Dnes som šla k otcovi na návštevu. Adam tam mal Danielu,obaja boli radi,že ma vidia. Cassie s ocinom boli tiež veľmi radi,že ma vidia. Sadla som si k ním do obývačky.
"Tak ako sa ti páči v novom?"spýtal sa ma Adam. Mám pocit,že sa celkom hnevá,že som ho tam nechala.
"Je mi tam dobre,ale dosť mi chýbate..teda Elisha nie."
Ocko sa usmial. "Ty a Patrik ste to nevyriešili?"
"Čo? To že ma podviedol?"
"On ťa nepodviedol,do prdele!"zvýšil hlas Adam.
Sklonila som hlavu. "Včera som sa s ním stretla."povedala som mu čo mi Patrik povedal. "Musím to nejako zistiť. Celú pravdu."
"Na to sa spýtaj Elishy."povedala Daniela.
"Nemôžem za ňou prísť a len tak sa jej to spýtať...jasné,že mi povie,že s ním spala."
Adam prikývol. "Ona nevie,že si tu,takže by bolo dobre,keby sa ideš schovať do svojej bývalej izby,otec ju zavolá dolu,aby sa šla najesť,alebo niečo umyť,alebo niečo také...a ty sa jej pohrabeš v správach,určite bude prihlásená na FB.Určite to nejakej kamoške písala,takže to zisti."povedal Adam.
"Fajn...idem nato."zbehla som potichu do svojej izby,počula som,že Elisha má nahlas pustené piesne. Odrazu som len začula hlas otca ako jej hovorí,nech ide jesť. Obaja zišli dolu po schodoch a ja som vyšla potichu do jej izby. Adam mal pravdu,bola prihlásená na FB. Otvorila som jej správy,mala ich tam veľa. Prvý chat,ktorý mi udrel do očí,bol s Patrikom. Písali si na posledy pred troma dňami. Rozbúšilo sa mi srdce,ale otvorila som ho.
P: Prečo si to spravila?!
E:Nič zlé som neurobila,každý vie,že medzi nami to iskrí. Túžiš po mne.
P:Šibe ti? Ja milujem Koru,nie teba...nikoho iného,len ju.
E: Paťko,mňa neoklameš.
P:Ani nemusím,lebo píšem pravdu,na nej mi záleží a ty si to dosrala!
E:Ľúbim ťa.
P:Trepeš!
Tak sa skončil ich chat,pretože on si ju blokol. Otvorila som teda chat s jej najlepšou kamoškou Leou.
E:Konečne sa rozišli!!!
L:Už bolo na čase,teraz je rad na tebe,moja♥
E:Pracujem na tom! Ale keby si videla akú facku mi dala tá špina!
L:Zabila by som ju,naozaj.Musíš si ho omotať a poriadne si s ním zatrtkať.♥
E:To mám na pláne...len on ju stále chce,doprdele!Čo ak to praskne?!
L:Myslím si,že Kora je dostatočne nahnevaná a že jemu neuverí nič. Tie fotky si spravila takmer reálne!!!Ako to že asi ani nezobudil?
E:Spal hrozne tvrdo. :D
L:Si mala skúsiť či aj dole bol tvrdýýý :D
E: Hm...zo mňa by mal.
L:Z teba každý!♥
E:Keď to praskne,tak som v riadnej kaši.
L:Nepraskne nič!Akoby na to prišla?
E:Neviem...ale serie ma,že o tom musím klamať len a že som ozaj s ním nespala :(
L:Aj to príde.
Ďalej som nemala silu to čítať. Moja sestra naozaj klamala!!! A ešte k tomu s tou jej kamoškou majú aké nechutné reči! Je mi z nich zle. Srdce mi tak rýchlo bilo,že som myslela,že od zlosti vybuchnem. Prečítala som si ešte správy z ďalšou kamarátkou Martinou:
E:Mati,keby si videla,ako mi na to skočila!!!
M:Veď keď tie fotky vyzerajú tak reálne!!!
Všimla som si,aké chaty tam mala. S toľkými chalanmi a každý mal aké prezývky,Cukríček,Zlatíčko,Raketa a podobne. Odrazu jej prišla správa od jedného a písalo sa tam:
D:Dnes by si ku mne nezašla? Užijeme si ako minulý týždeň.
Normálne mi zostalo zle,tak som odtiaľ radšej rýchlo odišla a nahnevane zišla do kuchyne,kde všetci jedli. Keď ma Elisha uvidela,skoro jej zabehlo. Adam už videl na mne aká som nahnevaná.
"Takže ty takto klameš?!"skríkla som. Všetci na ňu pozreli. "Čítala som si tvoje správy..."
Vyvalila na mňa oči. "Ako sa opovažuješ?!"
"To ty ako sa opovažuješ!!! Klamala si,že si spala s Patrikom,kvôli tebe sme sa rozišli! Ty si tak odporná,hnusná,bezcitná mrcha!!! Som tvoja sestra!!! Uvedom si,že nemusíš byť vo všetkom tá najlepšia!!!A mimochodom,napísal ti nejaký chalan,že či si dnes užijete ako minulý týždeň! Takže prečo si nenecháš radšej jeho? Prečo musíš ísť po mojom chalanovi?!"
Otec na ňu prísne pozrel. "Ty si s niekým spala?!"
"Pravdepodobne,nie len s jedným. Naša Elisha je dobrá štetka!"vyhlásila som.
"To je taká hanba!!!"vykríkol otec neveriacky. Cassie sa chytila za srdce.Adam s Danielou len zarazene pozerali na Elishu,ktorej sa trblietali slzy v očiach.
"Ja som ti hovoril,že Paťo by ťa nepodviedol."povedal Adam.
Prikývla som. "Viem,mala som mu veriť....aj tebe. A ty Elisha...už pre mňa viac neexistuješ,si pre mňa mŕtva!"
Elishy vyšli slzy.
"Môžeš sa tak strašne hanbiť pred každým!!!"povedal otec a to už sa neudržala a hystericky sa rozplakala.
"Teraz ti slzy nepomôžu."prehovorila Daniela. "Všetci vieme pravdu,nijako si nepomôžeš."
"Ako si mohla?"spýtal sa jej otec.
"Keď ona ho dostala a to sa ani nemusela snažiť!"zakričala cez plač.
"Tak si uvedom,že preto si vybral mňa! Nechovala som sa ako ty,nepodlizovala som sa mu!!! A jemu sa to páčilo. A hlavne,prečo musíš byť tá najlepšia vo všetkom?!"
"Tak prepáč!"plakala.
"Už nikdy ti neprepáčim!!!"zakričala som a ona utiekla do izby. "Mala by som ísť za Patrikom.Ahojte."povedala som a odišla k nemu domov. Zaklopala som na dvere. Otvoril. Bol prekvapený keď ma uvidel,ale milo prekvapený.
"Ahoj."šepla som.