- Dušice.
Trznem se na njegov glas i otvorim oči te odskočim od njega što dalje. Jako svijetlo me dočeka, i na tren zaslijepi dok se pokušavam orijentirati gdje sam. Zar sam jebeno sve sanjala, ili je stvaran?
A zatim pogledam njega na krevetu i svaka misao mi ispari iz glave, njegovi mišići su toliko tvrdi i složeni, da sve što želim je dirnuti, da provjerim njihovu strukturu.Njegov oblik lica je ne stvaran i više liči na palog anđela nego na muškarca, a tamne oči skoro crne gledaju u mene poželjno.
A zatim se sjetim svoje golotinje i ulovim plahtu s kreveta da sakrijem svoje tijelo, ali usta mi se osuše kada otkrijem njegovo.
Kurac mu ponosno stoji uspravno i srce mi ubrza s radom koliko predivno izgleda tako gol, dok oko sebe motam plahtu i okrećem mu leđa.
- Pokrij se!
- Sve je uredu dušo, ja sam!- Mislim koji vrag, ja sam! Pa ni tebe ne znam, a već sam ti kurac upoznala!
Ulovim se rukom za glavu kada se sjetim da smo se upoznali i to najmanje pet puta, jebeno genijalno Emily. Nisi koristila zaštitu, još samo treba da mi dijete napravi i onda sam stvarno u kurcu, mislim svakako sam ali ovako sam skroz gotova.
- Emily, uredu je. - čujem ga da ustaje s kreveta a zatim osjetim njegov prst na svom vratu kako klizi lagano niz moja leđa. Cijela zadrhtim od miline.
- To sam samo ja, Tangus.
- Koje glupo ime! - tiho a i više za sebe dobacim, ali njegove snažne ruke se zamotaju oko mene i grubo me povuče na svoja prsa.Dah mi zastane kada svoj veliki kurac prisloni na moje leđa.
- Znači tako, ne sviđa ti se moje ime, ali zato mom kurcu ne možeš odoljeti!Trgnem se na njegove riječi i bijesno okrenem glavu prema njemu.
- Pa i nije baš da ti je kurac dobar!
Njegovo predivno lice postaje još bijesnije dok se polako trlja od mene. Svaka jebena misao ispari iz moje glave dok on polako spušta usne na moj vrat.- Da vidjeo sam sinoć na svoje oči, kako ti mala mačkice voliš duboko i snažno.
- Laskaš si. - glas iz mene izađe drhteći i tako tiho.- Ujedno sam te spasio. Kako god okreneš, bila si mi dužna.
Tek sada mi kroz um prođe ozlijede koje sam dobila tijekom pada.
Trgnem se od njega i pogledam niz svoje ruke i vidim da na njima nema ni jedne ogrebotine.
A zatim mi pogled pobjegne po maleno kolibi, jedan krevet, mala kuhinja i kauč dok ispred kauča je velika plazma.Sve je to jedna prostorija ali lijepo uređena, ima tako predivan sjaj.
- Gdje smo? - zbunjeno upitam i zaboravljam na svađu.
- U mojoj kolibi, na malenoj planini. - okrenem se natrag prema njemu i vidim da je njegovo lice opet sretno.- Predivna je. - tiho dobacim i sjetim se da me je nosio, on me je jebeno nosio cijelo vrijeme. Nije da sam ja debela, ali jednostavno imam malo veće obline, pogledam prema svojim grudima koji su dosta velike, već znam šta ću vidjeti, malo ne ravan trbuh, malo deblja bedra, Bože nikada nisam bila zadovoljna s izgledom.
Ne kada si kćerka misice i glumca, da definitivno nikada nije bilo dovoljno lijepo za vanjski svijet.
- Emily jesi dobro? - vratim pogled na nevjerojatnog muškarca i srce mi zatitra.
Ovaj čovjek je bio s mnom, i nijednom se nije požalio na moju debljinu.
- Jesam. - tiho odvratim dok sve u meni kuha, sve se već budi i nakuplja dok mi pogled ponovo klizi niz njegov trbuh te na njegov ogromni kurac.
Sjetim se svog vrištanja, svršavala sam kao nikad u svom životu.
CZYTASZ
Tangus - Završena
Fantasy2.dio serijala Salvation Emily Star, od rođenja ima sve što jedna djevojka može poželjeti. Bogatstvo, slobodu, i predivnog muža, te roditelje koji ju obožavaju. Iako se cijeli svoj život bori s svojim izgledom, Emily je ipak sretna. Ali kada jedna n...