-sabah-
Bugün benim için okulun ilk günü. Heyecan varmı? Hayır. Yatağımdan kalktım ve rutin işlerimi hallettim. Sonra dün geceden, evet dün gece. Uykumu alamamıştım kalkmış ve suikast için gerekli malzemeleri hazırladım ve biraz ders çalıştım. Tamam yalan söyledim. Bildiğiniz it gibi çalıştım. Okulu bırakmadan önce ders çalışmak benim için bir hobiydi. Derslerim hiçbir zaman 80 in altında olmamıştı. Ders çalışmayı özlemişim be. Neyse eşyalarımı topladım ve normal öğrencilerin çıkma saatinden 1 saat önce çıkıp okula gittim. Karasuma_san okulun orada beni bekliyordu.
-Günaydın. Her şey hazır mı?
-Günaydın. Çoğu şey hazır tek gereken okulun kuş bakışı haritası.
-Okulda olmicaz ki?
-Nasıl yani?!
-Beni izle.
Dedi ve onu takip etmeye başladım. Bir saniye... Ormanın içinden neden geçiyoruzki?!?! Biraz yürüdükten sonra karşımıza eskimiş bir bina çıktı.
-Sana söylemeyi unuttum. Bu okulun şöyle bir sistemi var: Alfabetik sıraya göre sınıflar ayrılıyor A sınıfı okulun en başarılı öğrencilerini kapsıyor B Başarılı öğrencileri, C ve D ise orta düzey öğrencileri fakat E sınıfı öğrencileri okulun kötü öğrencilerini barındırıyor. Sevgili müdürümüz ise diğer öğrencilerin notları düşmesin diye E sınıfını buradaki binada okutturuyor.
BU nasıl bir sistem böyle. Aklıma Müdür için cani ve bir okadar da iğrenç kalpli kötü bir adam geliyor.
-Anladım... Aslında burası suikast içinde gerçekten çok uygun. Bu işimi dahada kolaylaştırıcak.
-Peki ozaman.
-Ek bilgiler için teşekkür ederim Karasuma_san
-Bir Ek bilgi daha. Bu suikast işi bitmediği sürece sizin beden eğitimi öğretmeninizim ayrıyetten bir suikastçi öğretmenin daha var. Onunla daha sonra tanışıcaksın.
-Peki ozaman Karasuma Sensei.
BU küçük sohbetin ardından. Okulun yanına doğru gittim ve işime koyuldum.
-Ders Saati-
Koro sensei ders işliyorken birden içeriye Karasuma Sensei girer.
-Bugün aranıza yeni bir öğrenci dha katılıyor.
Herkez fısıltılar ile kim olduğunu sorarken arka sıradan Akabane Karma söze girer.
-Yeni öğrencimi? Bu sefer gerçekten bir öğrencimi yoksa suikastçimi,?
Karasuma : Her ikiside.
O sırada kapalı olan kapılar birden açıldı. Herkez o yöne bakarken bir şeyi unuttular. Koro Sensei'nin tarafındaki cam sökülmüş yerine ise çok ince anti Sensei malzemesinden yapılma şeffaf bir barikat. Midara ölçülerini ve hesaplamaları hazır bir şekilde beklerken işaret gelmiş ve elindeki özel bıçaklarla beraber koştu, koştu ve Özel barikatı kimse farkedemeden yırtarak Koro Sensei nin gövdesinde bir çizik ve bir kolunu koparmıştı. Onun için ıska ama Karasuma için tam isabet yerine geçebilecek bir suikasti.
= MİDARA =
Ölçümleri i tam yaptım sanıyordum ama yanılmışım. Iskaladım. Tçk bu ahtapot görünümlü şey her neyden yapılmaysa bir anda erimeye başladı demekki bu plastik parçaları gerçekten de hedefimin üstünde işe yarıyormuşa benziyor.
****
Koro sensei hiç bir şeyden anlamamış bir şekilde Beyaz saçlı suikastçi ye bakıyordu. Sanki bu suikast girişimi değilde başka bir şey onu şaşkına çevirmişti. Öğrenciler ise Beyaz saçlı kıza bakıp şok karışımı hayran bakışlar atıyordu.
-Tanıştığımıza memnun oldum. Koro Sensei... Ben Yuzuma Midara
Koro sensei birden hiç bir şey diyemez olmuştu. Neden bu kadar şaşırmıştı? Midara Yuzuma 'yı görünce neden böyle olmuştu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Suikast Sınıfı
Fiksi PenggemarMidara Yuzuma ve onun 3-E sınıfı ile ilgili anıları...