Orbita de iubire

129 9 4
                                    

Era seara.Lavender stia ce avea de gand sa faca,nu stia daca e bine,dar,nu prea avea alta optiune.Se indrepta spre turnul de astronomie,cu lacrimile prelingandu-se pe fata ei,tremurand.Era speriata,dar nu se putea opri,toti o urau,nu mai avea prieteni,Ron nu ar fi dorit o familie cu ea,nici la 14,nici la 20 de ani.Stia,il vedea cum o privea pe Hermione,chiar si cand era cu ea.O durea,asta,fatul ca el nu a iubit-o si nici nu o va iubi,inima ei era franta,facuse o greseala,fiindca a fost orbita de iubire.Ajunsa in turn,puse o scrisoare pe care o scoase din buzunar pe jos.Tremurand,puse un picior pe bara ,il puse si pe celalat si se aseza pe ea,privea stelele plang,o singura aplecatura in fata si totul s-ar fi sfarsit.Merita sa faca asta?De ce trebuia sa sufere atat?Ce are Hermione si ea nu are?Isi arunca bagheta langa scrisoare,mai privi o singura data cerul apoi,se arunca.Cateva secunde si lovi pamantul rece,cum simti atingerea ierbii vazu negru,apoi totul disparuse,nu mai era durere,nu mai era nimic,ea nu mai exista,totul se sfarsise.



Dimineata,la prima ora,Harry,Ron si Hermione aveau astronomie,nu o vazusera pe Lavender in Sala Mare ,asa ca au presupus ca a plecat deja,dar nu intelegeau de ce nu si-a luat La revedere.

Pentru prima dta,ajunsera primii in turn,asa ca au preferat sa priveasca rasaritul,pentru ca era o priveliste fermecatoare din turn.

Cand voiau sa se apropie de marginea balustrazii,Ron ii opri si arata cu degetul spre un colt in care se aflau o scrisoare si o bagheta.

Hermione:E bagheta lui Lavender...ce cauta aici?

Ron lua scrisoarea si o deschise.Dupa ce o citi o scapa din mana si incepu sa tremure..Hermione o lua de pe jos si incepu sa o citeasca.


Draga Ron

Imi pare rau,imi pare rau ca m-am lasat dusa de val ,ca am fost orbita de iubire,cumva,m-ai fermecat si nu stiu de ce am crezut ca vom trai fericiti pana la adancul batranetii,de parca suntem intr-un basm pentru copii.Am realizat ca ce a fost intre noi ,a fost doar o aventura ,o aventura care va ramane o amintire din adolescenta,mi-am dat seama ca inima ta apartine altei fete si ca nu m-ai iubit niciodata.Te-am pierdut,nu aveam unde sa merg,as fi ramas pe strazi cu inima franta si un copil..Sper sa fii fericit cu ea ..si ea te place,am vazut cum te priveste,stii despre cine vorbesc.Ar trebui sa ii spui ce simti,are suflet bun..la fel si tu ai.Mie o sa imi fie mai bine pe cealalta lume,poate intr-o alta viata o sa ne revedem..


Hermione se apropie de balustrada si privi in jos,facu un pas in spate si cazu la pamant ,pentru ca atunci cand ii vazu trupul insangerat pe jos simti ca nu o mai tin picioarele.


Ron:Hermione!

Harry:Sa nu imi spui ca....

Hermione:B..Ba da...

Ron:S-..s-a aruncat?..

Hermione da aprobator din cap,inca tremurand.Baietii se apropiasera si ei de balustrada si o vazusera,era moarta.

Ron:E numai vina mea..

Harry:Nu,nu e

Hermione:Trebuie sa anuntam profesorii

Hermione fugi si ii anunta pe profesori in timp ce Ron se invinovatea iar Harry incerca sa il convinga ca nu era vina lui pentru cele intamplate.

•Romione-o poveste de iubire•Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum