2

800 54 6
                                    

Naštvaně jsem se na něj podíval. ,,Nekoukej na mě takhle," Zasyčel a zase se vrátil k práci na laptopu. ,,Jak jinak,"  Protočil jsem oči v sloup. ,,Přestaň," Zavrčel. ,,Nebo?"  Zavrčel jsem já. Stoupl si a šel ke mně. Vzal mi mou knihu a vytrhl stránky. Odhodil ji a koukal se mi do očí. Zvedl jsem se ze křesla a strčil do něj. Posbíral jsem knihu a šel do pokoje. Harold je někdy v tomhle strašný. Zavřel jsem za sebou a knihu položil na stůl. Ještě že nebyla má oblíbená. Lehl jsem si do postele a s povzdychem jsem vzal svůj mobil. Začal jsem na něm hrát hry a moc nevnímal. Proč by... Že? 

Podíval jsem se na dveře a zjistil, že je to služka. ,,Hmmm?"  Zabručel jsem na ni. ,,Je připraven oběd, pane Louisi,"   A já se jen zamračil. ,,Řekl jsem, že mi budete říkat jen Louis," Zamračil jsem se na ni.  ,,Omlouvám se,"  Špitla a odešla. Jasně, jako kdyby byly hloupé.  Odhodil jsem mobil na postel a došel dolů. Sedl jsem si ke stolu a nic neřekl. Moc dobře ten jeho pohled hyeny cítím. Služky přinesli jídlo a já jsem stále nic neřekl. Vypadá to dobře. ,,Neříkal jsem náhodou, že tohle nejím?!"  Zakřičel  Harry a třískl do stolu. Vylekaná služka sebrala talíř s jídlem. ,,O.o.mlouv.vám se," Povzdychl jsem si.  ,,Přestaň si na nich vybíjet zlost."  Zavrčel jsem na něj a on se na mě podíval. ,,Odnes to," Zasyčel na ni. ,,Nebudeš mi říkat, co mohu a co ne,"  Zavrčel skrz ztisklé  zuby. ,,Viděl jsi ji? Jen kvůli tomu, že se neumíš ovládat," Vyjekl jsem nahlas. Zvedl se a došel ke mně. Chytil mě za triko a vytáhl na nohy. ,,Budu si dělat co chci,"  Odstrčil jsem ho a on se naštvaně rozpřáhl. Vlepil mi facku a já se chytil za tvář. Do očí se mi vštěpily slzy a tomu nechtěl věřit. Otočil jsem se a odešel. ,,Kurva!"  Zaslechl jsem a náhlé rozbití nádobí. Ať si dělá co chce. Zaplul jsem do pokoje a šel zase na mobil. Podíval jsem se na mess a jen se usmál. Niall.

Niall:  Ahoj :)

Louis:  Čau :D

Niall: Jak se vede? 

Louis: Ale jo, jde to. Co ty a Zayn?

Niall:  Tak já dobrý :D Zayn asi taky xd.. 

Louis:  To je dobře :) 

Položil jsem mobil vedle sebe a ignoroval další zprávu. 


,,Pan.. Uhm, Louisi?"  Zvedl jsem pohled ke dveřím a podíval se na služku. ,,Potřebujete něco?"   Na chvíli zmlkla. ,,Pan Styles vás chce,"  Odmlčel jsem se a jen se na ni díval. Nejsem si jistý, zda tam mám jít. Zvedl jsem se a jen šel. Její podpatky klepaly o kachličky a její pěkný vzhled vyzařoval křehkost. Máme opravdu pěkné a mladé služky. Došel jsem do jeho pracovny a služka za mnou zavřela dveře. Podíval jsem se na něj a on zvedl jeho pohled. Poklepal na místo jeho klínu. Došel jsem k němu a sedl si na něj. Opřel jsem se o něj a on omotal své ruce okolo mě. ,,Víš že mě to mrzí,"  Řekl tiše. Vzal mi mojí ruku a jen ji hladil. Tiše jsem na něm seděl a on mě stále objímal. 

Vzal mě za ruku a oba dva jsme šli do jeho kanceláře v práci. Ohlížel jsem se okolo a tiskl se více k Harrymu. Pachy Alf mě znervózňovali čím dál více a jejich pohledy jsem cítil více, než bych měl. ,,Buď v klidu,"  Řekl a stiskl mě více.  Došli jsme na recepci. ,,Nějaké nové papíry? Schůzky?"  Zeptal se a mladá Alfa vytáhla desky s papíry. ,,Zde jsou vaše papíry, Pane Stylesi," Řekla a usmála se. Skoro vůbec nevídám dívky jako Alfy. Jsou zde vůbec nějaké bety?  ,,Díky,"  Odsekl a vzal si své desky. Vypadala opravdu vznešeně. Vlasy měla rozpuštěné, krásně namalovaná a její rysy byly opravdu výrazné. Rtěnka rudé barvy, štíhlé linky a dlouhé kaštanové vlasy. Vidím, že Harry se za své lidi opravdu stydět nemusí. 

Sedl jsem si do křesla a jen ho sledoval. ,,Můžeš mi potom jít pro kávu. Dají ti ji zadarmo na recepci,"  Řekl, ale stále se díval na své papíry a četl. ,,Dobře..." Zvedl jsem se a jen šel pro to kafe. Nevím jaké má rád... Doufám že to ta dívka bude vědět. 

Došel jsem se na recepci a jen se podíval na nějakého mladého muže. Nebyla tady náhodou holka?  ,,Ehm..." Odkašlal jsem si. Podíval se na mě a jen se zamračil. Jeho pohled spíše vyzařoval chuť mě zabít, než nějaký přátelský. ,,Chceš něco?"  Zavrčel na mě. Aha... Omegy asi moc nemají rádi. ,,Já jen... Kafe..." Nedořekl jsem. ,,Odprejskni odsud. Tady nemáš co dělat,"   Zavrčel a náhle se objevila ta dívka předtím. ,,Zbláznil jsi se? Drž hubu Aisne,"  Zavrčela na něj. ,,Co blázníš?"  Řekl ji a ona se na mě podívala. ,,Moc mě to mrzí pane Stylesi. Už se to nikdy nebude opakovat,"  Omluvně se na mě podívala a já se jen na ni usmál. Muž se na mě zaskočeně podíval a přišel ke mně. Klekl si a vzal mou ruku. ,,Vážně se vám omlouvám, nevěděl jsem to. Prosím neříkejte to panu Stylesovi. Udělám cokoli,"  Udiveně jsem se na něj koukal. Zvedl jsem ho a on se na mě pořád díval. ,,Nikomu nic říkat nebudu, jen bych potřeboval pro Harryho kafe..."  Rychle někam odešel a já tam jen zůstal stát s tou milou dívkou. ,,To se takhle musíte chovat?"  Podívala se na mě. ,,Vážně mě to mrzí..."   Řekla provinilým tónem.  ,,Nevztahoval jsem to na sebe,"  Přišel muž s kafem a já si ho vzal. ,,Díky, zatím nashledanou,"  Řekl jsem a jen šel k Harrymu. Tohle byla zase zkušenost...


New kapitolka ❤ ILY2

Má perfektní alfa 2(Pozastaveno)Where stories live. Discover now