Жирмээ хүүхэд

1.4K 141 16
                                    

Тэхён: ээ Миён-а~ уучилчих  л даа

Би: яв аа

Тэхён: эээ Миён-а үжүжүжү хаана байгаад байгаа юм? Энд байгаад байгаа нумуудаа? Вананана хайртайм байгаан. Сайхан амьтан нь нумуу?

Би: тэнэгтээд байгаач :3

Тэхён: вададада эрхлээд байгаа нумуу? гээд хүн рүү ойртоод тэврэх гэхэд нь гэдэс рүү нь зөөлөн жийгээд орноос унагаав.

Би: нүүр өгнө гэж бодсон уу? Цаашаа гар. Миний уур дуусаагүй байгаа шүү.

Тэхён: эээээээээ гэхтэй нь зэрэгцүүлэн хаалгаа нүүрэн дундуур нь тас хийтэл нь хаалаа.

Хнн тэндээ тэгээд юу буруу хийснээ бодоод сууж байна биз!

Би буцаж ор луугаа гараад хэвтэв. Маргааш хичээл орох ч надад гэрийн даалгавар хийх сонирхол алга байлаа. Эсвэл Тэхёноор хийлгэчхээд дараа нь уучилчихдаг ч юм бил үү? За арай тийм байж болохгүй байх аа. Болохгүй бол өөрөө очоод гялс хуулчихна шд. Тэхёнд л нүүр өгч болохгүй. Ядаж нэг хоног ч юмуу?

Нэг харсан цаг орой болчихсон гадаа харанхуй болчихсон байв. Би аавын хоол болсон эсэхийг мэдэхээр хаалга онгойлгон гарахад Тэхён байхгүй байв. Хнн ийм хурдан яваад өгөх байсан юм уу?!

Гал тогоонд орж ирэхэд аав над руу гайхан харав. Аргагүй ч биз өдөржин орон дээрээ хөрвөөгөөд үс гэж арзайсан юм болчихсон, дээрээс нь хөмсгөө зангидчихсан хүн аймаар юм явж байгаа юм чинь.

Би: юун аймар хардаг юм.

Аав: чи чинь юун аймар нохойнд хөөгдсөн юм шиг болчихсон юм?

Би: би яаж мэддэг юм. Олон юм битгий яриад бай миний хоол хаана байна?

Аав: нөхөр минь ээ, бас ингэж муухай өлөнтөхгүй шүү! Найз залуу нь хүртэл чимээгүй байхад гэж хэлэхэд хөргөгчний хажуу зогсох Тэхёныг харав.

Үсээ угаасан бололтой үснээс ус дусалж харагдана. Яг нь лусын дагина шиг харагдаж байна. Авв яасан ч хөөрхөн юм бэ дээ..

Юу вэ? Мин Миён гуай нэг уурласан бол уурласан шиг л бай мэд үү!

Би шуудхан харцаа бууруулан ширээнд суув. Тэхён намайг ширтэх нь мэдрэгдээд харахгүй байх гэж зөндөө үзэв. Бүр байж ядуулаад байх юм. Харчихвал хайран цагийн хөдөлмөр минь будаа болох гээд байдаг. Миён-а чи жоохон хатуу байчихвал тэгээд л бол оо. Тэхёныг дахиж намайг тоохгүй өөр охидтой инээлдэхгүй гэж хэлэх хүртэл нь тэвчих хэрэгтэй. Хэнийг уурлуулснаа сайн мэдээд аваг!

My stupid daddy [Completed]Where stories live. Discover now