Bella pov.
Eline pakt een sleutel. "Bella je moet even blind worden want dan kan je voelen waar de opening is voor de poort", zegt Eline. Ik knik.
"Blind", zeg ik en het word zwart voor mijn ogen. Ik voel bomen om mijn heen maar in een van die bomen zit een gat. "Daar zeg ik en ik wist naar een boom. "Zien", zeg ik en ik kan weer zien. Eline loopt naar de boom die ik heb aan gewezen. Ze doet de sleutel in het gat.
Tussen twee bomen komt een vel light. We lopen naar het light. Opeens zijn we in een andere wereld. Alles is wit en groen. We lopen over een pad. Ik zie een groot kasteel in de verte.
We lopen door een grote deur. Een man komt naar ons toe gekomen. "We willen de koning en koning spreken", zegt Eline. De man knikt en loopt weg. Na vijf min komt hij terug. "De koning en koning zijn er nu niet ze zijn ergens ander ze komen morgen middag pas terug", zegt de man. "Wat jammer", zegt Eline. "Sorry Isabella", zeg ze. "Geeft niet ik kan ze toch morgen zien", zeg ik.
"Zou ik u slaapplaatsen laten zien", zegt de man. Eline knikt. "Volg mij", zegt de man. We volgen de man.
Als iedereen een slaapplek heeft verdelen we de kamers. Ik ga bij Edward op de kamer. "Bella wil je met mij samen het dorp verkennen", zegt Eline. Ik knik. Ik kijk naar Edward. "Ga maar met samen wij blijven hier", zeg hij lief. "Ik geef hem een knuffel en een zoen dankje", zeg ik. Eline geeft mij een kape. "Die moet je op doen anders word je misschien ontdekt", zegt ze. Ik knik. We lopen samen naar buiten. Opeens komen er vier paarden met soldaten naar ons toe. "Hey Eline", zegt een van de soldaten ik denk dat dat de baas is. "Hey Dian", zegt Eline. "Wie is dat", zegt Dian en wijst naar mij. "Dit is prinses Isabella", zegt Eline. "De vermiste prinses", zegt Dian. Hij stapt van zijn paard en pakt mijn hand en geeft er een kus op. Hij kijkt mij aan met lieve ogen. Ik begin te blozen. "Prinses ik ben blij dat u terug bent", zegt Dian.
"We moeten nu echt gaan", zegt Eline. "Waar gaan jullie naartoe?", zegt Dian. "Ik ga het dorp aan de prinses laten zien", zeg Eline. Dian knikt.
We lopen verder op het pad en komen bij een trap. We lopen naar beneden. Ik hoor al muziek. We lopen verder. "Zullen we langs de kraampjes en winkeltjes?", zegt Eline. "Ja leuk", zeg ik. We lopen verder. Mensen spelen muziek en dansen. Het is nu bijna avond.
Het is een vrolijk weer in het dorpje. Ik en Eline kopen een armbandje.
Na een uur het dorpje te verkennen gaan we terug naar het kasteel.
"Het was gezellig", zeg ik met een glimlach om mijn gezicht tegen Eline. "Ik vond het ook heel gezellig", zegt ze. "Ik zie je bij het avond eten", zet Eline ik knik.
Ik loop naar de deur waar Edward's en mijn kamer is. Ik doe de deur open. Ik loop naar het bed en ga erop zitten. Edward is hier niet. Ik wil net op staan en naar de andere kamers gaan als de deur open gaat. Edward staat opeens voor mij en geeft mij een knuffel. "Heb je het gezellig gehad met je nicht?", zeg hij. Ik knik. "Ik heb dit armbandje gekocht", zeg ik. "Het is een mooi armbandje", zegt Edward. Hij begint mij te zoenen. We gaan liggen op het bed.
"Ben je moe?" Zegt Edward. Ik knik. "Ga maar even slapen ik maak je wakker als we gaan eten", zegt Edward. Ik knik. Ik doe mijn ogen dicht en val in slaap.
WAT VONDEN JULLIE ER VAN?
SCHRIJF PLEASE WAT JULLIE VAN DIT VERHAAL VINDEN?
COMMENT / VOTES / follow.
Xxx Lisa
JE LEEST
Blinde Bella Volturi. (Dutch) ✔️
FanfictionHet is een soort van Twilight maar dan anders. Boek 1 Het gaat over Bella. Ze wordt gevonden voor het kasteel van Aro. Aro brengt haar groot. Bella is blind en kan niks zien. Ze heeft wel een gave. Wat haar gave is vertel ik nog niet. Lees maar mijn...