Розділ 10

655 51 2
                                    

 POV Ілайя

Я тут уже місяць. Я кілька разів плакала вночі в подушку. Я зрозуміла, що те що було в мене в академії – тут відсутнє. І навпаки. І те що в мене є тут – не було там. Наприклад: там навчання – тут робота, там ми не мали вільного часу – тут я майже постійно вільна, там не було сім'ї,  а тут я знайшла сім'ю Грей ( таке прізвище в Рити), і єдине за чим я сумувала – Катіна. Мені її не вистачало. Її жартів, несерйозності, яка мене просто бісила, її поради, навіть її усмішки, яка передбачала, що наступні кілька годин нам точно не буде сумно.

Тут я дуже сильно здружилася з Сев. І її навіть не соромило те, що я персонал. Вона навіть скасувала закон про форму і тому я можу вільно ходити в чому захочу, бо вибір в мене був величезний - завдяки Сев. А все тому, що в неї кожного тижня «виходить нова колекція» і я не можу відмовитися, бо тоді вона ставиться до мене як до рабині – гора роботи, маніпуляції, шантаж, тобто відкривається образ «dark Sev». Одного разу я відмовилася брати її одяг – моє життя перетворилося на пекло і я стала схожа на Попелюшку - зранку до вечора працювала, спала по три години, але останньою краплею було те, як вона «попросила» мене замовити фотосесію у якогось відомого фотографа. Я погодилася. Але мало того, що вона не правильно назвала її (мені прийшлося два дні шукати Клару Кабірн, але виявилося, що її звати Сара К. Бірн), потім виявилося, що вона знаходиться на другому кінці планети і черги до неї величезні. І я здалася. Тепер я не перечу Северин, і планую звідси тікати.

«Принцеса Сев» не ходить до стиліста – усе робила я. Я трішки почала розбиратися в моді.

Стосунки у Єгора і Єви тріснули після того, але вони досі зустрічаються. З ним я, до речі, після того випадку не говорила. А Єва в Барратор вже не заявляється - чому всі жителі дому були тільки раді. Колін після вечірки Аміни, ще трішки бігав за Северин, але згодом – перестав. У Сев і Макса в стосунках все добре, я з ним уже нормально познайомилася, і не раз допомогла вибратися з дому, щоб не бачили охоронці, і раз уже спалилася перед Стефаном, але він сказав, що це наш маленький секрет. Ласу я вже не один раз допомагала з домашнім завданням, і за це ми ходили в кіно з ним і він постійно приносив мені солодощі. Далія і Клавдій виявилися приємними людьми. Я не раз їх зустрічала на сходах або коли вони заходили до Сев. Усе йшло своєю чередою і почалося стабілізуватися.

Клан ЮвелірівWhere stories live. Discover now