de ce mă eviți?

117 8 0
                                    

-De ce mă eviți?E enervant când faci asta..spun eu dându-mi o lacrimă discret pe obraji,rimelul începând să curgă.

Selly nu spune nimic și pleacă la auzirea clopoțelului.

De câteva zile Selly mă evită tot timpul și nu am habar de ce.Nu știu ce se întâmplă,de parcă i-am făcut eu ceva.

Intru și eu în clasă,iar unul dintre colegii mei,Marcus,intră în mine din greșeală.

-Da' mai uită-te pe unde mergi,idiotule..spun eu nervoasă apoi părându-mi rău,pentru că Marcus s-a speriat de reacția mea.

Mă pun în bancă,îmi scot chimia și aștept să intre profa.Între timp,Jasmine,o prietena mai veche și totodată colega mea se așează lângă mine.Încerc să o evit cu privirea pentru că în ultimul timp mi-am pierdut interesul de a avea o prietenă.
Am fost prietene foarte bune,ne spuneam tot.Adoram fiecare sâmbătă când venea la mine și ne uitam la filme de dragoste.Poate și acum îmi lipsește prezentă ei dar de când sunt cu Selly ne-am distanțat.Am avut odată o ceartă pentru că ea zicea că nu mai țin la ea și că îmi petrec tot timpul cu Selly,dar până la urmă e iubitul meu.Ea e doar geloasă..

-Ce tot vrei,Jas?spun eu văzând că se tot uită insistent la mine.

-Ce să vreau?N-am voie să vin lângă tine sau are voie doar Șelaru,hă?

-Devii enervantă.Lasă-mă.spun eu apoi îmi iau cărțile și ghiozdanul și plec în ultima bancă de lângă geam.

După scurt timp a apărut profa de chimie.Ne-a dat câteva probleme de rezolvat pentru că ea avea niște treabă la cancelarie.
Eu am rezolvat în 5 minute cele două probleme apoi am început să mă uit pe geam,în gol,gândindu-mă în continuare la Selly.
Evident că toți colegii făceau gălăgie și se plimbau prin clasă.Până ce unul mă nimerește în cap cu un măr.Eu mă ridic nervoasă,gălăgia și tărăboiul făcut de ei scoțându-mă și mai tare din pepeni.

-Tăceți dracului odată!țip eu iar în același moment intră profa pe usă,auzindu-mă doar pe mine,ceilalți apucând să se așeze jos la auzul tocurilor profei de chimie.
Mă uit aeriană la ea,apoi îmi las capul în jos.

-Dacă te crezi așa tare în gură,domnișoară,ia te rog vino la tablă și rezolvă-mi prima problemă.

Bineînțeles că eu am făcut-o,pentru că o rezolvasem și pe caiet.Am făcut-o corectă,așa că nu avea ce notă să îmi pună.M-a trimis la loc,dar înainte mi-a promis că va vorbi cu diriginta despre comportamentul meu.Dar chiar nu îmi pasă,mai ales că mama e foarte bună prietenă cu diriga,și nu are cum să-mi scadă nota la purtare.

Doar un copil.//w Selly și Cristian MunteanuUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum