu .

Gece rüyamda başağı gördüm , sabah da kalktığimda başağa ınstagramdan diss atan bir sürü fan görünce dayanamadım bi story atmam gerekiyodu, ama önce bunu başağa söylemeliydim biraz erken gibiydi saat ama dayanamayıp mesajı attım.

Saçma sapan düsünceleeden çıkıp enesin attiği mesaja baktim. Bu diss ve antilik konulari ile ilgili story aticam bi problem olurmu falan demis. Bende hayır problem yok böyle şeyleri sormana gerek bile yok dedim. Mesajımı beğendi ve sohbetten çıktı attığı storye merakımı yenemeyip baktım, yine her zamanki gibi Başağın üstüne gelemeyin o iyi biri gibi şeyler diyodu. Hiç beklemediğim bi anda Enes'den mesaj geldi...


Enes ne mesaji atti acaba bir sornaki bölümdeee. Saat 03:23de bölüm atıyorum bi voteyi çok görmeyin . "209 kelime"

Belki Birgün Yeniden•{EnBa}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin