1. Bölüm

93 4 0
                                    

Her zaman yaptığım gibi o pis okula alaycı olan o kötü mahzene gidiyordum.Herkes bana alaycı bakışlarla bakıyordu. Ama artık aldırmıyordum Budalası daha çok alışmış olduğumdan olabilirdi.Derse gitmiştik . Ders Biyoloji idi. Sürekli midem bulanıyor kusacak gibi oluyorum . Adam bana ayının nasıl boşaltım yaptığını anlatıyordu. Hayır banane ki bundan. Nasıl yapıyorsa yapsın . Beni ilgilendirmez. Bunun ilerde bana nasıl bir katkısı olabilir ki hani? Neyse adam içeri girdi. Yanında yeni bir çocuk vardı . Yakışıklı denilebilirdi. Çok "cool" bi tarzı vardı . Şahsen şizofren olarak bilindiğim için yanım boştu. Adam konuşmaya başladı ."Evet arkadaşlar bu yeni öğrencimiz Brad. Bu sene bizle olacak. Evet Brad sana bir yer bulalım . Hmm Heli senin yanına gelebilir dimi ?"

Kızlar ondan çok hoşlanmışlar gibi duruyorlardı. Bana pis pis baktılar. Bende "olur" dedim .Yakışıklı çocuk yanıma oturdu. Ders çoktan başlamıştı .

B:"İsmin ne? :

H:" Heli

B:"Sen şizofren misin? Sana neden öyle diyorlar ?

H:" Boşver .

"Hanımlar beyler dersi dinleyin.."

Ders Zili Çalar zrrrrrr

Sınıftan tüm hızımla çıktım. Birisi çantamdan beni tutuyordu. Brad'di. "Soruma cevap ver"

H:"Seni ilgilendirmez"

B:"Lütfen dost olabiliriz"

H :"Uff Peki tamam "

B": Dinliyorum"

H ":Küçükken gece karanlıkta birisini gördüm annemle babam kimse olmadığını söyledi. Bunu arkadaşım Pery ile paylaştım .Doktorun bana şizofren olabileceğimi de söyledim .Benden uzaklaştı . Ve herkese olayı söyledi.

Herkes bana şizofren demeye başladı .

Bir Şizofrenin YaşamıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin